ایالات متحده باز دیگر 'باز' از بین می برد واجد شرایط به صورت عمده

ایالات متحده باز ممکن است احساس بیشتر شبیه به یک بسته فروشگاه این سال است.این COVID-19 همه گیر که در حال حاضر

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

ایالات متحده باز ممکن است احساس بیشتر شبیه به یک بسته فروشگاه این سال است.

این COVID-19 همه گیر که در حال حاضر به تعویق افتاد باز ایالات متحده از ماه ژوئن تا سپتامبر را مجبور USGA به انجام دور با مقدماتی برای اولین بار از سال 1924.

باز کردن مقدماتی است که مشخصه گلف دوم-قدیمی ترین مسابقات. USGA اغلب اشاره می کند که به طور معمول نیمی از 156-مرد میدان است را از طریق رفتن یا 36-سوراخ مقدماتی یا 18 سوراخ و 36 سوراخ مقدماتی.

آن را حتی سرمایه گذاری در یک کمپین بازاریابی است که نورد در ماه فوریه با عنوان "از بسیاری از, یک," را به نشان می دهد که برخی از 9,000 نفر اعمال می شود به بازی در ایالات متحده باز در نهایت بازده به یک برنده.

USGA اعلام نشده است شنبه چگونه بازیکنان دیگر را تبدیل به معاف.

زمینه احتمالا کوچکتر خواهد بود چرا که از بعد از تاریخ هر چند USGA اشاره نمی کند به اندازه زمین در آن 6 آوریل اعلام کرد که ایالات متحده باز در حال حرکت بود به سپتامبر. 17-20 در بالدار پا در ممرنکک نیویورک درست در شمال شهر نیویورک است.

"همانطور که شما می توانید تصور کنید این فوق العاده دشوار است تصمیم به مقدماتی است که سنگ بنای USGA قهرمانی" گفت: جان Bodenhamer ارشد مدیر عامل در مسابقات قهرمانی USGA. "ما افتخار بزرگ در این واقعیت است که بسیاری از هزاران نفر به طور معمول وارد کنید و به دنبال رویای خود را واجد شرایط برای آمریکا باز است و ما عمیقا تاسف است که آنها نمی خواهد که فرصت این سال است."

Bodenhamer گفت: هیچ مقدماتی را فراهم می کند "بهترین مسیر رو به جلو" برای برگزاری ایالات متحده باز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن