به عنوان MLB تلاش می کند برای نجات 2020, minor-تیم های لیگ برتر در سراسر کشور ممکن است در خانه

عنوان 30 MLB صاحبان تیم و بازیکنان اتحادیه سر و کله زدن بیش از چگونه به divvy تا درآمد بالقوه 2020 فصل حداقل آ

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

عنوان 30 MLB صاحبان تیم و بازیکنان اتحادیه سر و کله زدن بیش از چگونه به divvy تا درآمد بالقوه 2020 فصل حداقل آنها در حال طرح ریزی برای برخی از پول نقد هدف قرار دادن این کتاب.

بلیط درآمد و امتیازات اختصاص 30-40 درصد از $10.7 میلیارد MLB ساخته شده در فصل گذشته و تیم را ندارد که در این فصل. اما درآمد حاصل از تلویزیون های محلی قرارداد حتی اگر نرم افزار تاریخ و ثروت باد آورده از تلویزیون ملی ایران به خصوص پس از فصل, قطعه باقی می ماند به عنوان جریان درآمد.

صاحبان جزئی-تیم های لیگ برتر, با این حال تقریبا هیچ جریان درآمد فراتر از گردان و امتیاز و سوغات می ایستد. بیش از 160 درآمد-تولید وابسته به باشگاه ها در شمال امریکا سرمایه گذاری کرده اند در سال 2020 فصل بیش از فصل زمستان و در حال حاضر شاید اگر آنها هر گونه بازگشت.

اگر طرفداران نمی تواند حضور خود را ballparks به دلیل تهدید به COVID-19 باشگاه خواهد نه یک فصل است. Ballparks نشسته خالی در سراسر کشور این آخر هفته روز یادبود اغلب جامد ساخت پول تاریخ به صورت جزئی-تیم های لیگ.

یکی از آنها تگزاس رنجرز دو وابسته, Frisco RoughRiders یکی از با ارزش ترین فرانچایز در minor-لیگ بیس بال. اما یکی وجود ندارد minor-لیگ حق رای دادن مهم نیست که چقدر موفق در فصل گذشته که نیست صدمه زدن به میان coronavirus بیماری همه گیر.

"این indescribably به چالش کشیدن" فریسکو شریک است/مدیر عامل چاک گرینبرگ گفت. "ما رفتن را از طریق تمام offseason تحمیل هزینه های پرداخت کارکنان ما و ساخت های مختلف سرمایه گذاری در پیش بینی از فصل آینده. تحت هیچ شرایطی از آن دشوار خواهد بود اما زمان (به حالت تعلیق در فصل خیلی نزدیک به شروع فصل) از آن ساخته شده به مراتب حاد تر است."

Minor-تیم های لیگ برتر کنترل نیست که نقش آنها را یا که خود مربیان هستند و آنها نمی پرداخت حقوق خود و یا برای تجهیزات خود را. اما MLB سازمان پرداخت نمی به کار, بازی, مگر اینکه آنها خود را وابسته به آنها.

تفنگداران خود را بالا و پایین و شرق و پایین یک درخت گردوی امریکایی اما سه گانه نشویل و کوتاه-فصل یک اسپوکن به طور مستقل متعلق به همراه Frisco.

همچنین بیش از برخی از جزئی-لیگ franchises MLB طرح به گزارش قرارداد 42 وابسته است. کوتاه از فصل تیم را فشار آن و گرینبرگ صاحب کوتاه فصل استیت کالج خوشه ای در نیویورک-پن لیگ.

هدف از پیمانکاری به چهار اعضا برای هر تیم MLB کمیسر راب مانفرد گفت: برای اطمینان از کیفیت و امکانات برای بازیکنان, کاهش سفر و کمک به حداقل رساندن هزینه های. MLB و کوچک لیگ بیس بال باید شناور ایده دادن قرارداد فرانچایز یک فرصت به کار تیم در لیگ برای undrafted بازیکنان و یا جزئی-لیگ نمایندگی رایگان.

"شده اند وجود دارد هیچ موافقت نامه در انقباض و یا هر گونه مسائل دیگر" MiLB در بیانیه ای گفت: در ماه گذشته. "MiLB به نظر می رسد به جلو به ادامه حسن نیت مذاکرات با MLB فردا که ما کار به سمت یک توافق است که بهترین تضمین آینده از بیس بال حرفه ای در سراسر ایالات متحده و کانادا است."

در حالی که وجود وزوز در اطراف این موضوع در ماه گذشته تولید شده توسط یک توپ بیس بال آمریکا گزارش گرینبرگ در تاریکی در این جنبه نیز هست. بیس بال آمریکا روز چهارشنبه گفت که MLB خواهد شد به احتمال زیاد به MiLB یک لیست از 120 حق رای دادن می خواهد آن را به باقی می ماند به عنوان وابسته.

متاسفانه coronavirus ممکن است مراقبت از برخی از این موضوع خود را در آن. "آن را سخت بدانید که چگونه همه چیز را با توجه به ویروس" گرینبرگ گفت.

این RoughRiders منجر شده همه از یک توپ بیس بال در حضور گذشته 15 فصل است. آنها را به خود جلب کرد 455,765 طرفداران در سال 2019 و بالا-10, همه-زمان تک بازی جمعیت آمده اند از آنجا که گرینبرگ گروه ورزشی اولین فصل کامل به عنوان صاحبان در سال 2015.

گرینبرگ که او نیز بالا یک گل تلفونی ساحل پلیکان در نمونه کارها خود را گفت که همه 38 full-زمان فریسکو کارکنان هنوز دریافت حقوق. حتی اگر انتظار این است که جزئی-لیگ فصل لغو خواهد شد, Frisco است که هنوز هم در حال آماده شدن برای یک فصل است.

گرینبرگ گفت: Frisco دریافت کمک های دولت که خوب بود برای دو ماه ارزش از حقوق و دستمزد. در حالی که سپاسگزار برای آن بودجه تنها به کمک یک گروه بیش از یک مقدار بزرگتر مالی اسکار به دلیل فریسکو کسب و کار فصلی است.

فریسکو نیز آغاز شده رزرو حوادث در Dr Pepper Ballpark را که متعلق به این شهرستان به حداقل تولید برخی از درآمد.

این RoughRiders در حال میزبانی یک 5K اجرا, اجرای خانه که شرکت کنندگان اجرا خواهد شد در صفحه اصلی. (درآمد حاصل خواهد شد کمک به حمایت از شمال تگزاس بانک مواد غذایی.) و فریسکو کالا را می توان در قیمت تخفیف.

"من با افتخار از این واقعیت است که دور ما نمی گذاشته کسی ما نیست برش میزنن دستمزد و ما در حال انجام بهترین ما می توانیم به مولد به عنوان یک واحد" گرینبرگ گفت. "اما آن را می شود به طور فزاینده به چالش کشیدن و وجود دارد به طور فزاینده ای کوچک است که می توان انجام داد.

"بنابراین در حال حاضر ما در صبر و انتظار حالت در مورد اینکه آیا ما در حال رفتن به بازی و ما به دنبال در هر وسیله ممکن از استفاده از این ورزشگاه برای رویدادهای دیگر برای ایجاد برخی از فعال جریان درآمد بلکه به عنوان یک دارایی جامعه."

بیشتر خبر بد این است که فصلی و بازی روز کارکنان به عنوان بسیاری از 400 نفر از آنها از دست رفته در حقوق و منفی اثر trickle-down در کسب و کار در جامعه است که در حال حاضر در حال صدمه زدن به.

"ما احساس می کنیم برای آنها و خانواده های آنها و آرزو وجود دارد بیشتر ما می توانید انجام دهید برای کمک به گفت:" گرینبرگ رنجرز' شریک به طور کلی از 2010-2012. "اما ما فقط به طور کامل مانع."

بهترین سناریو در این نقطه است که برای نوعی از فصل با طرفداران اجتماعی فاصله گرفته. با ظرفیت بیش از 10 ، 000, مردم,,,,, Dr Pepper Ballpark را بزرگتر از متوسط جزئی-لیگ تسهیلات و دستشویی و امتیازات در سراسر ballpark.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اگر وجود ندارد یک فصل گرینبرگ گفت: بهترین سناریو این است که توسعه یک coronavirus واکسن قبل از فصل آینده برنامه ریزی شده است برای شروع. خانواده ها می خواهند یک بازی سرگرم کننده و مقرون به صرفه فعالیت و این چیزی است که جزئی-لیگ بیس بال مورد تمام شده است.

در حال حاضر اگر چه بار سختی هستند.

"ما فقط باید صبر کنید و آماده برای هر چیزی" گرینبرگ گفت. "و امید برای بهترین."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن