جاده بهبود کار به تاثیر سفر بر سنگ مرمر نهر جاده - شنبه, 20 Jun 2020 PST

جنگل بازدید کنندگان برای سنگ مرمر Creek منطقه در St. Joe Ranger District از آیداهو تکدی جنگل های ملی ممکن است

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

جنگل بازدید کنندگان برای سنگ مرمر Creek منطقه در St. Joe Ranger District از آیداهو تکدی جنگل های ملی ممکن است تجربه سفر با تاخیر به عنوان Potlatch Deltic خدمه کار به تعمیر و یا جایگزین پلچک و بهبود زهکشی خندق در امتداد سنگ مرمر نهر جاده, جنگل, جاده سرویس (FSR) 321.

جاده بهبود کار شروع خواهد شد در محل اتصال FSR-321 با Hwy 50 (مایل پست 0.0) و در ادامه همراه FSR-321 محل اتصال آن با FSR-758 در مسیر پست 9.0. سفر تاخیر تا دو ساعت می توان انتظار داشت در طول این بخش از FSR-321 در طی روزهای هفته تاریخ:

  • ژوئن 22 تا 26 ژوئن (دوشنبه–جمعه)
  • 29 ژوئن تا ژوئیه 1 (شنبه–چهارشنبه)

بازدید کنندگان خواسته می شود که به برنامه ریزی و بیمار در طول جاده ها بهبود کار. بهبود و ترمیم جاده جنگل یک اولویت بالا برای USDA Forest Service برای دیدار با نیازهای در حال افزایش تفریحی استفاده ارائه برای امن آتش دسترسی و به انجام چند فعالیت های مدیریت زمین.

بازدید کنندگان به آیداهو تکدی جنگل ها را تشویق به انتخاب کنید تا یک رایگان موتور خودرو با استفاده از نقشه (MVUM) واقع شده در هر یک از رنجر ایستگاه و سرپرست ،

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید St. Joe Ranger District در (208) 245-2531 و یا بازدید https://www.fs.usda.gov/ipnf/.

باقرقره نهر جاده بسته شدن

این باقرقره نهر جاده, جنگل, جاده سرویس (FSR) 280 در سندپوینت Ranger District از آیداهو تکدی جنگل ملی است بسته به موتوری سفر برای بهداشت عمومی و ایمنی با توجه به خسارت سیل.

بسته شدن شروع می شود در مسیر نشانگر 2 و همچنان به پایان FSR-280.

بسته شدن اطلاعات در دسترس است https://www.fs.usda.gov/alerts/ipnf/alerts-notices. برای اطلاعات بیشتر, لطفا تماس با سندپوینت رنجر ایستگاه در 208-263-5111.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب