دو توافق قانونگذاران سوال MN گروه بهداشت. مجموعه ای از بیمارستان بیمار اطلاعات coronavirus پاسخ

دو مینه سوتا قانونگذاران جمهوری خواه می گویند دولت وزارت بهداشت در حال جمع آوری اطلاعات از بیمارستان بدون رضای

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

دو مینه سوتا قانونگذاران جمهوری خواه می گویند دولت وزارت بهداشت در حال جمع آوری اطلاعات از بیمارستان بدون رضایت بیماران و در روز سه شنبه به نام قانون و جلسات عمومی است.

کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: بیمارستان در مارس 2 نامه که هدف این بود که "100% از مینه سوتا بیمارستان" ارائه اطلاعات در مورد پذیرش ترشحات و انتقالات تمام بیماران دریافت کننده مراقبت برای کمک به آماده سازی و پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

وزارت بهداشت و درمان, دریافت, اطلاعات جمع در COVID-19-مانند بیماری در افراد خاص. این گروه می گوید این است که با گرفتن اطلاعات از قبیل نام و آدرس و یا تاریخ تولد.

"MDH است با استفاده از بیش از حد گسترده و تفسیر داده های خود را در مجموعه سازمان به جمع آوری یک مقدار باور نکردنی از غیر COVID اطلاعات مربوط به بیمار بدون رضایت" گفت: تشکر. پگی اسکات از Andover, جمهوریخواه رهبری در امور مالی و قضایی مجلس قانون مدنی بخش در روز سه شنبه. "من اعتقاد دارم که یک دستور در بیمارستان ها به ارائه اطلاعات بیمار در حال حاضر و در آینده نیاز به آمده قبل از مجلس برای جلسات عمومی حداقل."

مالکوم گفت: مینه سوتا قانون به وزارت اقتدار به انجام سندرومی نظارت که او به عنوان یک "هسته بهداشت عمومی ابزار مورد استفاده در پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری ها" همراه با بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون (HIPAA) و مینه سوتا پرونده سلامت عمل می کنند.

این اطلاعات کمک می کند تا وزارت بهداشت "برای شناسایی شیوع زودتر خواهد بود ممکن است از طریق بیماری خاص تست به تنهایی آن ما کمک می کند تا برای نظارت بر روند آن کمک می کند تا ما را به نقطه ای نقاط به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم" مالکوم اضافه شده است. "و من فکر می کنم همه موافق باشند که وجود دارد ارزش آن است."

سناتور. میشل بنسون, R-ژامبون دریاچه گفت: او احساس خطر هنگامی که او در مورد نامه.

"اگر ما این نیاز را برای COVID که خوب است اما این اقتدار به نظر نمی رسد به اعمال تنها به COVID و به نظر نمی رسد به پایان می رسد زمانی که COVID پاسخ به پایان رسیده است" گفت: Benson که صندلی بهداشت و خدمات انسانی و مالی کمیته سیاست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب