افرا گراو مرد burglarized محلی امنیت داخلی و مدیریت اورژانس, اتاق کار, اتهام می گویند

افرا گراو مرد شکست را به یک محلی امنیت داخلی و مدیریت اضطراری در مرکز شهر سنت پل به سرقت برده و وسایل شخصی از

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

افرا گراو مرد شکست را به یک محلی امنیت داخلی و مدیریت اضطراری در مرکز شهر سنت پل به سرقت برده و وسایل شخصی از داخل با توجه به اتهامات جنایی.

مینه سوتا اداره جنایی دلهره عوامل هشدار داده شد به سرقت توسط دفتر عملیات مدیر شعبه. مدیر گزارش داده است که ساختمان واقع در 400 بلوک از مینه سوتا, خیابان, در, St. Paul شده بود burglarized بین شب از مارس 19 و اوایل صبح ساعت 20 آوریل با توجه به شکایت کیفری در زمینه رمزی شهرستان دادگاه منطقه جمعه.

کامپیوتر و تجهیزات و نیز وسایل شخصی گزارش شده گرفته شده است.

سمت چپ پشت سر, هر چند, یک, آبی, کیف دستی نه متعلق به امنیت کارکنان که شامل سیاه و سفید سامسونگ تلفن همراه. یک معاینه پزشکی قانونی از تلفن مسئولین نسبت به اندرو ویلیام هاید, Jr, اتهام می گویند.

عوامل نیز بهبود حمل و تصویری که نشان داد یک فرد با پوشیدن لباس تیره لباس قرمز کفش های تنیس و حمل کیسه های آبی رنگ می رسند و در ششم و سرو خیابان های اطراف 3:30 am. در مارس 20.

این فرد پس از آن دیده می شود ورود Homeland Security منشی — واقع در حدود نیم بلوک از تقاطع — حدود پنج دقیقه بعد, اتهام می گویند.

عوامل اعدام یک حکم جستجو در هاید را افرا گراو خانه و 23 ساله در داخل همراه با مادر و برادر.

قرمز کفش های تنیس نیز یافت می شود در خانه و همچنین به عنوان یک سبک نظامی کیسه که شامل بسیاری از وسایل شخصی به سرقت رفته در سرقت شکایت گفت.

هاید و برادر گفت: عوامل است که هاید معتاد به متامفتامین و باقی می ماند در خانه به طور متناوب. هاید در ابتدا گفت که او نمی داند هر چیزی در مورد سرقت, اما پس از آن گفت که او ممکن است "فرضی" اطلاعات را با توجه به آنچه این عوامل می تواند برای او انجام دهد, با توجه به اتهامات عنوان شده علیه.

این مصاحبه به پایان رسید که هاید ناراحت شد و شروع به رجزخوانی unintelligibly با توجه به اتهامات.

او متهم بود با یک تعداد از درجه دوم سرقت از یک ساختمان دولت است. هیچ وکیل ذکر شده بود برای او در دادگاه پرونده. هاید گذشته اعتقادات شامل اول و سوم-سرقت درجه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن