دموکرات ها فشار $3T coronavirus امداد لایحه به سوی خانه OK

توسط اندرو تیلور و آلن فرهمواشنگتن (AP) — خانه دموکرات صفحه گسترده از 3 تریلیون coronavirus پاسخ لایحه سمت پاس

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط اندرو تیلور و آلن فرهم

واشنگتن (AP) — خانه دموکرات صفحه گسترده از 3 تریلیون coronavirus پاسخ لایحه سمت پاساژ جمعه, اندازه گیری طراحی شده برای سرپا نگه داشتن یک اقتصاد ایالات متحده در سقوط آزاد و یک سیستم مراقبت های بهداشتی غرق یک بیماری همه گیر که به کشته شدن بیش از 86,000 آمریکایی است.

روز جمعه رای بود مطمئن حزبی و مجموعه تا یک مدت طولانی و دشوار مذاکره با کاخ سفید و جمهوری خواهان مجلس سنا بیش از آنچه که به احتمال زیاد آخرین عمده COVID-19 پاسخ لایحه قبل از ماه نوامبر ریاست جمهوری و انتخابات کنگره.

عظیم اندازه گیری پیش نویس توسط آمریکا هزینه تر از قبل چهار coronavirus صورتحساب همراه است. آن را تحویل تقریبا $1 تریلیون دلار برای دولت و دولت های محلی دور دیگری از 1 ، 200 $پرداخت های مستقیم به بسیاری از افراد کمک برای مسکن پرداخت خدمات پستی و دارندگان کالج بدهی.

بحث در این قانون ارائه شده در کنگره صحنه که تبدیل شدن به رایج در عصر coronavirus اما همچنان نگرانکننده است. کم جمعیت کف خانه بود نقطه چین با قانونگذاران و دستیاران پوشیدن ماسک محافظ اگر چند گره از جمهوری خواهان رفت و به طبقه بدون آنها.

این لایحه که مطمئن شوید که برای رفتن به جایی در سنا است. آن رهبران جمهوری خواه خواسته اند که یک "مکث" به ارزیابی قبل از تلاش و برنامه ریزی کرده اند رای قضایی فدرال نامزد وزیران هفته آینده به عنوان حزب انواع از طریق تفاوت بین محافظه کاران و میانه به خصوص کمک به دولت های ایالتی و محلی. آنها نیز در انتظار سیگنال های قوی تر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد آنچه که او را پشتیبانی خواهد کرد.

"نه به عمل در حال حاضر است نه تنها غیر مسئولانه در انسان دوستانه آن را غیر مسئولانه است زیرا نه تنها به هزینه بیشتر" هشدار داد مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا. "در شرایط زندگی و امرار معاش هزینه به بودجه هزینه ای برای ما دموکراسی است."

کاخ سفید وعده داده شده حق وتو از روز جمعه قانون یک حرکت نمادین به این دلیل که آمریکا و مخالفت با اطمینان آن را هرگز در رسیدن به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"فاز چهار در حال رفتن به اتفاق می افتد" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در دفتر بیضی با استفاده از واشنگتن خودی-صحبت می کنند برای اندازه گیری. "اما آن را به اتفاق می افتد در یک راه خیلی بهتر برای مردم آمریکا."

خانه اندازه گیری به مبلغ دموکراتیک باز پیشنهاد در مذاکرات آینده با کاخ سفید و سنا است. قبلی مذاکرات اغلب تلخی حزبی حتی به عنوان آنها تولید سازش که گذشت جارو حتی به اتفاق آرا رای.

مغلوب ساختن پیشی جستن و بالا جمهوریخواهان مانند رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل اصرار دارد بعد از اندازه گیری باید حفاظت از بازگشایی کسب و کار از مسئولیت پرونده های حقوقی. رئیس جمهور نیز خواستار قطع به مالیات حقوق و دستمزد, اما رهبران ایران هنوز پردازنده.

خانه دموکرات در ضمن تعیین اولویت ها مانند کمک به وام گیرندگان دانش آموز تقریبا $1 تریلیون دلار برای دولت های ایالتی و محلی مقابله با اخراج و خدمات کاهش و پول برای کمک به مردم اجاره و پرداخت وام مسکن و پرداخت صورتحساب ابزار خود را.

قانونگذاران در حال حاضر مذاکره چهار دو حزبی تلاش برای پمپ تقریبا 3 تریلیون دلار به اقتصاد اما اجماع دو حزبی که سوار آن تلاش ها است که به سرعت فاسد شده. نظرسنجی ها نشان می دهد ایران با رای دهندگان راضی فدرال پاسخ تا کنون و نیست برای مهیج تر. خود مارک کسری بازها هستند با استناد به افزایش فزاینده $25 تریلیون بدهی های ملی است.

این دفتر بودجه کنگره ندارد زمان برای برآورد هزینه های جمعه را اندازه گیری که پلوسی را تنها می تواند توصیف به عنوان "بیش از 3 تریلیون دلار." دیگر دفاتر گفت: مجموع را نقض $3.5 تریلیون دلار یا بیشتر. اما بخشی برآورد مقررات مالیاتی به تنهایی نشان داد چشم ظاهر هزینه -- $412 میلیارد برای تمدید $1,200 پرداخت پول نقد به افراد بیش از 100 میلیارد دلار به پرداخت کبرا بیمه حق بیمه برای بیکاران و $164 میلیارد به "حفظ و نگهداری کارکنان" اعتبار مالیاتی برای کسب و کارهای سخاوتمندانه تر.

مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان عربستان را رد کرد و روز جمعه لایحه به عنوان یک دموکرات لیست آرزو. آنها فشار دادن سخت به بازگشایی توقیف متحده و استان ها به عنوان مسیر بهبودی به جای ایمنی بیشتر-net اقداماتی مانند گسترش مزایای بیکاری.

چند جمهوری خواهان بودند و انتظار برای رای دادن به این لایحه با رهبران حزب ترجیح می دهند به مکث قبل از توجه به کمک های بیشتر. که نشان دهنده تفرقه بین اصولگرایان که احساس می کنید به اندازه کافی انجام شده است و بیشتر عمل گرا نمایندگان مجلس که به نفع مراحل را مانند نجات خدمات پستی از بلندی عجز از پرداخت دیون در حالی که ارائه پول نقد به درآمد گرسنگی دولت های ایالتی و محلی. این برچسب قیمت و عدم مشورت با جمهوری خواهان توسط پلوسی سمان مذاکره.

"این لایحه چیزی بیش از سیاست دموکراتیک دستور کار masquerading به عنوان پاسخ به کروناویروس بحران" گفت: Rep. تام کول R-Okla. او گفت: این لایحه این است که "هیچ جا و هیچ جا در رفتن سریع است."

جمهوری خواهان لعنتی مقررات مانند ارائه $1,200 مستقیم پرداخت و استرداد اعتبار مالیاتی به کارگران و زندگی در این کشور به طور غیر قانونی به حشیش صنعت-به دنبال بانکی امتیازات و الزامی رای-با-ایمیل و دیگر انتخابات تغییراتی که بیدار ایران با سوء ظن.

Pelosi غلبه برخی از حزب اختلافات خود را با تعداد انگشت شماری از متوسط اعضای مخالف بسته بودن بیش از حد حزبی و چند مترقی دموکرات ناراحت چرا که آن را انجام نمی ،

اول تشکر. سیندی Axne D-آیووا رو رقابتی انتخاب مجدد در ایران-تکیه منطقه دارای برچسب اندازه گیری "نفخ" در بیانیه ای. لیبرال تشکر. Pramila Jayapal D-بشویید. به خبرنگاران گفت که اگر ترکیبات از او بپرسید اگر این لایحه قرار دادن پول در جیب خود و یا حفظ سلامت خود مراقبت از "من نمی توانم به آنها بگویم بله."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن