دو بار به تعویق افتاد مسابقات, درب بازکن, برگ تورنتو FC عصبانی و نا امید

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—آن به نظر نمی رسد امکان پذیر است که MLS برگشت مسابقات می تواند شروع هر گونه بدتر برای

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—آن به نظر نمی رسد امکان پذیر است که MLS برگشت مسابقات می تواند شروع هر گونه بدتر برای تورنتو FC پس از آن اولین مسابقه به تعویق افتاد دو بار به علت COVID-19 نگرانی.

اما اواخر سقوط با 10-man d. C., United گل تساوی هدف در زمان توقف ثابت متفاوت است. لیورپول برای حل و فصل 2-2 کراوات زمانی که تیم در نهایت در زمان درست صبح روز دوشنبه در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

"ما عصبانی هستید با ما نا امید هستید" غم تورنتو کاپیتان مایکل برادلی. "برای یک تیم است که می خواهد به عنوان خوب به عنوان کار می کنیم و برای یک تیم است که دارای خودمان را به استانداردهای که ما انجام می دهیم هیچ راهی وجود دارد که شما باید اجازه دهید یک تیم می خواهم که در بازی امروز."

"ما در موقعیت به برنده شدن در این بازی ما باید این بازی را برنده و ما سقوط" تکرار تورنتو مربی گرگ Vanney.

وجود دارد برخی از بد خون پس از سوت پایان بازی که دیدم برخی از زشت پردازد. برادلی گفت: برخی از این درگیر d. C. بازیکنان سرزنش آنها را برای مطابقت با تعویق.

Ayo Akinola در نادر شروع به ثمر رساند و دو بار در نیمه اول برای TFC.

D. C., United بازی در نیمه دوم یک مرد پس از, هافبک تاریخ مورنو دریافت زرد دوم برای رفتن را از طریق پشت Marky Delgado در نیمه اول زمان توقف. تورنتو اصابت توپ در اطراف این میدان و به نظر می رسید کروز به یک فرمانده پیروزی تا پایین سقوط کرد.

آن آغاز شده و در دقیقه 84 زمانی که دی سی یونایتد به ثمر رساند در برابر اجرای بازی. جایگزین فدریکو Higuain در سی ایالات اولین بار پس از عمل جراحی زانو و تزئین حرفه ای در کلمبوس خونسردی رنده توپ بیش از کوئنتین Westberg پس از قلب خورند تورنتو دفاع قطعه قطعه باز با عبور از برزیل فیلیپه.

مدافع فردریک Brillant تکمیل گشت در 91 دقیقه می زنیم در بستن هدف از Felipe و پا زدن رایگان.

Akinola نزدیک به بازگرداندن TFC سرب در 96 دقیقه اما لایحه حمید رو یک دست خود را هدر.

"یک شجاع عملکرد از آنچه من فکر می کنم ذهنی گروه سختی گفت:" سی مربی بن اولسن. "آن شده است آسان 10, 11 روز پس ما به اینجا رسیدیم. بسیاری از قطعات در حال حرکت تعداد زیادی از لغو و بازی های در حال نقل مکان کرد. بنابراین برای به دست آوردن چیزی از آن بازی من فکر می کنم می گوید زیادی در مورد گروه ما.

"بله ما می توانیم بهتر است اما این یک ماراتن و ترفند در این مسابقات این است که به نگه دارید هل دادن و گرفتن بهتر در طول مسابقات است."

Vanney حوصلگی سه چهارم از backline در نیمه دوم, در بخشی به دلیل فلوریدا گرما و رطوبت. بیمارستان جاستین مارو آمد در حاصل کار دو تیم پس از تجربه آشیل التهاب تاندون است. مرکز پشت Omar Gonzalez و کریس Mavinga جایگزین شد در دقیقه 64 و بعد هر دو شروع گرفتگی.

جایگزینی مرکز پشت Eriq Zavalata و لوران Ciman بودند قربانی در هر دو اهداف است.

در روز اول سی می تواند محور یک ناوگان از ماک کامیون پایین مرکز زمین بدون هدف قرار دادن هر چیزی پس از Ciman سادگی در خط میانی باعث ضد حمله.

جایگزین ریچی Laryea سپس به دور یک ضربه آزاد غیر ضروری فقط در داخل تورنتو نیم است که منجر به بستن هدف است. استیون Birnbaum رز بالا به ضرب و شتم Zavaleta که اعتراض او خراب شده و ارسال توپ به Brillant که بین برادلی و Ciman به سر توپ خانه.

تورنتو outshot d. C., United 18-8 (7-5 بر روی هدف) و تا به حال 66.4 درصد در اختیار — با کمک آن در نیمه دوم عددی استفاده.

این تیم در اصل برنامه ریزی شده برای دیدار جمعه شب اما عقب رانده شد و یکشنبه با توجه به تورنتو اواخر ورود (6 جولای) ناشی از نیاز به اضافی COVID-19 تست بعد از یک عضو از سفر بخش گزارش علائم.

روز یکشنبه بازی بود به نام خاموش دقیقه قبل از ساعت 9 صبح کیکآف در پی یک تست مثبت توسط d. C., United بازیکن و یک نتیجه تست توسط یک تورنتو بازیکن.

تمام بازیکنان دیگر آزمایش منفی در دور جدید تست. بازیکنان در سوال هیچ یک از آنها مشخص شد باشگاه خود جدا شد در انتظار دریافت یک دوم تست منفی.

این مسابقات که نشانه لیگ اولین اقدام پس از آن تعطیل مارس 12 در حال حاضر از دست FC Dallas و Nashville SC به راش مثبت COVID-19 انجام شد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این بازی در نهایت لگد کردن در 9:08 صبح در 28C گرما. هر دو تیم وارد پوشیدن ماسک و سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, تی شرت, گرفتن زانو قبل از کیکآف.

وجود دارد هیچ مدرکی از زنگ به تورنتو فشرده سی و حمله در چند جبهه با وجود عدم وجود ستاره مهاجم جوزی آلتیدور.

Akinola گل در 12 دقیقه ضرب و شتم یک مدافع و سپس تقسیم دو مطلب قبل از چکش در حق پا شات از لبه جعبه. هدف آمد و پس از Hamid هدف ضربه رفت و مستقیما به برادلی در سی پایان با یک Alejandro Pozuelo تصویب در نهایت پیدا کردن Akinola.

20 سال پیر به ثمر رساند دوباره در 44 دقیقه پس از Pozuelo ضرب و شتم Brillant به توپ پس از 11-تصویب تورنتو دنباله. Pozuelo شناور توپ به پست دور که در آن بینام Akinola شنود گذاشته و آن را در.

Akinola آمد به مطابقت با یک هدف در 12 حرفه ای MLS حضور (از جمله دو شروع می شود) گسترش بیش از سه فصل است. این نخستین MLS بازی اکشن پس از 29 ژوئن 2019 — و برای اولین بار شروع به پس از 8 مه 2019.

Westberg ساخته شده قابل توجه یک دست نجات به توقف Ola Kamara را هدر از نقطه خالی در محدوده نیمه اول زمان توقف.

در سمت به علاوه آرژانتین تازه وارد پابلو Piatti نگاه تیز خود را در تورنتو اولین, نشان دادن رابطه خوبی با Pozuelo و برزیل Auro در جناح راست. Akinola نیز ساخته شده است که بسیاری از فرصت خود را.

و برادلی در اولین تفرج پس از مجروح شدن مچ پا خود را در Nov. 10 MLS Cup final یک نیروی در هافبک.

"من فکر می کنم او فوق العاده بود" گفت: Vanney.

تورنتو را از دست داده به طور منظم فصل بازی پس Aug. 3, 2019, هنگامی که آن را مورد ضرب و شتم شد 2-0 توسط New York Red Bulls. Vanney تیم رفته 5-0-8 پس از.

تورنتو بعدی گروه C بازی روز شنبه در برابر مونترال تاثیر که خود را از دست داده بازکن 1-0 به انقلاب جدید انگلستان روز پنجشنبه گذشته.

سه گروه بازی تعداد در به طور منظم فصل جدول رده بندی با تورنتو در حال حاضر در 1-0-2 و دی سی یونایتد در 1-1-1.

Altidore را matchday 23. او در اواخر پیوستن به این تیم پس از گذراندن این مستند در خانه فلوریدا و تا به حال برای آموزش خود را در حالی که انجام شده است. کانادا هافبک Jonathan Osorio نیست لباس با توجه به چهار گونه است. Vanney گفت Altidore می تواند چند دقیقه در برابر مونترال با بازی سوم هدفمند برای Osorio.

تورنتو زدم d. C., United از پلی آف آخرین بار آنها را ملاقات کرد با به ثمر رساندن چهار گل در وقت اضافی در یک 5-1 در دور اول برنده شدن در ماه اکتبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب