مغلوب ساختن پیشی جستن به طرح بنیادی دامپزشک خودکشی با تمرکز بر آگاهی عمومی - Tue, 17 Jun 2020 PST

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتشر شد مدتها در انتظار طرح روز شنبه به آدرس مداوم بالا تع

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتشر شد مدتها در انتظار طرح روز شنبه به آدرس مداوم بالا تعداد خودکشی توسط جانبازان با طرح های از جمله اسلحه گرم, ایمنی, برنامه های سلامتی در محل کار و موانع جدید در نزدیکی راه آهن و پل ها.

به عنوان بخشی از 53 میلیون دلار دو سال تلاش یک پیام کمپین شروع در هفته های آینده در نظر گرفته شده است به منظور بالا بردن آگاهی در مورد خودکشی در زمان افزایش اجتماعی فاصله و انزوا در طول یک بیماری همه گیر.

این طرح همچنین جوایز کمک های مالی به برنامه های جامعه در خارج از وزارت امور سربازان سابق ساختمان در مغلوب ساختن پیشی جستن را گسترش بخش خصوصی و جانبازان انتخاب برنامه بهداشت.

"دولت من است marshaling هر منبع برای جلوگیری از بحران از جانبازان خودکشی و محافظت از ملت ما ارزشمند ترین قهرمانان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید به رویداد. او گفت که او به جلو نگاه "به بزرگ پیشرفت بسیار سریع است."

مغلوب ساختن پیشی جستن تاسیس فدرال نیروی کار در سال گذشته به منظور توسعه یک راه برای کاهش جانبازان خودکشی. در حال حاضر حدود 20 جانبازان خودکشی میزنند هر روز حدود 1.5 برابر بیشتر از کسانی که در ارتش خدمت کرده است. دولت می گوید حدود 14 از کسانی که 20 نفر تحت VA مراقبت با اشاره به نیاز به بهبود کمک رسانی.

معلوم بود اما چقدر از این طرح می تواند در نتیجه فوری اقدام عملی به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری سال است. بسیاری از تلاش های شما نیاز به اقدام کنگره و همچنین همکاری از فرمانداران محلی و گروه های دستکاری اولویت های عمومی ایمنی و بهداشت در یک بیماری همه گیر.

جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد پسر که کمال صرف یک سال در عراق با ارتش در گفت و تمرکز به طور خاص در کاهش جانبازان نرخ خودکشی.

"سه و نیم سال به مدت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ناگهان کشف کرد که جانبازان خودکشی یک بحران" گفت: بایدن سخنگوی جمال قهوه ای است. "ما باید ملاحظه ای آدرس این بی عدالتی است که منجر به خودکشی, خطر, دنبال حس مشترک اسلحه اقدامات ایمنی و اطمینان از یک سیستم قوی برای پاسخگویی به افراد در بحران, در حالی که همچنین بهبود پشتیبانی برای رفاه حال جانبازان ما — آنها سزاوار هیچ کمتر است."

جانبازان گروه و برخی از نمایندگان مجلس گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن طرح رفتن نیست به اندازه کافی دور.

جرمی ساقی مدیر عامل عراق و افغانستان سربازان امریکا را تحسین تلاش اما گفت که او نا امید شده بود با عدم اقدام مستقیم برای رسیدگی به علل ریشه ای مانند رفع موانع به آموزش و پرورش و مشاغل, بهبود مسکن فرصت ها و گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

"همه اینها چیزهایی هستند که عوامل استرس زا که باعث تشدید سلامت روانی شرایط و منجر به یک نقطه بحران" او گفت:.

دموکراتیک Rep. علامت Takano که منجر به خانه امور ايثارگران کمیته گفت: او را پیشنهاد قانون برای رسیدگی به جانبازان بهداشت روانی نیاز دارد. Sens. جری موران R-Kan., و جان تستر D-Mont., در حال برنامه ریزی جداگانه دو حزبی قانون.

"ولرم خواستار تحقیقات بیشتر هماهنگی و حوصله کمپین های آموزش عمومی را نمی خواهد به اندازه کافی برای پایان دادن به این بحران" Takano گفت.

مقامات کاخ سفید ابراز نگرانی در مورد و حتی بیشتر در معرض خطر خودکشی به دلیل فشار اقتصادی و انزوای اجتماعی ناشی از فاصله گرفتن محدودیت طول coronavirus بیماری همه گیر.

"ما به دنبال رسیدن به هر گوشه ای از کشور ما ترک هیچ کس پشت" با توجه به 66 صفحه طرح که در ابتدا برای انتشار در ماه مارس است.

مقامات می گویند که کمپاین های آگاهی عامه خواهد بود مشابه در حوزه به کسانی که در برابر مستی رانندگی و تمرکز در استوره مانند آن که خطرناک به صحبت کردن علنی در مورد مسائل مربوط به سلامت روانی و خودکشی.

در میان کسانی که پیشرو در تلاش است معاون رئیس جمهور مایک پنس همسر کارن پنس که گفت که این یک زمان مناسب "از آنجا که همه ما در برخورد با اضطراب است."

"این هدف من برای کمک به دور از ننگ سلامت روان" خانم پنس گفت. "ما در حال دادن به آنها امیدوارم. ما آنها را می خواهید به دانستن و هر کسی که با توجه به خودکشی وجود دارد که افرادی که می خواهید برای کمک به."

این طرح خواستار افزایش آموزش و پرورش در تفنگ ایمنی مانند "داوطلبانه ذخیره سازی امن" و مشاوره و محدود کردن دسترسی به داروهای تجویزی اگر یک جانباز است که دیده می شود در معرض خطر پریشانی روانی. و داده ها نشان می دهد که محدود مراقبت های بهداشتی دسترسی مالکیت اسلحه و مواد مخدر, اعتیاد, عوامل خطر برای خودکشی است.

آن را نیز تنظیم یک هدف گرفتن کارفرمایان به نمایندگی از 25% ملی نیروی کار متعهد به اولویت سلامت روان و برنامه های سلامتی در محل کار. تا کنون سازمان به نمایندگی از بیش از 6 میلیون کارمند را امضا کرده اند متعهد به انجام آن است.

دراز مدت نیروی کار پیشنهاد گسترده تر اقدامات ایمنی برای جلوگیری از خودکشی است. پارکینگ گاراژ پل ها و راه آهن و سایر مناطق در معرض خطر می توان با نصب پرش از موانع, بحران جعبه تماس بگیرید و پیشگیری از خودکشی ،

تلاش خواهد شد همچنین با هدف هماهنگی بهتر تحقیقات در پیشگیری از خودکشی در سراسر سازمان از جمله جانبازان و امور دفاعی و امنیت داخلی. این همه بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش در سال انتخابات به انجام یک کمپین تعهد به بهبود مراقبت های بهداشتی برای جانبازان.

جانبازان به طور کلی باید به شدت حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن در طول ریاست جمهوری خود هر چند دیدگاه متفاوت است به طور گسترده ای توسط حزب جنسیت و سن با توجه به AP VoteCast بررسی 2018 midterm رای دهندگان. در خصوص جوانتر جانبازان و زنان به طور کلی تر بودند شک و تردید از مغلوب ساختن پیشی جستن.

اخیرا تهمت مواجه شده است و افزایش فشار با پنتاگون و مقامات نظامی سابق خود را بیش از دست زدن به تظاهرات علیه نژاد پرستی پس از کشتن جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب