تورنتو ورزش های مبتنی بر فن آوری شرکت کمک می کند تا فشار ورزشکاران آموزش دقیق

از Chelsea FC و نیویورک یانکیز به کانادا و سافتبال تیم تورنتو ورزش های مبتنی بر فن آوری شرکت است که کمک به ورز

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

از Chelsea FC و نیویورک یانکیز به کانادا و سافتبال تیم تورنتو ورزش های مبتنی بر فن آوری شرکت است که کمک به ورزشکاران آموزش دقیق.

تاسیس در سال 2014 فشار اجازه می دهد تا نظارت بر زمان واقعی توسط مربیان بدون توجه به جایی که آنها هستند. ورزشکاران در ضمن دریافت بازخورد فوری و می توانید پیگیری پیشرفت.

این ایده از فشار بنیانگذاران و رئیس محصول افسر رامی Alhamad که پس زمینه مکاترونیکی مهندسی. او را دیدم باز به استفاده از فناوری برای حمایت از آموزش است.

فشار سیستم اجازه می دهد تا مربیان به حفر کردن به برخی از 500 تمرین در ابر ذخیره می شود و ساخت یک تمرین برای ورزشکاران خود را. تمرین است و سپس فرستاده شده به ورزشکاران از طریق برنامه.

ورزشکاران پوشیدن یک شتاب سنج گروه و یا ضمیمه آن را به وزن خود را و سپس شروع به پس از تمرین. سنسور آهنگ حرکات/سرعت دادن به ورزشکار و مربی بازخورد زمان واقعی.

"به این دلیل است که مهم است به این دلیل که شماره 1 موضوع برای افرادی مثل من و شما به عنوان به خوبی به عنوان ورزشکاران است انگیزه — انگیزه به کار سخت و برای ادامه به انجام تمرینات خود را هر روز" گفت: فشار مدیر عامل شرکت پل Schiffner.

در یک تیم سناریو اعضای یک تیم فوتبال می تواند به ضمیمه یک آی پد به یک وزن رک و سپس مشخصات خود را در برنامه برای دریافت منحصر به فرد خود و برنامه تمرین. که داده ها می تواند لود شود و سپس به رهبران بر روی صفحه نمایش تلویزیون به مقایسه عملکرد.

این مربی در ضمن می توانید بررسی داده ها و تنظیم تمرینات به عنوان مورد نیاز است.

فوتبال lineman, برای مثال, ممکن است برای انجام یک مرده آسانسور در سرعت مطلوب برای رسیدن به هدف خود است. اگر بازیکن آسانسور بیش از حد سرعت سیستم می تواند توصیه به اضافه کردن وزن برای رسیدن به سرعت مطلوب است. اگر سرعت خیلی آهسته وزن می تواند بیش از حد سنگین و بنابراین سیستم توصیه به روشن کردن بار.

"همه چیز طراحی شده است برای بهینه سازی و سعی در محدود کردن آسیب و حد تمرین بیش از حد" گفت: Schiffner که رزومه شامل مدیریت نانامی به بازی با مراقب وزن شکاف دوم جام و پپسی.

دیگر نرم افزار شامل مشتریان NBA Charlotte Hornets بیس Miami Marlins و واشنگتن اتباع NHL Colorado Avalanche و اهل را بلویل بولز فوتبال تاتنهام و تورنتو FC و ایرلندی راگبی اتحادیه فوتبال و راگبی آفریقای جنوبی.

فشار نیز توسط کانادا در ساحل, والیبال, اسکی اسنوبرد و, بیسبال دارای توپ نرم و واترپلو تیم و همچنین ایالات متحده اسکی و اسنوبرد برنامه و تنیس استرالیا.

دانشگاهی برنامه با استفاده از فشار شامل Auburn, میشیگان, استنفورد, تنسی و یوتا. آن نیز استفاده می شود در مدارس.

این شرکت که دارای 17 کارکنان ارائه می دهد طرفدار تیم های سطح بالاتری از دسترسی به داده ها/معیارهای خود را برای علوم ورزشی کارکنان و قدرت و تهویه مربیان به تجزیه و تحلیل.

این شرکت در حال حاضر به دنبال ارائه یک نسخه مصرف کننده را در آخر هفته جنگجو ورزشکاران است.

Schiffner می گوید همه گیر شده است هر دو خوب و بد برای کسب و کار. در حالی که بسیاری از نرم افزار ها و کالج های تیم های گرفته شده از یک وقفه ورزشکاران المپیک نشان داده اند ،

"و چون ما این سیستم تنها در بازار است که با این نسخهها کار هر دو در ورزشگاه و در خانه ما تا به حال تعداد زیادی از تیم ما در واقع رسیدن به ما و می خواهید سیستم را به ورزشکاران خود را برای صفحه اصلی بر اساس تمرینات گفت:" Schiffner.

در حالی که با فشار برخی از رقبای Schiffner می گوید هیچ یک ارائه انعطاف پذیری که قادر به همچنین کار در محیط خانه.

این مهم است که به Halifax-بر اساس اسکات Wilgress کانادا و سافتبال تیم قدرت و تهویه مربی. او سافتبال بانوان ورزشکاران پراکنده در سراسر شمال امریکا و باید مدت زمان محدود با هم.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

زمانی که Wilgress شروع به کار با این تیم در سال 2016 او می خواستم یک راه برای بهبود پاسخگویی در میان ورزشکاران است. فشار کار را انجام داد در حالی که به او اجازه می دهد برای دیدن نه تنها آنچه را که آنها انجام می دهند اما چگونه آنها آن را انجام می دهند.

او همچنین دوست دارد این واقعیت است که فشار سنسور است که می تواند بر روی بازو یا بر روی کمربند و یا متصل به وزن اجازه می دهد تا برای انواع ورزش.

"با سافتبال بودن مواد منفجره چرخشی ورزش ما انجام بسیاری از رکوردی پرتاب توپ و این نه تنها یک فرصت برای دیدن پیشرفت در چیزی شبیه به آن بلکه ورزشکاران — آنها دیدن شماره آنها می خواهند اعداد به توان بالاتر," او گفت:.

Wilgress اغلب پست رهبران مختلف آسانسور فراهم می کند که رقابت در میان ورزشکاران است. او همچنین می توانید تنظیم برنامه برای زمان های مختلف سال بسته به این بازیکنان نیاز دارد.

تیم سافتبال آمد با هم در ماه فوریه و مارس در هلیفکس در پیش از بازگشت به بازی های المپیک در توکیو — که در حال حاضر به تاخیر افتاده است تا در سال آینده با توجه به جهانی همه گیر.

Wilgress که منجر به قدرت و مطبوع مربی در کانادا, ورزش, مرکز اقیانوس اطلس و استاد کمکی در دالهوسی همچنین با این نسخهها کار در کانادا ژیمناستیک زنان و زنان کایاک تیم است.

کانادا outfielder ویکتوریا هیوارد بود که در تورنتو به دنیا آمد اما در حال حاضر تماس اورلاندو خانه می گوید فشار بوده است "بخش عمده" در کمک به این تیم سافتبال پیشرفت در حالی که بازیکنان دوباره از هم جدا.

این تیم استفاده می شود به مقاله برنامه. در حال حاضر آن است که همه بر روی تلفن خود را برنامه با فیلم آموزشی و یادداشت ها از جمله چگونه به سرعت تمرین از بلند کردن وزنه به توپ پزشکی کار ایستاده جهش و کشش یو پی اس و فشار یو پی اس.

"این فقط به ما می دهد اعتماد به نفس در توانایی ما برای آموزش با موفقیت زمانی که ما با هم نیست و فقط اعتماد است که ما باید یک فرایند در جایی که رفتن به نگه داشتن آوردن ما موفقیت اگر ما چوب آن را," او گفت:.

هیوارد 28 اعتبارات Willgress برای تغییر تیم در رویکرد به قدرت و مطبوع است. اما او می گوید: فشار تمرین را بهبود می بخشد اعدام پاسخگویی و ارتباطات است.

"پس از فشار ما شده اند قادر به شیرجه رفتن به فردی موضعی نقاط قوت," او گفت:. "بنابراین برخی از مردم در حال رفتن به متمرکز می شود کمی بیشتر در مورد که سرعت مبتنی بر آموزش در حالی که برخی از مردم می خواهد به یک قدرت فاز کار کردن وزنه های سنگین تر با کمتر تکرار.

"پس فقط سفارشی و توانایی های خود را به نوع پیگیری و نظارت بر, که در آن ما بوده است و در مجموع بازی-changer. و من فکر می کنم این نشان می دهد که با بهترینها شخصی و رشد است که ما در حال گرفتن به دیدن آمده کسانی که تناسب اندام-تست روز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب