مدال افتخار دریافت کننده و WSU فارغ التحصیل رونالد Shurer, 41, می میرد از سرطان - Fri, 15 May 2020 PST

رونالد Shurer دوم که فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی واشنگتن در سال 2001 و به ارتش پیوست یک سال بعد و در خدمت ب

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

رونالد Shurer دوم که فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی واشنگتن در سال 2001 و به ارتش پیوست یک سال بعد و در خدمت با چنین شجاعت فوق العاده ای در افغانستان است که او به دست آورده و این کشور بالاترین افتخار نظامی درگذشت پنج شنبه از سرطان است. او 41.

مدال افتخار دریافت کننده رشد در پویالاپ به دست آورده و یک WSU مدرک کسب و کار. او در دانشکده تحصیلات تکمیلی در پولمن که 9/11 حملات خود را تغییر مسیر زندگی. او رفت و از دانش آموز در Palouse به کلاه سبز در کوه های ناهموار افغانستان که در آن او به عنوان یک پزشک در یک واحد نیروهای ویژه در یک نبرد شدید در Shok دره.

تلاش خود را در آوریل 6, 2008, نجات جان سربازان همکار خود همراه با کماندوهای افغان حتی به عنوان یک گلوله caromed خاموش کلاه خود و دیگری سوراخ بازوی خود را.

یک حساب کاربری از کمین و درگیری دستگیر شدند در کتاب "هیچ راه: داستان شجاعت در کوه."

The Secret Service استخدام Shurer در سال 2009 پس از ترک ارتش ، این سازمان اعلام کرد مرگ او در ماه مه 14:

"امروز ما از دست یک قهرمان آمریکایی: شوهر, پدر, پسر, مدال افتخار دریافت کننده – نماینده ویژه Ronald J. Shurer دوم. از یک سپاسگزار ملت و آژانس – حافظه خود را و میراث زنده خواهد برای همیشه لطفا برای. استراحت در صلح است."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه مدال افتخار به Shurer در سال 2018 است. در زمان Shurer تشخیص داده شده در مرحله 4 سرطان ریه است.

در نبرد Shurer مقیاس کوهستان زیر آتش از زمین بالاتر برای رسیدن به زخمی اعضای واحد خود را.

یکی از سربازان بازگو Shurer اقدامات در یک سال 2018 داستان منتشر شده توسط ستاره و راه راه.

"بدون Ron Shurer در کنار من من می خواهم که درگذشت آن روز. هیچ سوال" دیلون Behr گفت: در داستان است. "حضور او به من اعتماد به نفس می دانم که من می تواند آن را. یک فرصت خوب وجود دارد اگر او می شده اند به شدت مجروح و یا کشته شدن در میدان جنگ ... همه ما ممکن است فوت کرده اند وجود دارد."

او مبارزه با سرطان به صورت سال و روز چهارشنبه ارسال شده یک عکس از خودش را در تخت بیمارستان.

در یک پیام به واشنگتن پست همکار کهنه سرباز ارتش و مدال افتخار دریافت کننده فلورنت Groberg نوشت: از Shurer: "او الهام بخش من است. او هرگز اجازه سرطان را دور لبخند او و ماموریت خود را برای حمایت از جامعه ما است.

"همه ما می دانیم در مورد سوء استفاده های نظامی شد اما از شوهر پدر و دوست و ساخته شده است که ران منحصر به فرد است. او هرگز خود را نشان داد درد – تنها عشق و قدرت است. ما از دست یک فرد استثنایی اما میراث او زندگی می کنند برای همیشه."

Shurer جان سالم به در با همسر میراندا دو پسر تایلر و کامرون; و به پدر و مادر خود رونالد و Fabiola Shurer.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن