نقد و بررسی: جدید Netflix مستند 'پدر سرباز پسر' در حال حرکت است, صادق, پر از احساسات

به تازگی نیاز به راحتی و با زمان در دست های خود را, شما ممکن است تصادفا یوتیوب نوع نظامی, مراسم تصویری. مردان

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

به تازگی نیاز به راحتی و با زمان در دست های خود را, شما ممکن است تصادفا یوتیوب نوع نظامی, مراسم تصویری. مردان و زنان از تمام شاخه های نیروهای مسلح دوباره خانواده خود را در نیش اندازه لقمه بالا بردن: با جیغ زدن و با یک حرکت سریع از صندل در مشمع کف اتاق یک بشاش رقم در مبارزه با خستگی بلعد یک بچه در آغوش گرفتن است که پایان ندارد تا پس از کاهش دوربین. حرکت صادقانه با روح Netflix مستند "پدر سرباز پسر" به کارگردانی نیویورک تایمز' Leslye دیویس و Catrin آینهورن چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که دوربین را نگه می دارد نورد.

فیلمبرداری از 10 سال پس از ما در دیدار با استاد گروهبان. برایان Eisch یک خوش تیپ غیرممکن مربع-جاوید نسل سوم سرباز ارتش ایالات متحده در سال 2010 بازگشت از شش ماه تور در افغانستان به دو پسر ایم که در مراقبت از خود پس از طلاق خود را. در فرودگاه غریبه تحسین به عنوان حساس و اسحاق و 12 و سرزنده Joey, 7, حل به یک damply گریه گردنبند girding برایان عظیم قاب. آن است که ناب ترین چیز است.

برایان خود را صرف دو هفته ترک در ویسکانسین ماهیگیری و ریختن وحشی مقدار از محبت پدر به قهرمان خود را-عبادت کودکان و نوجوانان قبل از بازگشت به وظیفه فعال است. بعدی خود را در مراسم های مختلف است; او شده است به شدت زخمی و شکسته پا را به قبل و بعد از لحظه ای در تمام زندگی خود را.

"پدر سرباز پسر" است در مورد یک خانواده شکل جنگ. اما این فیلم آرام و اسیر در دیویس' clear-eyed, خاکستری-skied, عکاسی, نرم, توسط ناتان Halpern را plangent نمره و مرتب در یک باهوش گاهشناسی. مانند زندگی در آن گاهی اوقات پرش سال, تنها به زمین در شب که احساس می کند مانند یک عصر.

اسحاق از دست می دهد و کمی نوجوان شیرینی به نوجوان sullenness; Joey می شود لمس کنید و با احتیاط در اطراف دوربین. برایان یک دوست جدید, دوست دختر, ماریا اما بهبودی است در دیدار با شکست تلخ پس از شکست. او شروع به تماس خود را یک "استفاده می شود-به-می تواند" خود را مردانه هویت منگوله دار به آنچه که او می بیند خود را به عنوان کاهش فیزیکی و نظامی سودمندی. زمان می گذرد. پیروزی گشوده است. حملات فاجعه است.

آن را بعید است حتی یک مقیاس موس ارزش سختی قلب آن را به باقی می ماند بی حرکت فیلم, اما وجود دارد یک جنبه ریاکارانه. این اوباما/تهمت عصر-ماهیهای داستان از یک خانواده نظامی با یک پرچم بر روی چمن و نیمه جدی و شوخی در مورد بازی "پرچم پرستاره" به عنوان یک نوزاد اول آهنگ احساس غیرقابل توجیهی از رقم غیر سیاسی به عنوان اگر دقت گردد به حذف به طور بالقوه تفرقه به نفع جهانی انسانی است.

هنوز غیر قابل انکار تحسین برای Eisches — و همه کسانی که خدمت می کنند — نمی فروش کوتاه پیچیدگی و تناقضات از سربازی یک تردید قابل توجه در پایان آینهورن و دیویس را انتخاب کنید. وجود دارد یک نوزاد جدید; مدل; حتی یک بمب افکن مراسم با فارغ التحصیل شدن دانشجویان در حال ظهور از طریق ابر به پررونق راک متن ترانه: "این یک روز کامل برای مردن." اما این داستان ادامه دارد در گذشته هر نوع از دایره زندگی, ارگاسم به جای آمدن به استراحت در یک توجه داشته باشید از تضاد غرور و متزلزل یقین است. زندگی در "پدر سرباز پسر" حرکت نمی کند در یک دایره اما در زوال تدریجی مدار اطراف ارزش هایی که در ساخت ما آنچه که ما نیز ما را از هر چیز دیگری است.

'پدر سرباز پسر'

تاریخ R. زمان: 1 ساعت و 39 دقیقه است. سازمان دیده بان در Netflix بکشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب