تورنتو فلش اضافه کردن آرژانتین پرواز نیمی/fullback, re-sign چهار بازیکن بیشتر

تورنتو فلش را امضا کرده اند آرژانتین پرواز نیمی/بیمارستان Juan Cruz Gonzalez آورده و چهار نفر از اعضای 2020 تی

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

تورنتو فلش را امضا کرده اند آرژانتین پرواز نیمی/بیمارستان Juan Cruz Gonzalez آورده و چهار نفر از اعضای 2020 تیم ملی پشت بریزید.

این عودت کننده گان در حال سرپا نگه داشتن ریچی Asiata مرکز اسپنسر جونز به جلو Kolby فرانسیس و استیون Ng.

فلش در حال حاضر امضا 11 بازیکن پیش از 2021 لیگ راگبی مبارزات انتخاباتی.

آمریکای شمالی pro rugby مدار به حالت تعلیق در بازی روز 12 مارس به دلیل جهانی همه گیر لغو نجومی یک هفته بعد. دوم-سال فلش شد و دوم در جدول رده بندی با یک 4-1-0 ضبط در زمان.

گونزالس که بازی با فلش به عقب پارو زن Tomas de la Vega در آرژانتین است و به نمایندگی از کشور خود در جهان Sevens مدار و به عنوان یک عضو از آرژانتین پانزدهم در آمریکا راگبی قهرمانی و آمریکا و اقیانوسیه چالش است. او به ثمر رساند و پنج تلاش می کند و لگد برای 108 امتیاز در 17 حضور برای آرژانتین توسعه جانبی.

27 ساله گونزالس که بازی باشگاه راگبی برای باشگاه Universitario de Buenos Aires, بازگشت به خانه و در اسپانیا با CAU مادرید راگبی کمک خواهد کرد که پر کردن جای خالی سمت چپ توسط خروج از سام مالکوم. نیوزیلند پرواز نیم-تبدیل-بیمارستان امضا با ژاپن در کمیشی Seawaves.

"اضافه کردن یک بازی هیجان انگیز و بازیکن با استعداد مانند خوان به ارمغان می آورد یک عنصر جدید به ما حمله که ما واقعا به دنبال به جلو به رها کردن," فلش GM علامت Winokur در بیانیه ای گفت.

"خوان همواره ثابت خود را به عنوان یک بازیکن در آرژانتین URBA بالای 12 شده است و یک بازیکن ما نزدیک به چند سال هر بار او مواجه کانادا در آمریکا راگبی قهرمانی."

24-در سال Asiata از بریزبن استرالیا آغاز شده و تمام پنج بازی در 2020 به صورت مختصر به مبارزات انتخاباتی. قدرتمند و سرپا نگه داشتن او رتبه دوم را در این تیم در مقابله با معافیت (3) سوم در حمل (40) پنجم در خارج از بارهای (3) و ششم در حمل متر (198).

جونز متولد ونکوور اما مطرح در نیوزیلند نمی بینم اقدام در این فصل به دلیل مصدومیت. 22 ساله در 16 بازی در سال 2019.

23 ساله فرانسیس یک قفل/شماره 8 از Brantford, Ont., ساخته شده 18 حضور برای فلش در دو فصل با این باشگاه از جمله چهار بازی در سال 2020 است.

Ng یکی از تنها دو فلش به بازی در هر بازی (22) در تاریخ حق رای دادن. 22 ساله از اتاوا به نمایندگی از کانادا در زیر 20 سطح.

"ما چهار عودت — اسپنسر استیو Kolby و ریچی — هیجان انگیز هستند بازیکنان جوان همه بین 22 و 24 سال سن گفت:" Winokur.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن