تایگر وودز' بازگشت شخص در کانون توجه دوباره

خیریه گلف نمایشگاه با Rory McIlroy و دوستان بود باز خوب عمل می کنند اما این ورزش سرمقاله روزنامه بازده این آخر

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

خیریه گلف نمایشگاه با Rory McIlroy و دوستان بود باز خوب عمل می کنند اما این ورزش سرمقاله روزنامه بازده این آخر هفته. روز یکشنبه تایگر وودز را برای اولین بار در سه ماه خود را به پایان, طولانی ترین اخراج پس از دوره نقاهت بعد از عمل جراحی ستون فقرات در سال 2017. وودز و فیل مایکلسون را تلافی بازی خود را-بازی بازی مرحله نهایی مسابقات 2018 این بار به نفع coronavirus تلاش های امدادی و در جفت با سابق NFL rivals Peyton منینگ و تام بردی.

ظاهر خواهد شد و با معنی فرصت برای ارزیابی تناسب اندام نه تنها در جنگل " بازی گلف بلکه خود بازگشت که پس از چهار عملیات است, تشریحی کارت های وحشی. رقابتی گلف جهان آخرین نگاه اجمالی از جنگل 44 بود در اواسط ماه فوریه زمانی که او سفت و ناراحت کننده او به عنوان یک شات رسوا 11-بیش همتراز در فینال دو دوره از پیدایش دعوتی به پایان گذشته در میان گلف بازان است که ساخته شده از برش.

آن را به نظر می رسد به شکست جزئی در آن زمان است. اما حدود یک ماه بعد با استناد به مشکل خود می شه پشت جنگل عقب نشینی از یک سری از مشخصات بالا در مارس مسابقات از جمله آرنولد پالمر دعوتی که او موفق به کسب هشت بار و PGA Tour را امضا رویداد, بازیکنان قهرمانی. زمانی که PGA Tour متوقف شد به زودی پس از آن با کارشناسی ارشد به تعویق افتاد همان روز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس جنگل بود idled مانند هزاران نفر دیگر ورزشکاران حرفه ای در سراسر جهان است.

اما جنگل بر خلاف بسیاری از برادران خود را به یک کاهش پنجره برای اضافه کردن به خود را جشن ورزشی و میراث. او با سام Snead برای اکثر حرفه ای PGA Tour پیروزی با 82 و 15 عمده گلف قهرمانی عناوین سه پشت رکورد مجموع برنده توسط جک نیکلاس.

آن را نه فقط در جنگل' سن است که یک چالش مطرح رفتن به جلو وجود دارد سوال در مورد چه مدت پشت خود را می توانید نگه دارید.

"اگر او بودند به تعقیب کتاب رکورد این امر نیاز به رخ می دهد به زودی," دکتر, Wellington, Hsu, یک جراح ستون فقرات ارتوپدی در شیکاگو شمال غربی بیمارستان یادبود است که مورد مطالعه قرار ورزشکاران پس از ستون فقرات عملیات روز جمعه گفت. "این به احتمال زیاد او را به موفقیت در حال حاضر به جای چهار یا پنج سال پایین جاده. حداقل بر اساس علم پزشکی است."

Hsu با این حال افزود که هیچ گلف باز حرفه ای بود در بازگشت به رقابت پس از این نوع عمل جراحی فیوژن انجام شده در جنگل.

"او ثابت کارشناسان اشتباه در حال حاضر" هسو گفت. "برخی از مردم یک مقدار باور نکردنی از رزرو در هر بخش دیگری از بدن خود و یا عضلات خود را قوی تر هستند و می توانند حمایت قابل توجهی انحطاط ستون فقرات به انجام در یک سطح بالا."

در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران در این ماه روز یکشنبه به ترویج رویداد خیریه که تیم جنگل و منینگ در برابر مایکلسون و بردی جنگل به نظر می رسد مناسب و گفت که او نوسانی یک باشگاه گلف آزادانه دوباره. زمانی که مایکلسون طعنه جنگل در مورد برنده قبلی خود را تلویزیونی در سراسر کشور مطابقت جنگل افتاده از صندلی خود را و گفت: "صبر من کمی سرد."

با یک لبخند او آویخته سبز ژاکت او به دست آورده خود را با پیروزی خیره کننده در 2019 کارشناسی ارشد خود را در سراسر شانه و قسمت فوقانی بدن مانند یک پتو.

ماه گذشته در مصاحبه با GolfTV است که یک کسب و کار ارتباط با جنگل او اصرار داشت که وضعیت خود را به عقب به حال تا حد زیادی بهبود یافته از ماه فوریه خواستار تفاوت "شب و روز".

"من احساس می کنم خیلی بهتر از من و سپس" جنگل گفت. "من قادر به نوبه خود منفی به مثبت و قادر به آموزش زیادی و بدن من به جایی که من فکر می کنم آن را باید."

در حالی که جنگل را وادار به دفاع از کارشناسی ارشد خود را با عنوان تا ماه نوامبر اگر پس از آن و در حالی که وجود خواهد داشت حداقل یکی کمتر اصلی قهرمانی در این سال به دلیل لغو, انگلیسی, باز, اخیر خود از بازی در مسابقات ممکن است مفید باشد.

"زمان خاموش فوق العاده است" گفت: Hsu که به ذکر است که جنگل به احتمال زیاد قابل توجهی ورم مفاصل در پشت خود را. "زمان تنها می تواند کمک به خود علائم و درد خود را."

اما اگر PGA Tour رزومه ژوئن 11 در تگزاس به عنوان برنامه ریزی شده یک برنامه فشرده تقریبا با مسابقات هفتگی خواهد از لحاظ تئوری را دنبال کنید تا تقریبا شکرگزاری. فصل گذشته به طور متوسط در جنگل در حدود دو و نیم هفته بین مسابقات ظاهر. پنج بار او منتظر سه یا بیشتر از سه هفته بین مسابقات.

"من قصد دارم به نشستن با من در تیم و کشف کردن آنچه که بهترین برنامه تمرین چه مسابقات که من نیاز به بازی آماده شود" جنگل گفت GolfTV. "چقدر باید بازی کرد ؟ چقدر من باید بقیه ؟ تمام چیزهایی که به نوعی در هوا.

"متاسفانه برای خودم من از طریق قسمت شبیه به این را در زندگی حرفه ای من با پشت من که ثانیه به نظر می رسد مانند ماه. شما باید به سرعت همه چیز را و انجام همه چیز را در سرعت های مختلف."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اولین گام این است که روز یکشنبه بازی در مدال Golf Club, جنگل,' صفحه اصلی دوره در حوب ساند, Fla.

"به عنوان گلف بازان ما شده است بازی های زیادی — بچه ها پخش مسابقات را در اینجا," جنگل گفت: در این ویدئو کنفرانس تماس بگیرید. "اما آن را هنوز هم در حال پخش به صورت غنائم. آن را فقط متفاوت است. ما از رقابت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن