به عنوان کشاورزان' بازار فصل رول همه چیز نگاه کنید و احساس متفاوت

سنت پل کشاورزان' بازار شروع به رول کردن آن نزدیک به دو دوجین فصلی بازار در سراسر مترو.مرکز شهر سنت پل در بهار

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

سنت پل کشاورزان' بازار شروع به رول کردن آن نزدیک به دو دوجین فصلی بازار در سراسر مترو.

مرکز شهر سنت پل در بهار و تابستان بازار در Lowertown در حال حاضر باز داشتن فقط پیچیده دوم آن آخر هفته. مکان در رزویل و اندوور آغاز شده در روز سه شنبه. و چندین بیشتر طول مترو باز خواهد شد در طول بهار و اوایل تابستان است.

در طول دولت stay-در-خانه سفارش کشاورزان' بازار در نظر گرفته خدمات ضروری به عنوان مواد غذایی و آشامیدنی و ارائه دهندگان مجاز به باز کردن.

با همه گیر در ذهن نگاه برای خرید در این بازار به نگاه و احساس های مختلف در این سال است. بازار دهندگان ایجاد کرده اند اجتماعی فاصله و شیوه های ایمنی برای خریداران و فروشندگان در آن مکان است. برخی از این شده است به اجرا در مکان هایی مانند St. Paul زمستان بازار که پیچیده شده در ماه آوریل است.

"خوب بود به ساکت تر زمستان بازار را امتحان کنید و یاد بگیرند که برخی از چیزهایی که. برخی از آن کار می کرد و برخی از آن نیست" گفت: David Kotsonas بازار manager. "ما در حال حاضر فروشندگان با قرار دادن اضافی جداول خالی در مقابل محصولات خود را وجود دارد دو جدول از فضای بین محصولات و فروشندگان. به طوری که فراهم می کند یک جدایی فیزیکی. پس از آن وجود دارد برخی از ترفند کوچک مردم احتمالا متوجه نمی مانند فروشندگان بودن فاصله دورتر و دورتر نقل مکان کرد به گسترش راهرو."

تغییرات دیگر به بازار عبارتند از: شستن دست ها در ایستگاه های اضافه شده اند که به هر گوشه ورودی و فروشندگان با پوشیدن ماسک. فروشندگان نیز باید از پوشیدن دستکش و یا شستن دست ها در نزدیکی ایستگاه. سفره شده اند با انجام دور و جداول بیشتر فاصله.

نمونه مواد غذایی ممنوع شده است و همچنین آماده به خوردن مواد غذایی است. اما قبل از غذاهای بسته بندی شده برای بایگانی اطلاعات مجاز است. به عنوان یک نتیجه, فروشندگان مختلف است که معمولا در خدمت غذاهای گرم هستند pivoting به خانه ارائه شده است. جداول پیک نیک دیگر در دسترس در حال حاضر. و حوادث مانند موسیقی زنده در حال اتفاق نمی افتد تا اطلاع ثانوی.

ساعت تغییر کرده است. این ساعت برای اولین بار از St. Paul Lowertown بازار 7 تا 8 صبح شنبه و 8 به 9 صبح یکشنبه, محفوظ است برای افراد مسن و کسانی که با خطر بالاتر ابتلا به عفونت است.

علاوه بر این, St. Paul کشاورزان' بازار منتشر کرده است دستورالعمل برای کسانی که خرید در بازار:

"من فکر می کنم این واقعا مهم است که مردم مغازه یک نفر در هر خانواده و به کل خانواده است. که اجازه خواهد داد که بیشتر مردم به شرکت در بازار و دریافت مواد غذایی" Kotsonas گفت.

هنگامی که کیسه مواد غذایی Kotsonas گفت: کیسه های قابل استفاده مجدد هستند و نه ممنوع به عنوان آنها در برخی از فروشگاه های مواد غذایی. بازار خواسته است که مشتریان انتخاب و کیسه خود را ،

تا آنجا که معاملات مالی فروشندگان در حال خواسته به حداقل دو نفر پشت هر غرفه با یک نفر دست زدن به پول و دیگر دست زدن به محصولات. به عنوان یک جایگزین برای پول نقد بازار کارت اعتباری ماشین که هم قبول اپل پرداخت و همچنین به عنوان یک رمز برنامه که در آن شما می توانید خرید ژتون در بازار است که می تواند مقادیر بین استفاده می کند. علاوه بر این در حال حاضر وجود دارد فروش مستقیم لیست (نگاه کنید به لینک زیر مشتری, خرید, دستورالعمل) که در آن مشتریان می توانند با تماس با فروشندگان به طور مستقیم به قبل از سفارش و قبل از پرداخت و به ترتیبات برای وانت یا تحویل.

و به عنوان فصل می شود در جریان Kotsonas انتظار تغییرات اضافی.

"هیچ یک از ما تا کنون از طریق این قبل از. ما همه نوع از احساس آن را," او گفت:. "هر یک از ما در بازار مکان های منحصر به فرد است و دارای طرح های مختلف و راه اندازی. هر یک را دریافت کنید متفاوت ترفند در پاسخ به این بیماری همه گیر."

به عنوان تعدادی از خریداران و فروشندگان از افزایش بیش از چند هفته آینده در مکان هایی مانند St. Paul کشاورزان' بازار تعیین ورودی و خروجی یکی از راه رفتن خطوط و اصلاحی فروشنده پوسته میله میله به رول کردن.

"همه چیز خواهد شد به اجرا به عنوان آنها نیاز به شروع با علامت برای ایجاد یک جریان یک سویه برای مشتری ترافیک تا مردم نیست عبور از هر یک از دیگر. ما در نهایت باید برای اضافه کردن یک تعیین شده ورود و خروج و محدود کردن تعداد خریداران آمده است که در در یک زمان" Kotsonas گفت. او همچنین به دنبال متناوب راه فروشندگان در مرکز ردیف چهره به طوری که هر یک 180 درجه در جهت مخالف از همسایه خود را اجازه می دهد تا حتی بیشتر فضای اجتماعی و فاصله.

"این چیزها خواهد آمد, آنها فقط نمی خواهید به همه در یک بار. آنها در حال رفتن به آرامی اجرا بیش از سه یا چهار هفته" Kotsonas گفت. "مهم ترین چیز این است که کشاورزان' بازار باز بماند. ما می خواهیم به نگه داشتن دسترسی به, سالم, غذاهای محلی."

برای کسب اطلاعات بیشتر در St. Paul کشاورزان' بازار مکان های بازدید stpaulfarmersmarket.com

برای کسب اطلاعات بیشتر در مینه سوتا بازارهای کشاورزان' بازدید minnesotagrown.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن