کالج جدید dropoff

مورین Rayhill سیاتل برای تلفن های موبایل مانند بهداشت عمومی رسمی او به عنوان توصیف روند فعلی برای coronavirus

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

مورین Rayhill سیاتل برای تلفن های موبایل مانند بهداشت عمومی رسمی او به عنوان توصیف روند فعلی برای coronavirus تست تند کردن تحقیقات او انجام می شود در شخص مراکز تست در مقابل mail-order شرکت ها و چگونه خود را بار چرخش برای نتایج با یکدیگر مقایسه کنید. اما او نه. او یک مادر فقط تلاش برای بدست آوردن او قدیمی ترین فرزند به کالج.

تند و تلخ سالانه سنت کالج, drop-off — والدین رانندگی جدید, عصبی دانشجو به همراه آوردن برادران و خواهران خود را برای دیدن خواهر و برادر خانه جدید راه اندازی کوچک اتاق خوابگاه با هم های یکی از آخرین وعده غذایی با کل خانواده و سپس تکان دادن خداحافظی به عنوان تقریبا بزرگسالان اجرا می شود با یک بسته بزرگ از امکان جدید بهترین دوستان است — تبدیل به آخرین خانواده نقطه عطف رندر تقریبا غیر قابل تشخیص توسط coronavirus بیماری همه گیر.

Rayhill, 49, در حال حاضر لغو تعطیلات خانواده در ایالت مین است که او تا به حال از خواب مصرف قبل از آوردن Corrigan به Colby College در وترویل ماه آینده. این پرستار بازنشسته و خانه دار است که دیوانه وار با چگونه یک ویروس در تست انجام شده ظرف 72 ساعت پس از عزیمت به دیدار با مین مورد نیاز دولت هنگامی که زمان نتایج آزمون هستند و تا پنج روز به بازگشت می شود.

"این چیزی شبیه به آنچه که ما فکر آن خواهد بود," او می گوید.

این افت همواره اهمیت سفر مملو از احساسات قوی احساس می شود توسط پدر و مادر و کودکان به طور یکسان. در حال حاضر شمع در استرس اضافی از COVID-19. خانواده نیاز به حرکت چگونه به بهترین دانشگاه و در حالی که به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض خود را به این ویروس در حالی که همه در تلاش برای پایبندی به تغییر و اغلب گیج کننده مدرسه و دولت, سلامت, ایمنی و قوانین مسافرت.

"هنگامی که ما کاهش یافته است پسر من سه سال پیش تمام خانواده رفت و این تلخ و شیرین رویداد سرگرم کننده برای همه ما گفت:" علامت گذاری Lorence از Needham, ماساچوست, به عنوان او به یاد می آورد اولین سفر خود را به ترک پسر متی در دانشگاه نیویورک. این سقوط به احتمال زیاد Lorence, 58, رانندگی, به, نیویورک, با ماسک و مواد غذایی از خانه و دوباره در یک روز. "در حال حاضر ما طرح های A, B و C بسته چه می گذرد."

شیدا دانبار پدر در تلاش برای هماهنگ کردن سفر متقابل کشور برای دخترش الکس از کلرادو به کارولینای شمالی تکرار کرد.

"این قرار بود یک زمان به تامل این خداحافظی," او گفت:. "اما من فکر 'جایی که من مجاز به پارک؟'"

تدارکات در دولت, دانشگاه و سطح شخصی

عوارض و سردرگمی می آیند راه قبل از آن پردیس دروازه. نزدیک به نیمی از کشور ایالت متحده محدودیت های مسافرتی با درجات مختلف از خود قرنطينه سفارشات — تشویق به شدت تشویق اجباری — نه به ذکر است پیشنهاد و یا مورد نیاز تست. برخی از شهرستانهای مناطق مترو و یا شهرداری ها صادر کرده اند و قوانین خود را برای مسافران است.

نیویورک یکی از بسیاری از کشورهای با, بسیار سخت, سفر, سیاست, نیاز به هر کسی که در سفر از پورتوریکو, Washington, d. C., and 34 کشورهای دیگر — کسانی که با بالا میزان عفونت به خود قرنطینه برای 14 روز.

جنیفر Overholt از منلو پارک کالیفرنیا 56 گفت: او صفحه به صفحه از طریق صفحه بعد از صفحه نمایش قرنطینه مربوط به نظرات و سوالات در Facebook صفحه برای والدین دانش آموزان حضور در موسسه پلی تکنیک رنسلیر در تروی نیویورک جایی که او پسر کول Mediratta خواهد شد برای سال دوم.

"وجود دارد نگرانی و نگرانی گفت:" Overholt غیر انتفاعی اجرایی است. سال اول پدر و مادر که در حال حاضر سوال بود که آیا برنج مجاز در اتاق خوابگاه در حال حاضر تعجب که در آن کودک خود را در قرنطینه می شود و اگر آنها تست مثبت برای ویروس. دو سوال در مورد سفر حباب تا دوباره و دوباره. آیا 14 روز در قرنطینه به این معنی است که اگر شما می رسند در نیویورک شما را به ماندن به مدت 14 روز ؟ (شما می توانید در هر زمان ترک اما باید قرنطینه تمام وقت شما در دولت است.) آیا شما به قرنطینه اگر دولت خانه خود را در محدود لیست, اما شما درایو را از طریق یک منطقه دولت در راه به نیویورک ؟ (نه به عنوان زمانی که شما صرف کمتر از 24 ساعت در منطقه متحده است.)

"این نوع از قریب به اتفاق بنابراین من متوقف به دنبال" او گفت:.

پدر و مادر در حال کشف است که صرف نظر از آنچه در دستورالعمل نوشته شده سیاست در حال تغییر با داده های جدید و کوچک توجه کنید تقریبا روزانه است. واشنگتن به حدود 20 کالج ها و دانشگاه های, اعلام تاریخ 24 ژوئیه که در ژوئیه 27, مسافران آمدن به شهر از یک منطقه در معرض خطر بالا خود نیاز به قرنطینه برای 14 روز. این گروه شامل دانش آموزان است. تنها پوشش نقره ای: سفر به ارمغان می آورد که مردم به این منطقه کمتر از 24 ساعت مجاز است بنابراین پدر و مادر می تواند رها کردن دانش آموزان است. هیچ طولانی.

این منطقه مدارس در حال حاضر تعیین چگونه به پیروی. منظور این است که جدید است و از جمله پیامدهای گسترده است که دانشکده را بلافاصله مشخص کنید که چگونه آنها را پاسخ دهند. یک سخنگوی در دانشگاه جورج تاون اموزش McBain نوشت: در یک ایمیل که مقامات بررسی سفارش های جدید و خواهد اطمینان حاصل شود که مدارس بازگشایی طرح را مطابق با منطقه هدایت.

اما خانواده در سراسر کشور در حال انتظار برای جزئیات بیشتر به نهایی شود.

دانبار یک مشاور مدیریت خواهد شد که دخترش از خانه خود در بولدر کلرادو به دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل گفت: او در حال حاضر مجبور به تغییر پروازهای خود را سه بار به عنوان الکس حرکت در تاریخ منتقل شده است. همسرش شانا گفت: صرف حدود یک ساعت در روز اسکن مدرسه در وب سایت خود را برای اطلاعات جدید و مقايسه برنامه با دوستان که همچنین فرستادن فرزندان به دانشگاه.

آنها لیزر متمرکز در آخرین به روز رسانی از دیگر مدارس سفت Dunbar, 57 گفت: "از آنجا که آن را مانند به نظر می رسد زمانی که یک رول جدید سیاست دیگران آن را دنبال کنید."

دیگر ممکن است والدین باید فرزندان خود را در اطراف خانه کمی طولانی تر.

Lorence مدیریت مشاور از ماساچوست رود به رها کردن متی در دانشگاه نیویورک در ماه اوت است. اما در هفته گذشته متی تصمیم به ماندن در خانه تا اکتبر. کلاس های خود هستند و تمام آنلاین و اجرای موسیقی لغو شد. او فکر می کند یک بعد حرکت در خواهد شاید کمک به او در گیر یک آپارتمان با کاهش اجاره. در ضمن Lorences' قدیمی ترین پدر آدری خواهد بود یک دانشجوی سال اول در دانشگاه پیتسبورگ. برای او افت در اواسط ماه اوت کل خانواده (علامت همسرش ژان و خواهر و برادر جوان مردیت و لوقا) می خواستم برای رفتن همراه برای سوار شدن. در حال حاضر آن را تنها خواهد شد پدر و مادر و آنها تلاش می کرد در مورد اینکه آیا به ماندن با خانواده در شهر — پدربزرگ یا دایی خانواده معمولا میزبان آنها است. در این سال آنها تصمیم به اقامت در یک هتل.

"عدم قطعیت است که کلمه ای برای توصیف آن" Lorence گفت.

به پرواز یا رانندگی

دیگر خانواده ها در حال تصمیم گیری برای پرواز یا رانندگی کنید. مطمئن گردش هوا در هواپیما بسیار عالی است و این سفر باید کوتاه تر اما آن را سخت بدانید که چگونه پر پرواز خواهد بود و یا اگر خدمه پرواز خواهد بود اعمال ماسک ، نیز وجود دارد که کمتر بدون توقف پروازهای بین شهرهای کوچکتر کمتر پروازهای دوره و شرکت های هواپیمایی شده اند اغلب در حال تغییر زمان و تاریخ از پرواز به بهینه سازی درآمد. همه این سردرد از هوا نیاز به وزن برابر با یک درایو است که ممکن است نیاز به ساعت در ماشین و مواد غذایی را متوقف می کند و یک هتل اقامت.

این Feder-Johnson, خانواده, Madison, Wisconsin, به طور معمول مگس به نیواورلئان هر سال تحصیلی به رها کردن دخترش نورا در دانشگاه Tulane. در این سال با مادر, سکس پدر و دختر در حال رانندگی 14 ساعت در هر راه. در دستشویی و سوخت متوقف می شود, نورا مادر الیزابت Feder عمومی سلامت محقق خواهد شد به دنبال برای دیدن اگر مردم در اطراف او هستند در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم.

"اگر ما به جلو به یک ایستگاه گاز و مردم وجود ندارد با پوشیدن ماسک, ما رفتن به یک بعدی" الیزابت Feder, 62, گفت:. لوئیزیانا تا به حال بیش از 100,000 COVID موارد (از جمله افزایش قابل توجهی در جولای) تا زمانی که آنها می رسند در نیواورلئان به جای کاوش در مناظر شنیدن موسیقی زنده و غذا خوردن در رستوران های مورد علاقه به عنوان آنها در سال گذشته برنامه های خانواده به خوردن takeout را "ضروری سفر تنها" برای کمک به نورا راه اندازی خانه خود را. آیتم های خانگی خواهد بود دستور داد آنلاین و برداشت منظقه.

پیدا کردن یک هتل را برای اقامت کوتاه شده است نگران نباشید. "وب سایت های زنجیره ای ملی را تمیز کردن صدا به طوری کامل شما می تواند انجام عمل جراحی در اتاق خود را" Feder گفت, اما آن را سخت به دانستن آنچه که یک ویژگی خاص در حال انجام است.

حتی بسته بندی برای دانشجو متفاوت است این سال است. با نگرانی که این ویروس ممکن است شعله ور شدن در دانشگاه و باعث شود مدرسه تعطیل جینا Anstey, 48 ارسال دخترش Elise از سیاتل به سال اول در دانشگاه فوردهام در نیویورک, شهرستان تنها با دو چمدان اجتناب از همه چیز اما ملزومات است.

"آنها ممکن است تصمیم بگیرید که بر روی یک سکه, 'شما باید بروید و او باید آن را تمام صفحه دوباره گفت:" Anstey بشردوستانه مشاور.

برای برخی از دانش آموزان که دلخراش سناریو واقعی تبدیل شد و حتی قبل از آنها وارد شده است. در جولای 20, کالج اسپلمن گشت در آتلانتا تصمیم به حرکت آموزش آنلاین. فقط سه هفته زودتر به مدرسه اعلام کرده بود برنامه ای برای استقبال از دانش آموزان به دانشگاه اما در آن دوره کوتاه مدت بحران بهداشت و درمان بدتر شده است. دیگر مدارس از اکسیدنتال کالج در کالیفرنیا به لافایت کالج در پنسیلوانیا زیر کت و شلوار برای کمک به اطمینان از ایمنی خود دانشجویان و استادان.

در حل و فصل کردن

هنگامی که در دانشگاه که یک بار تعارفات رایج مانند پدر و مادر جهت و اجازه دهید به-get-to-know-شما قهوه. بیشتر chitchat با فرزند خود هم اتاقی جدید و خانواده خود و یا meanderings در اطراف پردیس به اتمام جدید علوم آزمایشگاه.

19-صفحه: حرکت در راهنمای صادر شده توسط دانشگاه کارولینای شمالی چپل هیل در این سال می پرسد خانواده "را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است هنگامی که همه وسایل آورده شده است به اتاق خود." مانند بسیاری دیگر از مدارس این شهر همچنین دارای محدودیتی برای چگونه بسیاری از یاران می توانید وارد خوابگاه می پرسد و خانواده برای به اشتراک گذاشتن آسانسور با خود حرکت می کند-در گروه تنها.

فروشگاه ها و رستوران ها استفاده می شود به استقبال از هجوم back-to-school خانواده های تحت قوانین جدید را به عنوان به خوبی. کارولینای شمالی رستوران تحت سفارشات برای جدا کردن جداول از شام با 6 پا و به عمل در بیش از 50 درصد ظرفیت است. دانبار و الکس تصمیم گرفته اند به ناهار خوردن در هر نقطه در داخل ساختمان و رها شد به یاد بگیرند که خود را مورد علاقه مرغ سرخ شده در بیسکویت از زمان در چپل هیل در دسترس بود برای بایگانی اطلاعات.

این دو اجتناب از رفتن داخل فروشگاه نیز با سفارش خوابگاه ملزومات برای حمل به خانه یک دوست در شهر که در آن آنها را آنها را انتخاب کنید. "وجود دارد یک تمرکز شدید در تدارکات" شیدا دانبار گفت.

تست

دانشجویانی که وارد دانشگاه باید انتظار افزایش تمرکز بر سلامت. دانشگاه آیداهو را تست همه دانش آموزان از بازگشت به مسکو پردیس در ماه اوت است. Colby College را تست دانش آموزان تعدادی از بار در طول چند هفته اول مدرسه و به آنها اجازه داده نخواهد شد به ترک دولت تا پایان دانشگاهی ترم.

دانشگاه کرنل در ایالت نیویورک است که به درخواست دانش آموزان به قرنطینه در صفحه اصلی به صورت دو هفته قبل از خروج و تمام تست خواهد شد زمانی که آنها می رسند در ایتاکا. علاوه بر این همه دانش آموزان پس از رسیدن از بسیاری از کشورهای تحت رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اجرایی سفر سفارش نیاز به قرنطینه در ایالت نیویورک قبل از پله بر روی محوطه دانشگاه. دانش آموزان برنامه ریزی برای زندگی در خوابگاه را قرنطینه در یک کرنل-ارائه محل که شامل تحویل وعده های غذایی. دانش آموزان در خارج از پردیس مسکن خواهد شد انتظار می رود به قرنطینه وجود دارد. پدر و مادر مجاز به خوابگاه در طول حرکت می کند یا در هر زمان در طول ترم پاییز.

برخی از پدر و مادر در نهایت تصمیم به فرستادن فرزندان خود به مدرسه خود را, به خصوص اگر آنها در حال بازگشت دانش آموزان است. Overholt را کول سفر خواهد کرد به تنهایی از کالیفرنیا به شروع سال دوم خود را در Rensselaer. Overholt برنامه ریزی شده بود به همراه او اما پس از آن ویروس رسید.

"من نمی بینم هر دلیل من باید در یک هواپیما در حال حاضر," او گفت: مطمئن باشید که کول قادر است حرکت خود را در. "من لازم نیست برای اضافه کردن به این مشکل است." در واقع دانشجویان بسیار کمتر از پدر و مادر خود را بسیار بیمار از coronavirus. شما می توانید می گویند که بخشی از رشد یادگیری است به امن است. حداقل این است که تغییر نکرده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن