آخرین: مسلح سربازان گارد ملی گشت لا خیابان

آسوشیتد پرسآخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلی

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

آسوشیتد پرس

آخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او:

لس آنجلس مسلح سربازان گارد ملی گشت در خیابان های لس آنجلس در اوایل روز شنبه به عنوان شهر شروع به تمیز کردن پس از یک شب از خشونت که دیدم تظاهرکنندگان برخورد بارها و بارها با افسران مشعل وسایل نقلیه پلیس و غارت کسب و کار.

نادر سراسر شهر بود حکومت نظامی تمام شده به عنوان سحر نشان داد شکسته, فروشگاه, ویندوز, تخریب دروازه امنیتی و نقاشی های دیواری به همراه تمام بلوک.

شهردار اریک Garcetti روز شنبه گفت او خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای 500 تا 700 نفر از اعضای گارد برای کمک به 10,000 Los Angeles Police Department افسران.

Garcetti گفت: اعضای گارد که وارد اوایل یکشنبه احضار شدند "برای حمایت از ما محلی پاسخ برای حفظ صلح و امنیت در خیابان های شهرستان ما است."

___

لندن — هزاران نفر با تجمع در میدان ترافالگار لندن خود را برای ابراز خشم و انزجار بیش از جورج فلوید مرگ در مینه سوتا است.

تظاهرکنندگان دست می زدند و دست تکان دادند پلاکارد به عنوان آنها ارائه پشتیبانی به آمریکا شدند.

جمعیت جمع شده بودند با وجود دولت قوانین محرومیت جمعیت به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

___

آتلانتا گرجستان — رژیم صهیونیستی. برایان کمپ در حال گسترش است یک وضعیت اضطراری به اجازه استقرار بیش از 3000 سرباز گارد ملی به تظاهرات در شهرستانها در سراسر کشور.

کمپ گفت که او آماده به ارسال سربازان گارد به آتن ساوانا و هر گرجستان شهرستانها که در آن تظاهرات برنامه ریزی شده بود در روز یکشنبه ،

"امیدوارم ما لازم نیست که به" جمهوری خواه فرماندار گفت WSB-TV اواخر روز شنبه.

کمپ در حال حاضر تایید شده تا 1500 Guardsmen برای کمک به اجرای 9 p. m. روز شنبه مقررات منع رفت و آمد در آتلانتا.

آتلانتا پلیس در بیانیه ای گفت: اواخر روز شنبه آنها ساخته شده بود بیش از 50 دستگیری به عنوان معترضان پرتاب سنگ در افسران و شکست ویندوز در منطقه مرکز شهر. حکومت نظامی تحمیل شد پس از تظاهرات جمعه شب تبدیل خشونت آمیز با مردم تنظیم آتش سوزی و فوق العاده ویندوز در کسب و کار و رستوران ها.

"معترضان نیاز به می دانم که ما در حال رفتن برای حمایت از تلاش های خود را در صلح آمیز و بدون خشونت اعتراض" کمپ گفت. "آشوبگران نیاز به دانستن است که ما خواهید بود وجود دارد ... به آنها را به زندان اگر آنها در حال از بین بردن جان و مال."

___

لا مسا کالیفرنیا. — مرکز شهر عجیب و جالب از حومه لا مسا در نزدیکی سن دیگو دچار خسارت عمده با تعقیب و اتحادیه بانک های بعدی به هر یک از دیگر به زمین سوخته.

ویندوز بودند شکست در بسیاری از کسب و کار از جمله یک نیت فروشگاه ساتبی در دفتر املاک و مستغلات و محبوب نوار.

سن دیگو افسران پلیس با کمک دیگر سازمان های اجرای قانون راه می رفت شانه به شانه را از طریق خیابان ها پس از 2 صبح یکشنبه, گفتن صدها نفر از معترضان و ناظران که آنها خواهد بود بازداشت غیر قانونی مجمع در صورت نبود آنها پراکنده است.

شرق سن دیگو حومه از 60,000 نفر مرزهای ال کاجون که در آن تیراندازی مرگبار یک غیرمسلح مرد سیاه پوست توسط یک افسر پلیس باعث شده روز از عمده ناآرامی در 2016.

La Mesa اعتراض مسالمت آمیز آغاز شد که بعد از ظهر شنبه و تبدیل به طور فزاینده ای خشونت آمیز به عنوان شب سقوط کرد.

___

فرگوسن, Mo. — بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز در زمان به نوبه خود در اواخر روز شنبه در فرگوسن میسوری که در آن پلیس گفت: حداقل شش افسر مجروح شدند پس از آنها ضربه با سنگ و آتش بازی.

این St. Louis Post-Dispatch گزارش می دهد که پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن گروه بزرگی از معترضان که در حال تنظیم کردن آتش در داخل فرگوسن به مقر پلیس.

رژیم صهیونیستی. مایک پرشن فعال میسوری گارد ملی اواخر روز شنبه.

پیش از آن در روز فرگوسن رئیس پلیس Jason آرمسترانگ به صحبت کرد یک گروه از حدود 500 معترضان مسالمت آمیز در مورد چگونه مایکل براون جونیور مرگ یک "بیدارباش به اجرای قانون است." 18-year-old قهوه ای که سیاه بود هدف گلوله قرار گرفت و کشته شدن توسط یک افسر پلیس فرگوسن در سال 2014 موجب موجی از اعتراضات در سراسر کشور است.

___

RICHMOND, Va. — عکس ها در رسانه های اجتماعی نشان می دهد چندین آتش سوزی در سراسر مرکز شهر ریچموند یک شبه به عنوان تظاهرات در ویرجینیا سرمایه ادامه داد.

این Richmond Times-Dispatch گزارش می دهد که این ستاد از نزدیک ایالات دختران کنفدراسیون سوخته زود پنج شنبه و مشخص شد با نقاشی های دیواری. چند مؤتلفه مجسمه در امتداد شهر, بنای خیابان بودند مخدوش با نقاشی های دیواری.

این روزنامه گزارش می دهد که یک ساختمان آپارتمان در مرکز شهر و خیابان نیز آتش گرفت اما معترضان در ابتدا نمی خواهد اجازه دهید خدمه آتش طریق تا زمانی که پلیس در پاکسازی این منطقه با گاز اشک آور.

معترضان را هدف قرار مقر پلیس برای دومین شب متوالی به عنوان افسران تشکیل یک مانع در اطراف ساختمان.

دامپستر راه اندازی شد در حال سوختن در نزدیکی مقر پلیس بود که آن جلو پنجره شکسته شب جمعه. این Richmond Times-Dispatch گزارش داد که پلیس با شلیک گاز اشک آور به حرکت جمعیت به دور از ساختمان.

چند بلوک دورتر در نزدیکی کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه صدها نفر از معترضان مسدود شدن خیابان ها شعار "جورج فلوید" با اشاره به درگذشت مردی که روز شنبه پس از دستگیری افسر در مینیاپولیس تحت فشار قرار دادند زانو خود را به Floyd گردن در حالی که او بر روی زمین دست به دستبند.

گزارش های رسانه ها نشان داد و تصویری از معترضان پرتاب آنچه در ظاهر به بطری آب در یک ماشین پلیس که به نقل مکان از طریق جمعیت ها و توپ رو دور. یک رزمناو پلیس سوزانده شد در خشونت های روز جمعه شب همراه با یک اتوبوس شهری.

___

ققنوس — تظاهرات و راهپیمایی در خیابان های مرکز شهر فینیکس و توسان شنبه پس از شهرها رهبران التماس آنها را به خودداری از خشونت است.

این راهپیمایی به نظر می رسد تا حد زیادی مسالمت آمیز با توجه به گزارش رسانه های محلی.

شنبه شب اما ققنوس پلیس مجبور به دفاع از واحد خبر ستاد مرکزی. مدت کوتاهی پس از 10 p. m., ققنوس پلیس گفت: یک گروه بزرگی از معترضان در مرکز شهر تبدیل شده بود غیر قانونی مجمع آریزونا جمهوری گزارش شده است.

پلیس گفت که آنها مورد نیاز برای متفرق کردن بلافاصله. معترضان دیده می شد زانو را با دست خود در خیابان ها در خارج ققنوس پلیس و شهرداری ساختمان جمهوری گزارش شده است.

آنها شعار, "دست ها بالا نمی شلیک" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

___

سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد با اعلام سراسر شهر بود حکومت نظامی برای یکشنبه شب به عنوان خشونت آمیز تظاهرات خشم در سراسر شهرستان پس از جورج فلوید مرگ است.

نژاد می گوید حکومت نظامی گذشته از 8 بعد از ظهر روز یکشنبه تا 5 صبح روز دوشنبه.

شهردار می گوید او خواسته است رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای قرار دادن گارد ملی کالیفرنیا در حالت آماده به کار.

مقامات می گویند که وجود داشته است از افزایش سطح خشونت جرم خرابکاری و ضرب و جرح در افسران پلیس شنبه شب به عنوان اعتراض در زمان تاریک تبدیل شود.

لس آنجلس در حال حاضر تحت سراسر شهر بود منع رفت و آمد شبانه و گارد ملی است که در مسیر به کمک پلیس سرکوب خشونت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن