آیوی لیگ لغو تمام ورزشی برای سال 2020 است. در حال حاضر NCAA football نیروگاهی به سختی تماس

آیوی لیگ مدرسه رئیس جمهور قرار داده شده تمام ورزشی در برگزاری چهارشنبه حداقل تا ژانویه ساخت آن بخش اول من کنفر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

آیوی لیگ مدرسه رئیس جمهور قرار داده شده تمام ورزشی در برگزاری چهارشنبه حداقل تا ژانویه ساخت آن بخش اول من کنفرانس که نمی خواهد بازی فوتبال به عنوان برنامه ریزی شده در پاییز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

به عنوان یک نتیجه از یک آرایه وسیعی از ورزش نیز از جمله بسکتبال و هاکی — آیا در برزخ است. شیوه می تواند محل در پاییز اما شرایط را برای بهبود ورزشی به بازی می شود در سال آینده.

به احتمال فوتبال در بهار پرینستون مربی تیم فوتبال باب Surace گفت: "یک کلمه است. امید."

او افزود که یک واکسن بهتر درمان و سلامت مردم زیر دستورالعمل خواهد بود لازم است اما نیز وجود دارد که ترس از موج دوم ویروس این زمستان.

اگر چه کالیبر فوتبال در لیگ آیوی بسیار پایین تر از بهترین برنامه ها در ایالات متحده تصمیم می توانست نفوذ زیادی در میان دانشگاه های رهبران در سراسر کشور موظف به تصمیم گیری زمانی که و چگونه ورزش را به بازگشت به دانشگاه.

"کنفرانس خواهد شد در حال حاضر به توضیح دهید که چگونه آنها می تواند یک کار بهتر از حفاظت از ورزشکاران خود را نسبت به آیوی لیگ" کریستوفر Marsicano بالاتر educaton استاد در Davidson, کالج در کارولینای شمالی گفته بلومبرگ. "این تصمیم توسط آیوی لیگ را پوشش می دهد و به هر موسسه است که با احتیاط از داشتن فوتبال در پاییز. هر یک."

نکات که آیوی لیگ تکیه داده بود این راه روشن تر شد دوشنبه هنگامی که سه مدارس اعلام کرد قصد دارد برای بازگشایی دانشگاه به تنها برخی از دانش آموزان در پاییز. دانشگاه هاروارد گفت که این اجازه را می دهد که تنها 40 درصد از دانش آموزان خود را — عمدتا دانشجویان سال اول — پشت در دانشگاه و که همه کلاس ها برگزار خواهد شد از راه دور.

در حالی که طرفدار بسکتبال و فوتبال و بیس بال را تجربه کرده اند متوقف لحظات اخیر خود بازگشت, بازگشت از ورزش است و حتی بیشتر مشکل به دلیل آن بازیکنان پرداخت نشده است.

همچنین افزایش موارد در بسیاری از جیب این کشور طی ماه گذشته ایجاد موانع بیشتر برای بازگشت از فوتبال کالج است که بسیاری از مدارس تعداد میلیون ها دلار است که سوخت های ورزشی و ادارات.

نسبتا ساده کار آوردن بازیکنان فوتبال بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات است در برخی موارد ثابت شده بنابراین مشکل این است که مدارس مجبور به کنار گذاشتن آنها به دلیل COVID-19 شیوع بیماری در درون صفوف خود را. در هفته گذشته کانزاس فناوری لوئیزیانا و تگزاس و ال پاسو شد آخرین تعطیل.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن