مقامات بهداشتی دولت اصرار معترضان به مانیتور خود را برای علائم کروناویروس

مینه سوتا بهداشت مقامات اصرار کسانی که در اعتراض به نظارت خود را برای علائم کروناویروس و تست شده است.پس از مرگ

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

مینه سوتا بهداشت مقامات اصرار کسانی که در اعتراض به نظارت خود را برای علائم کروناویروس و تست شده است.

پس از مرگ جورج فلوید هفته گذشته در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت هزاران نفر برای شرکت در تظاهرات در سراسر شهرهای دوقلو و کشور است. در حالی که بسیاری از شرکت کنندگان ماسک عینک و برخی از آنها در مجاورت نزدیک به یکدیگر و COVID-19 موارد ممکن است در نتیجه افزایش می دهد.

در یک جلسه رسانه بعد از ظهر دوشنبه مینه سوتا وزارت بهداشت مقامات Jan مالکوم و کریس Ehresmann گفت: شرکت کنندگان باید به سازمان دیده بان برای علائم و خودداری از افشای خود را به افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی. پس از آزمایش است و بیشتر به طور گسترده ای در دسترس در حال حاضر بیش از پیش شرکت کنندگان خواست برای آزمایش آنها گفت.

با توجه به دوره کمون از coronavirus سنبله در موارد با توجه به اعتراضات به احتمال زیاد رخ می دهد در اواخر این ماه در حدود 21 روز است.

یک تست مرکز MDH بهداشت عمومی آزمایشگاه نزدیک مجبور شد بعد از ظهر جمعه به علت تظاهرات در این منطقه بازگشایی شد اما صبح روز دوشنبه.

مالکوم تاکید دولت است که کار به آدرس نژادی و نابرابری های سلامت که تحت تاثیر مینه سوتا جوامع به خصوص در این زمان در حال حاضر.

"ما باید در ادامه کار ما به آدرس سلامت این نابرابری و طولانی مدت لکه نژادپرستی در جوامع ما, کشور ما, در کشور ما" مالکوم گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن