میله Rosenstein می گوید او نمی خواهد تایید روسیه حکم در حال حاضر

توسط اریک تاکرمهر — معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein قانونگذاران گفت شنبه که او نمی خواهد که تایید FBI نرم

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

توسط اریک تاکر

مهر — معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein قانونگذاران گفت شنبه که او نمی خواهد که تایید FBI نرم افزار نظارت برای یک سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور در روسیه بررسی کرده بودند او در آن زمان شناخته شده در مورد مشکلاتی که پس از آشکار شده است.

Rosenstein نظرات به مبلغ قابل توجه امتیازی که مقامات مجری قانون اشتباهات آنها به عنوان طلبه روابط بین روسیه و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 انتخابات ریاست جمهوری است. اما حتی به عنوان او اذعان مشروعیت خشم از مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او در دفاع از خود انتصاب مشاور ویژه رابرت مولر منجر به پروب و تأیید حمایت خود را از نتیجه رسیدند که روسیه دخالت در انتخابات اما نه با عنوان جرم جنایی توطئه با همکاران از مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است.

"من در نظر نمی این تحقیقات به فاسد, سناتور, اما من قطعا درک جمهور سرخوردگی با توجه به نتیجه ای که در این واقعیت است که وجود دارد هیچ مدرکی از توطئه بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاوران و روس ها" Rosenstein گفت: در جلسه کمیته قضایی مجلس سنا.

ظاهر خود را قبل از این کمیته برای اولین بار در یک سری از جلسات نقد و FBI در روسیه بررسی و اجرای قانون مقامات درگیر است. با حکم مقام می رود به تصویب این هفته جلسه مشخص شده باز سالوو از روحانی در انتخابات سال بررسی کنگره به آنچه آنها می گویند در حال آسیب رساندن به یافته ها در مورد روسیه کاوشگر از یک بازرس کل وزارت دادگستری بررسی است.

رئیس جمهور متحدان گرفته اند تازه هدف در روسیه تحقیقات در سال گذشته با اشاره به تازگی اطلاعات محرمانه به ادعا می کنند که تهمت و همکارانش بودند ناعادلانه دنبال. آنها مدعی دفاع از وزارت دادگستری تصمیم به اخراج این پرونده سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین در حالی که در زمان پیشبرد نظریه های پشتیبانی نشده در برابر دولت اوباما مقامات.

"ما در حال رفتن به نگاه به عقب به طوری که ما می تواند حرکت رو به جلو" رئیس کمیته بهداشت ، لیندزی گراهام R-S. C. گفت: در توضیح این جلسات' هدف. "اگر شما را دوست ندارم تهمت خوب اما این است که در مورد میل تهمت یا نه میل مغلوب ساختن پیشی جستن. این است که در مورد ما به عنوان یک ملت است."

گراهام همچنین سوال که آیا مولر باید منصوب شده اند. همه در همه ، Rosenstein که منصوب مولر در ماه مه سال 2017 گفت: به اعتقاد او وجود داشته است به طور کافی برای بررسی و برای نامگذاری یک مشاور ویژه. اما هنگامی که گراهام پرسید: اگر او موافق با کلی بیانیه ای که در ماه اوت سال 2017 وجود دارد "هیچ وجود دارد" که آن را به یک توطئه جنایی بین روسیه و مغلوب ساختن پیشی جستن Rosenstein گفت: بله.

دموکرات تاسف از شنیدن خبر سیاسی متهم شده و گذشته نگر طبیعت و گفت جمهوری خواهان در تلاش بودند به تمرکز توجه و دور از بیشتر مشکلات فوری از جمله ناآرامی در شهرهای با مرگ جورج فلوید و coronavirus بیماری همه گیر.

"این جلسه زباله های این کمیته را در آشکار تلاش برای حمایت از رئیس جمهور تئوری های توطئه و به کمک رئیس جمهور انتخاب مجدد" گفت: دموکرات ایالت Mazie Hirono هاوایی است.

جلسه شیرجه زده جزئیات در دو حوزه که تهمت متحدان به تازگی در ایران به چالش کشیدن رفتار اجرای قانون است.

Rosenstein فشرده شد بارها و بارها در مورد تصمیم خود برای ثبت نام در چهارمین و آخرین نرم افزار برای حکم به استراق سمع در مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه ظن است که او یک عامل.

صفحه تخلف را رد کرده است و هرگز با جرم و عدالت اداره بازرس کل گزارش شناسایی شده و قابل خطاها و حذفیات در هر یک از برنامه های کاربردی ارائه شده به دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی.

این دیده بان گفت: اف بی آی با اتکا در بخشی از برنامه های خود را در یک پرونده از اطلاعات وارد شده توسط یک سابق بریتانیا جاسوسی که پژوهش بودجه توسط دموکرات ها و هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی. اف بی آی با استفاده از پرونده حتی اگر عوامل آگاه بودند از این امکان است که از آن می شده اند رنگی با دروغ و FBI وکیل مظنون به تغییر ایمیل مربوط به فرآیند برنامه با توجه به بازرس کل.

پرسیده شده توسط گراهام اگر او را امضا کرده اند این حکم درخواست اگر او می دانست که پس از آن چه او می داند که در حال حاضر Rosenstein پاسخ داد: "نه, من نمی خواهد."

Rosenstein گفت که او غافل از این مشکلات زمانی که او تایید نهایی نرم افزار در ژوئن 2017, انعکاس یک بازرس به طور کلی پیدا کردن که ارشد FBI مقامات داده شد اطلاعات ناقص. او گفت که او در واقع در نظر گرفته شده برنامه های او تایید نسبتا قانع کننده اما اذعان او با خواندن هر صفحه ذکر است که این حکم در حال حاضر تایید شده چندین بار قبل از آن او رسیده است.

اگر چه Rosenstein یک مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب او اغلب در نظر گرفته شده است با سوء ظن توسط بسیاری از حامیان رئیس جمهور و تهمت خود را برای نقش خود در تحقیقات. Rosenstein سرنوشت بود و بیشتر به طور چشمگیری در برزخ در سپتامبر سال 2018 پس از آن گزارش شد که او شناور بود این ایده از یک سیم در داخل کاخ سفید برای ضبط مکالمات با مغلوب ساختن پیشی جستن.

Rosenstein را تکذیب کرد پنج شنبه تا به حال پیشنهاد مخفیانه ضبط مغلوب ساختن پیشی جستن.

Rosenstein نیز فشرده خود را در مورد نظارت فلین گناه با مولر تیم. فلین بستری دروغ گفتن به اف بی آی در مورد گفتگو با سفیر روسیه در طول ریاست جمهوری دوره گذار در مورد تحریم های ایالات متحده.

وزارت دادگستری منتقل برای رد این مورد در ماه گذشته گفت که فلین تماس با دیپلمات مناسب بودند و که FBI بود و اساس کافی برای مصاحبه با او به خصوص از عوامل تهيه شده هفته قبل از آن به تحقیقات خود را به فلین پس از پیدا کردن شواهدی او شکسته بود قانون است.

Rosenstein گفت که او تا به حال هیچ خاطره گفته اف بی آی در حال برنامه ریزی برای بستن فلین پرس و جو قبل از مصاحبه اما گفت که واقعیت را اهمیت به او.

قوه قضائیه کمیته طرح به رای پنج شنبه در مورد اینکه آیا اجازه احضاریه برای ده ها تن از مقامات فعلی و سابق درگیر در بررسی انتخابات روسیه دخالت از جمله سابق FBI مدیر James Comey و مدیر سابق سازمان سیا جان برنان است.

___

آسوشیتد پرس نویسنده مری کلر Jalonick در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن