COVID-19 سنبله دهید PNGA به لغو مانده از برنامه از جمله tourneys در آیداهو باشگاه Palouse ریج - Mon, 29 Jun 2020 PST

شمال غربی اقیانوس آرام انجمن گلف را لغو کرده است باقی مانده از آن سال 2020 برنامه از جمله مسابقات در آیداهو با

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

شمال غربی اقیانوس آرام انجمن گلف را لغو کرده است باقی مانده از آن سال 2020 برنامه از جمله مسابقات در آیداهو باشگاه و Palouse ریج – با توجه به های اخیر سنبله در coronavirus موارد است.

این PNGA کمیته اجرایی تصمیم در یک جلسه ویژه در اواخر هفته گذشته با استناد به نگرانی های خود را با رقبای سفر از شمال غرب و بخش های دیگر کشور برای PNGA قهرمانی.

"بسیار اخیر افزایش چشمگیر در موارد تایید شده از COVID-19 همه گیر در سراسر کشور مجبور است ما را به این اواخر اما اقدام فوری" PNGA رئیس جمهور پیتر Fibiger گفت.

اول لغو است و مردان تازه از جولای 6-11 در آیداهو باشگاه در سندپوینت. جک نیکلاس طراحی شده است انتظار می رود به میزبان 2021 مردان هستم.

تاریخ پسران و دختران تاریخ آماتور, برنامه ریزی برای Aug 17-21 در Palouse ریج در پولمن نیز لغو شده است.

دیگر لغو: زنان و زنان اواسط کار هر دو ژوئیه 13-17 در خانه البته در دوپانت واشنگتن و مردان اواسط تازه کار, Sept. 16-18 در آسمان بزرگ باشگاه در Pemberton, B. C.

PNGA قهرمانی جذب بالا آماتور از Washington, اورگان, آیداهو و بریتیش کلمبیا و سازمان ارائه می دهد ویژه دعوت به بازیکن برتر در سراسر کشور و در سراسر جهان است.

"تا زمانی که فقط این هفته ما با اعتماد به نفس است که ما قادر خواهد بود به انجام مسابقات در شیوه ای امن و مسئول با ما COVID-19 روش" گفت: Scotty Crouthamel, مدیر ارشد, قوانین و رقابت است. "اما افزایش اخیر در موارد محلی و مناطق اطراف آن و همچنین در سراسر کشور, ایمنی و رفاه شرکت کنندگان داوطلبان, باشگاه کارکنان و جوامع در معرض خطر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب