Spokane مقامات هدف به جای آن به سختی استفاده می شود ویروس ایزولاسیون تاسیسات با 'منو' از هزینه ای کمتر options - Sun, 10 May 2020 PST

ساخته شده برای یک موج است که هرگز عظیم انزوا تسهیلات برای COVID-19 بيمار در Spokane County نشسته است تقریبا خا

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

ساخته شده برای یک موج است که هرگز عظیم انزوا تسهیلات برای COVID-19 بيمار در Spokane County نشسته است تقریبا خالی در اکثر روز.

در حال حاضر مقامات محلی در حال تجدید نظر در نحوه ارائه یک سرویس است که در حالی که تقریبا استفاده نشده تا کنون حیاتی خواهد بود به این منطقه قصد دارد به بازگشایی آن اقتصاد است.

در روزهای اولیه از سلامت عمومی اورژانس رهبران محلی با عجله تاسیس یک مرکز در شهرستان نمایشگاه و نمایشگاه مرکز است که می تواند تا گنجایش 100 نفر مبتلا و یا مشکوک به COVID-19 که نیاز به جدا شود اما نمی تواند با خیال راحت انجام دهید در صفحه اصلی.

اما تسهیلات اندازه و هزینه به مراتب پیشی گرفتن آن استفاده واقعی است که هرگز بیش از یک تعداد انگشت شماری از افراد در یک زمان.

پس از افتتاح آن در اوایل ماه گذشته به انزوا تسهیلات گرفته in26 مردم است. از معدود کسانی که استفاده کرده اند اسپوکن fairgrounds تسهیلات هیچ یک آزمایش مثبت برای COVID-19.

"بدیهی است که انتقال از سایت های موجود در fairgrounds اجتناب ناپذیر است" Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز گفت: سخنگوی-نقد و بررسی.

اگر چه این ویروس بوده است نه "موجود" لوتز گفت: تمرکز در حال حاضر در مورد چگونه به آن را سرکوب. و ظرفیت برای منزوی کردن کسانی که مبتلا به COVID-19 و همچنین ردیابی و قرنطینه مخاطبین خود را بسیار مهم خواهد بود.

در SafeStart طرح رژیم صهیونیستی. جی Inslee حاکی از در دسترس بودن جداسازی و قرنطینه تخت می تواند یک عامل در ارزیابی آمادگی برای استراحت محدودیت در یک منطقه است.

حرکت رو به جلو دولت است و با توجه به تعیین اسپوکن به عنوان یک قطب منطقه ای برای جداسازی و قرنطینه شده است که در حال حاضر یکی برای خدمات پزشکی. مقامات محلی باید شناسایی تعدادی از سایت های بالقوه در سراسر منطقه است که می تواند در خدمت به عنوان انزوا امکانات.

لوتز خواسته شده است تا در هماهنگی با مقامات دولتی در تلاش است. به جای انزوا و سایت های پراکنده در سراسر کشور مقامات پتانسیل بهره وری بیشتر در انزوا و امکانات قرنطینه مرکزی واقع شده است.

اغلب قابل معاوضه استفاده می شود جداسازی و قرنطینه هستند و در واقع شیوه های مختلف. جداسازی امکانات برای کسانی که با علائم بیماری و یا کسانی که در حال حاضر تشخیص داده شده است با آن اما آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان. قرنطینه فضاهای هستند برای کسانی که ممکن است در معرض تماس با فرد مبتلا به ویروس است. هر دو استفاده می شود برای جلوگیری از گسترش ویروس.

لوتز گفت: جداسازی اولویت بیش از ارائه یک فضای قرنطینه چرا که مردم در انزوا تشخیص داده شده اند و یا نشان دادن علائم این بیماری است.

"عملکرد ما واقعا به دنبال به 98 درصد آن را جداسازی جزء" لوتز گفت.

دولت در حال حاضر تاسیس یک مرکز قرنطینه در افرا خط اصلاحات تسهیلات در Thurston County است. مقامات دولتی در حال بررسی گزینه های سراسر کشور یک وزارت بهداشت گفت: در روز پنج شنبه.

در حالی که اولویت همیشه به یک COVID-19 بیمار منزوی کردن در خانه است که همیشه ممکن نیست – برای مثال در صورتی که بیمار به زندگی با کسی که دارای یک سیستم ایمنی خطر بیافتد لوتز گفت.

هدف در حال حرکت رو به جلو است که به ارائه "به معنای واقعی کلمه منو از مکان های که در آن ما می تواند به افراد منزوی برای یک دوره از زمان."

کسی که مستقل می تواند که در یک کالج خوابگاه با کمی بیش از یک یخچال کوچک و یک مایکروویو. اما برخی ممکن است قادر به وعده های غذایی خود را به عنوان مثال و نیاز به یک هتل و یا متل با خدمات مواد غذایی.

در افرا لین برای مثال دولت تعیین شده چهار rv ها برای افرادی که ممکن است در معرض یک فرد مبتلا به COVID-19 و نیاز به قرنطینه. یکی دیگر از چهار rv ها را کنار بگذارند برای منزوی کردن آن نشان دادن علائم اما که نه نیاز به بستری شدن در بیمارستان و با خیال راحت نمی تواند منزوی در خانه.

پرسنل پزشکی در سایت و نظارت بر سلامت مردم در جداسازی و قرنطینه.

سایت در اسپوکن شهرستان در نظر گرفته شده توسط یک کمیته داوری در Spokane County, اورژانس مرکز عملیات شامل هتل ها, متل ها, ساختمان خالی و حتی خوابگاه. دوام گزینه های شناسایی شده اند و آن را در حال حاضر یک ماده نهایی یک طرح و مذاکره هزینه های لوتز گفت.

یکی از امکانات بسیاری تخت خالی

جداسازی تسهیلات در fairgrounds باز به عنوان مقامات دولتی در اطراف واشنگتن و ملت آماده می شدند برای افزایش COVID-19 موارد است. در سیاتل ارتش بیمارستان صحرایی ساخته شده در سنچریلینک درست رویداد مرکز ساخته شد و منحل در طول چند روز بدون درمان یک بیمار است.

و چون اسپوکن تسهیلات استفاده شده است ناچیز مقامات به دنبال پاره بازگشت هزینه جایگزینی آن.

Spokane را جداسازی مرکز در fairgrounds که تاکنون بودجه از طریق coronavirus کمک پول و نه با دلار محلی است نزدیک به رسیدن به آن 100 نفر ظرفیت. اما مقامات girded برای بدترین.

"ما برای اولین بار آن را راه اندازی در انتظار یک موج و نمی دانستند چه چیزی را واقعا انتظار" لوتز گفت.

انزوا است و نه فقط یک نیاز در میان جمعیت بی خانمان اما مردم ساکن در پناهگاه اغلب هیچ راه عملی برای خود جدا.

ترس از شیوع COVID-19 در اسپوکن را پناهگاه بی خانمان, تلفن همراه, تریاژ تیم رهبری اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه را وارد پناهگاه هر شب در چک در زمان و نمایش تا 200 نفر به صورت علائم.

خاص اختصاص داده شده به پرسنل پزشکی در انزوا سایت مرکز روزانه و مرتبط بیماران از طریق پزشکی از راه دور با یک پزشک مراقبت های اولیه و یا رفتاری ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی است که می تواند با ارائه نسخه.

نتایج آزمون برای COVID-19 تبدیل شد و در اطراف در یک ماده از ساعت و بيمار مرخص وقتی که آنها آمدند به منفی Jason کمپبل معاون ارشد رئیس جمهور از عملیات خاص توضیح داد: در یک جلسه مطبوعاتی در شهرستان اورژانس مرکز عملیات در ماه گذشته.

خاص وظیفه بود با ارائه مراقبت های پزشکی در حالی که نگهبان پایه یک پست فالز غیر انتفاعی مستقر شد و قرارداد برای نظارت بر امنیت و حمل و نقل برای افراد و از امکانات.

در تجزیه و تحلیل هزینه جداسازی ترین هزینه سنگین "است که واقعا امنیت جانبی" گفت: Spokane County Sheriff Ozzie Knezovich.

ماه گذشته نگهبان مذاکره قرارداد خود را برای جداسازی خدمات در هزینه تا $348,040 در هر ماه. این سازمان در پاسخ به یک درخواست برای طرح های صادر شده توسط شهر اسپوکان اظهار داشت: این امر کارکنان این مرکز با 59 تمام وقت معادل کارکنان اجازه می دهد برای around-the-clock پوشش.

تسهیلات تامین شد از طریق $1.5 میلیون واشنگتن COVID-19 شیوع مسکن اضطراری کمک مالی داده شده به Spokane County در ماه مارس نیز استفاده شده است به پرداخت برای چند پناهگاه بی خانمان ارائه دهندگان خدمات است که باید گسترش اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله گرفتن از مهمانان خود است.

نگهبان مدیر عامل مایک شاو دفاع از هزینه های قرارداد و گفت: این تعداد تخت در fairgrounds در حال حاضر کاهش یافته همراه با نیروی انسانی.

شاو مذاکره انزوا قرارداد بر اساس نرخ پرداخت از حدود 30 ساعت از جمله مالیات حقوق و دستمزد برای کارکنان خود را – نرخ شاو گفت منعکس کننده آنچه که او و دیگران بر این باور بود که نیاز به استخدام کارگران در معرض COVID-19 بيمار.

در مارس 30 قرارداد با نگهبان اصلاح شد که شامل غیر انتفاعی نظارت موقت پناهگاه بی خانمان در مرکز شهر اسپوکان در کتابخانه های عمومی و توپ خیابان گرمایش مرکز. قرارداد جدید کاهش پرداخت از 30 دلار در هر ساعت به 16 دلار در هر ساعت از زمانی که نگهبان کارکنان در حال کار در هر کدام از این دو پناهگاه است.

"من عمل انطباق نیروی انسانی و فضای مورد نیاز بر اساس نیاز" شاو گفت.

به عنوان محدودیت های آرام شاو گفت: نگهبان است "در یک زیرک نقطه" آماده برای یک پتانسیل افزایش در استفاده و همچنین تلاش برای کشش بودجه برای جداسازی خدمات.

"در خارج وجود دارد آن را کامل در بیمارستان" شاو گفت. "من قصد دارم به مبارزه برای کارکنان من بهترین من می توانم."

نگهبان قرارداد تصویب شد تحت نظارت شهرستان مرکز عملیات اضطراری اما امضا با شهر اسپوکان و شهردار نادین وودوارد در آوریل 16. قرارداد منقضی می شود در آوریل 15.

"این EOC اجازه 'این چیزی است که باید انجام شود" و آنان که به هر آنچه که آژانس توانایی" را به آن اتفاق می افتد توضیح شهرستان مدیر وس Crago. "آنها اجازه این کار, ما را از کار می افتد."

Spokane رئیس شورای شهر Breean Beggs نمی شد به طور مستقیم درگیر در مذاکرات قرارداد است اما نقش مهمی در EOC. اگر چه او اذعان داشتن مزیت ادراک او گفت: "نگاه به عقب نمی آید مانند یک قرارداد خوب."

در حالت ایده آل آن می شده اند به ازای هر تخت قرارداد با تضمین حداقل پرداخت Beggs گفت. اما هنوز هم او را متوقف کوتاه به شدت به انتقاد از این طرح اولیه که ساخته شد در وخیم پیش بینی برای COVID-19 تاثیر بالقوه در اسپوکن.

"چیزی که من احساس ما سقوط کوتاه در زمانی بود که مشخص شد ما نمی خواهید به در که وضعیت آنها فقط در ادامه" Beggs گفت. "وجود دارد به وضوح و بدون نیاز به هر نقطه در نزدیکی ظرفیت که آنها قرارداد برای. ... چالش وجود دارد را بسیار روشن زنجیره ای از اقتدار که آیا آنچه در این فرآیند."

اما Beggs معتقد است رهبران محلی را درس آموخته.

"هزینه های بالای سایت که باعث شده همه ما در مجموع به می گویند که ما نیاز به نگاه در انجام کارهای متفاوت گفت:" لوتز که اشاره کرد که نگهبان تنها سازمان با "ظرفیت و یا منابع" برای پاسخگویی به نیاز فوری برای سرویس در ماه گذشته.

لوتز همچنین اشاره کرد که به عنوان برنامه ای برای جداسازی مرکز تدوین شد آن ناشناخته بود اگر تست سریع در دسترس خواهد بود. این بدان معنی است که به طور بالقوه جداسازی یک فرد برای روز نه تنها یک ماده از یک شب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن