جدی و خشونت آمیز در شب آینده جورج فلوید یادبود سایت یک سوال باز

توسط تیم Arango و مت Furberهنوز هم آنها آمده — از سراسر کشور و فراتر از آن. از مکزیک, Texas, Massachusetts. از

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

توسط تیم Arango و مت Furber

هنوز هم آنها آمده — از سراسر کشور و فراتر از آن. از مکزیک, Texas, Massachusetts. از آفریقا و اروپا است. یک مرد حتی گفت که او راه می رفت یک هزار مایل تمام راه را از آلاباما فقط در مینیاپولیس.

"آنها در حال آمدن به احساس انرژی و ادای احترام گفت:" بیانکا داوکینز, 28 یک ساکن محلی که ملاقات بسیاری از بازدید کنندگان.

دو ماه بعد از پلیس با قتل جورج فلوید, چهار-بلوک منطقه جنوب مینیاپولیس که در آن او gasped آخرین نفس باقی می ماند یک فضای مقدس no-go منطقه برای افسران. وجود دارد منظمی کمرنگ باغ لنگر توسط یک مجسمه های مطرح مشت. وجود نقاشی های دیواری رنگارنگ و کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" رنگ در سراسر پیاده رو و همچنین به عنوان نام ده ها تن دیگر سیاه, افراد کشته شده توسط پلیس.

در شب اگر چه فضایی است که به طور فزاینده ای به یک میدان نبرد با تیراندازی و استعمال بیش از حد مواد مخدر. این منطقه تا به حال یک چشم انداز مثبت در خشونت اسلحه شبیه به آنچه در شهرهای دیگر دیده می شود در پی تظاهرات.

در همه زمان ها, محله brims با احساسات. در آن کلیت آن را احساس می کند مانند خام مرکز امریکا حساب با نژادی و بی عدالتی است.

هرج و مرج در شب ارائه شده مسئولان شهرستان با چالش چگونه به reassert کنترل فضای بدون تنظیم کردن جدید امواج خشم همه در حالی که حفظ آن به عنوان جدی محل به افتخار فلوید. در فرگوسن Mo. که در آن پلیس به قتل مایکل براون تنظیم کردن تظاهرات در سال 2014 تنش پرسیده شد که افسران نقل مکان کرد به روشن کردن یک بنای یادبود.

فایل — خارج فنجان مواد غذایی در تقاطع 38 خیابان و خیابان های شیکاگو در مینیاپولیس یادبود جورج فلوید پر گل نشانه ها و پیام ها از افرادی که برای ادای احترام خود را در 15 ژوئن سال 2020 است. دو ماه پس از کشته شدن فلوید چهار بلوک منطقه جنوب مینیاپولیس که در آن او gasped آخرین نفس باقی می ماند یک فضای مقدس. (کارولین یانگ/نیویورک تایمز)

اما در مینیاپولیس حداقل در حال حاضر این شهر در حال حرکت است با احتیاط.

"باز کردن بیش از حد سرعت را اثر مخربی بر مردم هنوز هم عزاداری گفت:" آنجلا کانلی یک Hennepin County کمیسر شده است که پیشرو در جامعه بحث در مورد آینده این منطقه که در آن فلوید کشته شد.

حتی پس از انتخاب مقامات فیلدینگ تعداد فزاینده ای از تماس از ساکنان در مورد خشونت و با صدای بلند سر و صدا در شب در منطقه که در آن در میان چندین حادثه یک زن باردار به تازگی کشته شده است.

"آنچه که مردم نمی شناخت است که افرادی که زندگی می کنند وجود دارد داشتن یک زمان بسیار چالش برانگیز از unlawfulness است که رخ می دهد پس از خورشید پایین می رود" گفت: Andrea Jenkins, یک عضو شورای شهر که منطقه شامل یادبود فضا. "وجود دارد ثابت اثر شلیک گلوله در هر شب. وسایل نقلیه اضطراری نمی توانید در. افراد معلول قادر به دسترسی به داروهای خود را, خود, قرار ملاقات, مواد غذایی خود را تحویل و غیره. آن را بسیار به چالش کشیدن وضعیت است."

جنکینز که اشاره کرد که این منطقه در طول تاریخ شده است گرفتار باند خشونت و نیز در نظر گرفتن نقش رهبری در بحث بر سر نحوه تتم فلوید را کشتن. یک پیشنهاد نشان می دهد ساخت باغ دائمی است. ایده های دیگر عبارتند از: حقوق مدنی موزه و تغییر نام خیابان های شیکاگو به افتخار فلوید. فعالان در حال پیدا کردن راه هایی برای حفظ این هنر خیابانی بود که نقاشی بر روی تخته سه لا تخته که می رفت تا برای محافظت از کسب و کار در طول تظاهرات.

از بالتیمور به فرگوسن به نیویورک آلی یادبود به علامت که در آن سیاه و سفید مردان کشته شده اند توسط پلیس شکل گرفته اند در سال های اخیر است.

اما زمان نیز فرسوده بسیاری از آنها را دور. در Staten Island, New York, پلاک که در آن اریک گارنر کشته شد توسط پلیس در سال 2014 اما یک بنای یادبود با گل و شمع به آتش کشیده شد یک سال پس از مرگ او. در بالتیمور که در آن آمریکا و مرگ در یک ون پلیس موجب اعتراضات نقاشی های دیواری نقاشی دیواری به افتخار او نابود شد زمانی که پروژه مسکن که در آن او زندگی می کردند تخریب شد این سال است. در فرگوسن سال گذشته در پنجمین سالگرد قهوه ای مرگ یک بنای یادبود که گرفته بود و پایین بازسازی شد.

حتی قبل از کشتار فلوید جنکینز و دیگر فعالان در جنوب مینیاپولیس گفت: آنها امیدوار بود برای ساخت یک سایت به رسمیت شناختن تاریخ نژادی و بی عدالتی در این شهرستان است. "من صحبت کردن در مورد یک موزه برای سه سال گذشته" جنکینز گفت. "اولویت من این است برای ساخت یک مرکز برای بهبود نژادی در شهر مینیاپولیس چرا که سیاه شده اند و در درد برای صدها سال."

مکالمه بیش از آنچه که به فضا می آید به عنوان بسیاری از فعالان در شهر در حال مبارزه با پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس و reimagine امنیت عمومی. اما این فشار برای اصلاحات اتفاق می افتد, دلیل افزایش خشونت است. بسیاری از سیاه ساکنان جنوب مینیاپولیس به خصوص کسانی که زندگی می کنند در نزدیکی جام, غذاهای راحتی فروشگاه که در آن فلوید متهم شد که با استفاده از جعلی $20 bill برای خرید سیگار قبل از او کشته شد, می گویند آنها گرفتار بین دو احساسات: خشم و پلیس اما ترس برای ایمنی خود را در حال حاضر که افسران باید به عقب کشیده از این منطقه است.

فایل — خارج فنجان مواد غذایی در مینیاپولیس یک زن بازديد یادبود جورج فلوید در 15 ژوئن سال 2020 است. دو ماه پس از کشته شدن فلوید چهار بلوک منطقه جنوب مینیاپولیس که در آن او gasped آخرین نفس باقی می ماند یک فضای مقدس. (کارولین یانگ/نیویورک تایمز)

داوکینز زندگی چند درب را از جام مواد غذایی و در اخیر بعد از ظهر بود و فروش آب نبات و نوشابه و ترویج GoFundMe کمپین برای جمع آوری پول برای جلوگیری از سلب حق اقامه دعوی. زمانی که این بیماری همه گیر ضربه او furloughed از Nordstrom و نامزد او را نیز از کار.

اما نگرانی های مالی هستند و تنها یک چیز در ذهن او. او دارای دو فرزند از جمله 6-هفته-کودک. او می گوید: در طول روز خوب است و او ملاقات بسیاری از کسانی که سفر کرده اند برای ادای احترام خود را به Floyd.

"اما هنگامی که این جمعیت در شب می آید من نمی توانم با پلیس تماس بگیرید, و است که به جهنم می ترساند از من," او گفت:. داوکینز اشاره به یک گلوله در شیشه جلو اتومبیل خود طلا سدان.

"ما بچه ها در این خانه نیست, بنابراین من می خواهم پلیس برای محافظت از خانواده," او گفت:. "این تعادل است. من خوشحال هستم از این حادثه به ارمغان آورد اما من می خواهم به احساس امن است."

به عنوان اعتراض به دست آورده حرکت در اواخر ماه مه دکتر جکی Kawiecki راه اندازی یک طبیب ایستگاه در نزدیکی جام, غذاهای اداره کمک های اولیه به مصدوم شد. از آن پس او را حفظ کرده است یک گروه از پزشکان که درمان بیماری های جزئی مانند خراش و گرما خستگی در طول روز.

غروب آفتاب تا طلوع آفتاب بسیار متفاوت است از طلوع آفتاب تا غروب او گفت:. "من شب جهان پس از غروب من مراقبت از زخم گلوله مواد مخدر و استعمال بیش از حد." یک شب یک مرد زخمی توسط تیراندازی سوار یک دوچرخه گذشته سنگر او گفت: قبل از سقوط خود را در خارج از چادر و فریاد: "من شات! من شات!"

پس از زن باردار کشته شد در این نزدیکی هست در اوایل ماه جولای و با داشتن dodged تیراندازی خودش Kawiecki محدود ساعت از او طبیب ایستگاه از 9 صبح تا 9 بعد از ظهر

اما ساکنان می گویند که هیچ چیز اتفاق می افتد در شب کاهش می یابد جو است که غالب در نور روز. روز دیگر آنا Raeker, 25 بود پستال بازدید کنندگان به فضا و هدایت مردم به یک جزوه ضبط به یک جدول: "این یک فضای اعضای جامعه می خواهید به عدم تمرکز سفید احساسات و اولویت بندی درد."

"من فکر می کنم این مهم است که عمدی با راه آنها با استفاده از این فضا گفت:" Raeker که سفید است.

در نزدیکی بعدی برای نقاشی دیواری از فلوید محلی رپر اردن والینگفورد شد در نظر گرفتن یک استراحت از فیلمبرداری موزیک ویدیو. Wallingford, که انجام می دهد تحت نام Haphduzn گفت: او حداقل می خواست به دیدن باغ میدان و مطرح مشت مجسمه اقامت دائم. "از آنجا بود که جرقه که دنیا را تغییر داد" او گفت:.

دبورا Straub که برای هفته شده است توزیع تنقلات به کودکان از محله -- "رایگان آب نبات رایگان تراشه های رایگان پاپ کورن داغ رایگان سگ ها," او گفت: — گفت: این منطقه باید حفظ شود.

"ترک همه چیز را در راه آن است," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب