شاون Vestal: شهردار هوشمند و به موقع خانمان طرح می رسد به عنوان یک تعجب خوش آمدید - Tue, 22 Jul 2020 PST

من ندیدم این آینده. شهردار نادین وودوارد – همراه با مدیریت تیم و شرکای منطقه ای از شهرستان و Spokane Valley –

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

من ندیدم این آینده.

شهردار نادین وودوارد – همراه با مدیریت تیم و شرکای منطقه ای از شهرستان و Spokane Valley – با خوب و شاید عالی, برنامه ریزی برای برخورد با بی خانمانی در شهر.

حداقل آن را نشانه یک گام بزرگ به جلو در برنامه ریزی آماده سازی و تفکر استراتژیک برای شهرستان است که botched آن بی خانمانی پاسخ در سال های اخیر و همچنین تولید یک جهش بزرگ رو به جلو در تامین تعهدات از دیگر دولت های محلی برای کمک به حمل بار.

وودوارد گفت: همکاری منطقه ای بود که به برخی از درجه یک نتیجه از همکاری های منطقه ای در پاسخ به COVID-19 همه گیر که مجبور حس مشترک ماموریت به مقامات و سازمان های که اغلب کار به طور جداگانه.

"این در مورد من," او در مصاحبه ای گفت: روز سه شنبه. "این در مورد آنچه که ما می توانید با ما شرکای منطقه ای."

به میزان زیادی هر چند از آن است که در مورد وودوارد که سر کار آمد با بی خانمانی به عنوان یک مسئله است. آن را اغلب به نظر می رسید به بسیاری درگیر با کمک به افراد بی خانمان که او زد علیه بی خانمان ها – زد در آن عمدتا به عنوان یک موضوع از سوختگی نیست و نیاز انسان. من تا به حال بسیاری می گویند که طی چند ستون; من هرگز پیش بینی یک برنامه مانند او ارائه شده به شورای شهر در هفته گذشته.

اما آن وجود دارد: هوشمند, استراتژیک, موقع امیدوار.

این طرح گسترش خواهد یافت فعلی زمستان-تنها قرارداد برای سرپناه اضطراری در توپ خیابان سایت برای یک ماه دور توافق با استفاده از تسهیلات برای خدمات روز در تابستان.

این امر باز کردن یک پل پناهگاه هدفمند در کسانی که بیشتر آماده برای ارائه خدمات و کمک به حرکت به سمت مسکن دائمی. این امر اضافه کردن یک جدید سرپناه برای افراد جوان – بخشی از یک استراتژی کلی از microtargeting زیر مجموعه های مختلف از جمعیت بی خانمان با طراحی مداخلات. آن را شناسایی کرده است یک جایگزین برای سرپناه موقت تخت در اسپوکن عرصه است که ما باید متکی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس که قرارداد منقضی می شود.

این شامل – حداقل تاکنون – هیچ برنامه ای برای پلیس به زندان-یا-غیر ارادی-مواد مخدر-درمان اولتیماتومهایی به افراد بی خانمان به عنوان وودوارد پیشنهاد شده در طول مبارزات انتخاباتی خود را و نه آن را به طور گسترده راه اندازی موانع مسکن مانند تست مواد مخدر به نام "پاسخگویی" اگر پل پناهگاه را چنین مورد نیاز است.

او حتی در ارائه این طرح به شورای شهر با استفاده از کلمات "کم مانع" – کلید کلامی سیگنال مسکن-اولین سیاست که در برابر او اغلب به نظر می رسید در حال اجرا به طور مستقیم.

همچنین مهم: وودوارد پرده برداری از این طرح هفته گذشته به جای زیر اخیر الگوی تقلا برای پناهگاه فضا به عنوان درجه حرارت کاهش یافته است.

در نهایت ما در حال حاضر شاهد بیشترین پیشرفت – همیشه – این شهر در تلاش برای آوردن Spokane, ایالت واشینگتن و دیگر دولت های محلی به جلسه مسئولیت خود را به حل این مشکل کمک کند. روز دوشنبه کمیسیون شهرستان موافقت کرد به خرید یک ساختمان جدید منطقه ای سرپناه است که در این شهر فعالیت میکردند و آن دیگر دولت های منطقه کمک خواهد کرد صندوق.

که یک شاهکار از اجبار که وودوارد سزاوار مقدار زیادی از اعتبار.

این خبر خوبی برای این شهرستان است. بی خانمانی باقی مانده است بحران برای کسانی که زندگی می کنند از طریق آن و چند وجهی چالش برای دولت و یک است که ممکن است به عنوان رشد همه گیر ویران کردن در محدوده های پایین تر از اقتصاد است.

من باور نمی کنم نامزد وودوارد ارائه شده از حد از یک پیش نمایش برای چه شهردار وودوارد کمک به تولید در اینجا. او گفت: هر چند که اصول کلیدی تغییر نکرده است.

"من همیشه گفته و معتقد بودند ما باید به مردم کمک آنها نیاز به دریافت کردن خیابان ها و خارج از بی خانمان بودن" او گفت:.

نیز بدون تغییر, او گفت که او اعتقاد است که پاسخگویی است مهم به عنوان منطقه ای همکاری.

"این چیزی است که ما نیاز به انجام به عنوان یک منطقه و نه فقط به عنوان یک شهر," او گفت:.

او اذعان کرد او آموخته بیشتر در مورد سیستم مورد آنچه ممکن است و در مورد نیاز به دخالت دولت.

"من هنوز هم یادگیری شش ماه و نیم در اتاق کار," او گفت:.

طرح وودوارد ارائه شده به شورا است یک نتیجه از ماه جلسات منظم میان مقامات از اسپوکن واشینگتن و شهرستان. من نمی توانم بگویم نتیجه رویکرد مناسب و یا حتی کافی به نیاز; همه گیر و اجتماعی فاصله مورد نیاز ما را تغییر داده لنز چه مقدار فضا مورد نیاز است برای سرپناه به طور چشمگیری.

رئیس شورای شهر Breean Beggs که در ستایش این طرح به طور کلی پیشنهاد در جلسه هفته گذشته که در منطقه ما هنوز هم نیاز به میلیون ها نفر بیشتر به خانه کسانی که به آن نیاز دارید. دیگران در حال فشار دادن این شهر به انجام بیشتر در مورد خدمات مانند حمام یا دوش امکانات و خدمات دیگر.

همچنین این طرح از تکرار آنچه به من اعتصاب به عنوان یک اشتباه از اوایل سال – هدف پایان دادن به بی خانمانی در پنج سال. آن خواهد بود بسیار به فکر می کنم که ممکن است آن را نمی? آرایه ای از پیچیده عوامل اجتماعی درگیر باید فروتن هر کسی این ادعا که آنها در حال رفتن به "حل" بی خانمانی به خصوص در حال حاضر.

هنوز هم از نظر احتیاط استراتژی منطقه ای و شمول این است که مهمترین استراتژی برای بیرون آمدن از سالن شهرستان در حالی که بلند است. در آخرین سال 2020 تولید شاد تعجب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن