نامه: این استفاده می شود گرافیتی

تکاملعدالت اجتماعی شعار defacing املاک عمومی و خصوصی استفاده می شود به نام گرافیتی. در حال حاضر ظاهرا آنها شکل

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

تکامل

عدالت اجتماعی شعار defacing املاک عمومی و خصوصی استفاده می شود به نام گرافیتی.

در حال حاضر ظاهرا آنها شکلی از هنر است.

تام کلارک مهتومدی

در نظریه

در مطبوعات پیشگام یک روز صبح در هفته گذشته من به عنوان خوانده شده "Midtown بازار جهانی evicts سرزمین مقدس دلی." من جمع شده بودند که دختر سرزمین مقدس دلی مدیر عامل در برخی از نقطه در نامشخص گذشته نوشته شده چیزی در Facebook که توهین آمیز در برخی از نامشخص راه به برخی از نامشخص در فرد یا گروه. پست ذکر شده در این گزارش و نه در جزئیات شرح داده شده.

صاحبخانه — Midtown بازار جهانی — تصمیم به شکستن اجاره نابود کردن یک کسب و کار محلی و خروجی و اخراج سرزمین مقدس دلی از ساختمان خود را. ظاهرا این اتفاق افتاده است بیش از ساعت نه روز یا هفته با وجود عذرخواهی فراوان و recanting توسط پدر و مدیر عامل شرکت. این دختر از کار اخراج شد.

در تئوری ما در یک زمین است و گرامی داشتن آزادی بیان که در آن تحمل و گنجاندن ارزش بالا برگزار شد و در آغوش گرفت ، مطمئنا یک پست در Facebook توسط یکی از کارکنان یک کسب و کار باید در نتیجه فوری خلاصه اجرای کسب و کار است.

دریاچه خیابان منطقه شاهد شورش و غارت دیر است. من دیده ام هیچ مقالات در مطبوعات پیشگام در مورد اخراج کارکنان برای اینکه گرفتار با purloined غارت و یا شناسایی به عنوان arsonists یا خرابکاری. در عین حال این دختر گرفتار شده چیزی احمق در Facebook و آن را از بین می برد پدرش کسب و کار و محروم دریاچه خیابان و در عین حال یکی دیگر از بقال.

این آجیل است.

دونالد لی Eagan



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن