روزی DiManno: خوش آمدید به زندگی بین خطوط افرا برگها که در آن همه چیز است " کمی عجیب و غریب,'

زمانی که 22 پرواز چارتر زمین در تورنتو ادمونتون در یکشنبه disgorging تا 52 بازیکنان و مربیان و کارکنان از هر N

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

زمانی که 22 پرواز چارتر زمین در تورنتو ادمونتون در یکشنبه disgorging تا 52 بازیکنان و مربیان و کارکنان از هر NHL پس از فصل باشگاه کشت کل آنها خواهد بود و ورود به بخش های ناشناخته — یک کیمیایی هاکی biodome.

افرا برگها ممکن است یک نظری مزیت که در تورنتو hub شهر حباب است. آنها باید برخی از آشنایی با یک کره است که گسترش از Scotiabank عرصه به تیم هتل به نزدیکی, هوای آزاد, منطقه تفریحی در محل نمایشگاه زمینه — همه مهر و موم شده توسط نرده محیط و امنیت چه NHL کمیسر گری Bettman به عنوان یک "غیر قابل نفوذ مانع است."

اما با ترک میدان — بدون فن مناطق — وجود اصل خواهد بود بدون گفتن تفاوت در جو و یا خلق و خوی زمانی که برگها میزبان Columbus Blue Jackets.

پس از نهایی برگزاری در حومه تمرین تسهیلات برگها خانه رهبری شنبه به بسته کیسه های خود را و لذت بردن از یک شب گذشته با خانواده و دوستان قبل از ناپدید شدن به یک حذفی خلاء است که می تواند گسترش به مدت دو ماه. (آنها می خواهید.)

یا در مورد تایسون باری را هیچ معامله بزرگ از آن.

"کمی رختشویی" گفت: یک سال-یک برگ به عنوان بازیکن چرخش از طریق زوم scrums. "هیچ چیز بیش از حد دیوانه است. احتمالا فقط سفارش چیزی و فقط استراحت دراز در کشور است. احتمالا آن را به نگاه بسیاری مانند آنچه که آن را به نگاه مانند داخل حباب است. بسیار پایین کلید."

که یکی از راه های به sidle به هاکی آخرت در این سر فصل در میان یک بحران جهانی است.

در واقع فقط یک تکه از coronavirus crazies.

"این عجیب و غریب" باری مشاهده شده است. "پایان ماه ژوئیه و ما هنوز در میدان یخ بازی. همه چیز شده است کمی عجیب و غریب است. آن را عجیب و غریب آب و هوا در حال حاضر."

کنترل آب و هوا را در بخش های مختلف به جز زمانی که بازیکنان هر دو در اینجا و در ادمونتون Hub شهرستان های غرب — سرمایه گذاری در خارج از منزل به ترکیبات که شامل رستوران موجود, پاپ آپ, کافی شاپ ها, تمرین آشیانه و برخی از امکانات بهتری ارائه شده به باشگاه های که در تورنتو به پایان رسید تا در هتل X به جای فیرمونت سلطنتی نیویورک که در آن برگها در حال تجمع.

همه آنها عادت کرده اند به این هتل زندگی ، اما این اددر, exactingly محدود و به طور بالقوه کابین تب دیوانه کننده است. بازیکنان مجبور به ماندن در خطوط حمل و نقل در صورت لزوم با مقادیر اتوبوس و پیاده روی از هتل به میدان یخ بازی را از طریق اختصاص داده شده تونل.

صدها نفر از NHLers در شهر و آیا شما جرات امتحان کنید برای به دست آوردن یک تولدش. طرفداران مجازی تنها با صفحه نمایش LED ها و آگهی ها را در تلویزیون خوراک به هر حال — پوشش وسعت صندلی های خالی. با کنسرو صدای جمعیت و سلامتی, NHL نیز دعوت نجومی دارندگان بلیط برای ارسال ویدئوها حمایت از تیم خود و jeering مخالفان. برای تورنتو جمعیت این در واقع ممکن است شده اند صدای سکوت, 19,000 مردم نشسته در دست خود.

هدف آهنگ هدف شاخ اما افسوس که هیچ Smell-O-Vision به تقلید بوی پاپ کورن و ... سوشی ؟

به این مبهم دیگر جهان جان توارث را هدایت هم تیمی های خود خواسته به انجام آنچه که خواسته شده بود هرگز از برگها کاپیتان پیشینیان — هدایت این باشگاه را از طریق همه گیر پلی آف.

"از آنچه که من درک می گذرد وجود دارد به برخی از وعده های غذایی با هم و بدیهی است که ما خواهید بود یک پیست بسیار کمی" توارث گفت. بازیکنان را تشویق به تماشای بازی های دیگر — سه روز به شروع در Scotiabank — از سوئیت لوکس. "ما درمان اتاق سالن ما به عنوان به خوبی. بدیهی است که بسیار کمی از برنامه ریزی و کمی لیگ قرار دادن به این شده است که واقعا زمان-crunched بنابراین ما هنوز در حال گرفتن برخی از جزئیات.

"همه ما در حال رفتن را از طریق این همه از ما ترک آنچه که ما در حال استفاده هر روز ما ترک خانواده و عزیزان ما. ما باید واقعا تکیه بر هر یک از دیگر. بنابراین شکی نیست که ما صرف مقدار زیادی از زمان با هم. باید آن را یک تن از سرگرم کننده است. حمایت از هر کسی که رفتن را از طریق به خصوص دانستن محدودیت هایی که ما داریم."

توارث اشاره واضح است: آنها ممتاز به بازی بازی آنها در بوته پلی آف با وجود یک بیماری همه گیر است که تکان کل سیاره. هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که چگونه وقایع را و یا چگونه یک تیم مقابله خواهد کرد اگر زده توسط یک COVID-19 عفونت از طریق صف همیشه یک احتمال حتی با تمام اقدامات احتیاطی گرفته شده است که شامل روزانه تست برای بازیکنان و دو هفته از کل قرنطینه در جلویی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس indulgences برای ورزشکاران حرفه ای — آنهایی که نبودند ارائه شده به رفتن به دور Blue Jays — اما انسان نباید خود را دست کم گرفتن فداکاری و فلسفه رواقیون یا نه.

ژاک هایمن است که رها کردن یک زن حامله با اولین فرزند خود را به عنوان مثال اگر او را در دست های خوب در حال حرکت در با هایمن خانواده است.

"متاسفانه من یک کودک در آینده است. من خوش شانس هستم که به دلیل کودک در Decembers. برخی از آنها در حال خروج از بچه های جوان و مادران انتظار در طول زمان ما به دور است. اما ما در حال بیرون رفتن وجود دارد و انجام آنچه که ما عشق است. همه رفتن حباب می داند. شما مطمئن شوید که خانواده خود را به مراقبت از در حالی که شما دور است."

آنها همه کنجکاو در مورد آنچه که میماند, به خصوص در این آینده اولین هفته معرفی به انزوا. یکی تنها می تواند بازی بسیار Fortnite, پوکر و pickleball — هر چند جیک Muzzin اعلام کرد او خواهد بود شترسواری خود را از باشگاه گلف برای برخی از راهرو پیکور.

هایمن گفت که او انتظار دارد Muzzin و میچ Marner به تکان دهنده گلدان برای تیم shenanigans. "ما باید یک دسته از علاقهمندان به بازی بیش از حد وجود دارد بنابراین وجود دارد می تواند برخی از گرم رقابت در سمت است."

برگها را یک پیش نمایش از آنچه در این پست فصل خواهد مستلزم زمانی که آنها در صورت خاموش در برابر مونترال در نمایشگاه بازی سه شنبه. اگر چه یک بازی دوستانه به سختی می تواند تکرار شدت از مسابقه به خصوص در شیدایی از بهترین پنج دور اول بازی ،

"شما باید برای درمان آن را مانند یک بازی واقعی" گفت: هایمن. "بسیار شدید و, uptempo, بنابراین من فکر نمی کنم هر کسی خواهد بود عقب نگه داشتن. یکی tune-up قبل از آن چیزی که واقعی است."

همه آنها درمان آن را مانند یک ماجراجویی بزرگ البته به تازگی به احتمال زیاد پوشیدن سریع. اما خستگی نیز یک واقعیت زندگی برای بازیکنان در چربی حاشیه از هر فصل.

مربی شلدون Keefe مشتاقانه پیش بینی عجیب و غریب این فصل در یک فصل که شروع شد با او در پشت Marlies نیمکت. تنظیم redux. بسیاری از تیم های اشغال هتل ها همان گرفتن در همان جسمی-فاصله, آسانسور, ماشین با هم تداخل دارند در شیوه ها و هر کسی که مایل به دریافت در اولین اتوبوس بازگشت به لانه خود را.

با یک پا از درب و در آستانه انزوا Keefe تا به حال یک هسته پیام برای بازیکنان خود را.

"انتظار غیر منتظره و راحت بودن ناراحت کننده است."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن