روزی DiManno: Blue Jays outfielder آنتونی الفرد افتخار است که می سی سی پی از بین بردن مؤتلفه پرچم: 'وجود خواهد داشت تغییر دهید. ما شاهد آن است.

متولد و بزرگ شده در می سی سی پی, Anthony الفرد احاطه شده بود توسط سوختگی از مؤتلفه پرچم.به عنوان یک نبرد علامت

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

متولد و بزرگ شده در می سی سی پی, Anthony الفرد احاطه شده بود توسط سوختگی از مؤتلفه پرچم.

به عنوان یک نبرد علامت آن به صورت برجسته بر روی پرچم — مطرح شده در هر مدرسه دکل خارج مدنی هر ساختمان در هر دادگاه و هر ایستگاه پلیس.

"این همیشه وجود دارد می گوید:" Toronto Blue Jays outfielder. "به من من شخصا ایمنی بدن به آن اما شما نمی تواند نه آن را ببینید. بنابراین من فقط سعی کردم برای قرار دادن سر خود را پایین و به نظر نمی آید."

در عرض چند هفته الفرد نمی توان با دیدن آن دیگر حداقل نه بافته شده به رسمی پیکرنگاری دولت با بیشترین نسبت از سیاه پوستان — 40 درصد از مردم در امریکا است.

"من فکر نمی کنم خوب قدیمی پسر خواهد بود و مصرف آن را در پشت کامیون خود را."

می سی سی پی, آخرین باقی مانده دولت با آشکار کنفدراسیون نماد در پرچم آن رای دادند یکشنبه برای پایین آوردن بار و برای همه یک نشان عمیقا خاطره انگیز از تبعیض نژادی و خشونت و جنگ است که مبارزه برای حفظ بردگی است.

خواه تحت سلطه دولت قوه مقننه موافقت کنفدراسیون یک پرچمدار غیر قابل قبول. یک حرکت تصویب شد در هر دو مجلس سنا و مجلس برای حذف پرچم در ظرف 15 روز از تصویب این لایحه در همه جا از آن پرواز کرده بود برای آخرین 126 سال است. یک کمیته زده شده است به تصویب یک طراحی جدید با الزامات اجباری: باید آن ویژگی عبارت "به خدا ایمان داریم" و این نمی تواند شامل تذکر کنفدراسیون نبرد آرم.

"پرچم نشانه ای از ظلم و ستم" گفت: Alford که هنوز زندگی در می سی سی پی در خارج از فصل. "کسانی که جنگیدند که در زیر پرچم مبارزه شد به نگه داشتن خود را برده است."

Alford خانواده را تحسین کرد از می سی سی پی و آلاباما. "مادر بزرگ من بود sharecropper. که پرچم هنوز هم نشان دهنده یک supremacist نگرش است."

در واقع مؤتلفه پرچم دولت — 13 ستاره بالای آبی X با یک پس زمینه قرمز — به تصویب رسید در سال 1894 نزدیک به 30 سال پس از پایان جنگ داخلی و کنفدراسیون تسلیم. آن را ایجاد یک درخواست تجدید نظر مستقیم به پیری مؤتلفه جانبازان و به عنوان شرح داده شده در یک حساب کاربری منتشر شده توسط سی سی پی تاریخی جامعه Rebel flag اشاره به پایدار سفید برتری پس از یک دوره کوتاه از اصلاحات روشنگری و معرفی Jim Crow قوانین.

جنگ پرچم دوباره ظهور به عنوان وابسته به توتم در اواسط قرن 20 قدرتمند نماد سفید مقاومت به جنبش حقوق مدنی در دهه 60 که اعتراض و راهپیمایی برای حق رای و لغو تبعیض نژادی مشخص.

در میان ناگهانی حساب نژادی و بی عدالتی تظاهرات گسترده برانگیخت با کشتن جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس, آن اجتناب ناپذیر است که می سی سی پی را قابل سرزنش holdout پرچم خواهد بود به طور دائم furled. مؤتلفه و استعمار مجسمه بناهای تاریخی هستند که کشیده پایین خیابان و میادین rebranded دانشگاه ها قابل توجه نام مؤتلفه برجسته از ساختمان های خود را.

خیالی جنوبی است که تحت De-کنفدراسیون انقلاب است.

به تازگی به عنوان سال 2001 می سی سی پی یک همه پرسی در پرچم منجر به قریب به اتفاق رای به حفظ آن است. بسیاری از مردم هنوز هم چسبیده به آن به عنوان یک نماد ارج نهادن به فداکاری از اجداد که خون ریختن برای کنفدراسیون و تاریخی خود را افتخار. اما به وضوح وجود دارد یک تغییر حتی در عمیق ترین Dixie با فرماندار می سی سی پی که قبلا ترجیح گرفتن رفراندوم دوم مسیر در حال حاضر امیدوار کننده او را به ثبت نام در این لایحه به زودی به عنوان آن می گذرد ، در حالی که قطعا اخلاقی ضروری به کمتر شد و به احتمال زیاد بیشتر تحت تاثیر ملاحظات اقتصادی. می سی سی پی, یکی از فقیرترین کشورهای جذب مالی ضربات با NCAA به تازگی اعلام این امر مانع می سی سی پی از میزبانی هر قهرمانی حوادث تا زمانی که پرچم تغییر یافتهاست. سرمایه گذاری و شرکت های بزرگ دوری دولت به عنوان به خوبی.

البته مؤتلفه پرچم نمی خواهد ناپدید می شوند از چشم انداز. هیچ کس در حال رفتن به تبدیل آن از یک صاحب خانه جلو پنجره و یا یک کامیون را درب عقب اتومبیل.

"آنها در آن نگاه کنید از نظر میراث و من درک می کنم که می گوید:" الفرد. "ما تاریخچه برده داری می رود بیش از 400 سال است. این سیستم در محل قرار داده شد برای نگه داشتن مردم سیاه و سفید کردن. پس از آن زمان را برای تغییر نگرش مردم. اما این یک حرکت مثبت. در حال حاضر ما باید یک پرچم است که می تواند با افتخار به نمایندگی همه مردم می سی سی پی."

او در توییتی که از یکشنبه شب: "من باید بگویم, می سی سی پی به من افتخار امروز!!!"

Alford ترین و خوش مشرب و نجیبانه 25 ساله از شرکت ارزش های مسیحی قطعا تا به حال خود را در معرض قرار گرفتن به نژادپرستی در هر دو صورت آشکار و نامحسوس. "من همیشه به نام N-word." او به یاد می آورد زمانی که رانندگی را از یک بازی فوتبال در باتون روژ — او فقط می خواهم به دست آورد و مجوز خود را — با آن زمان و در حال حاضر همسر بیلی و یک مرد, دوست, دوست خود ماشین کشیده شد و بیش در بزرگراه در جنوب هتیزبرگ توسط یک سفید patrolman.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دبیرستان ارشد و دو-ورزش ستاره در زمان الفرد حتی نمی تحقق حقوق خود و بلافاصله به او گفته شد — از ماشین حذف تمام اموال خود را از ماشین.

"افسر پرسید: اگر من می خواهم نوشیدن, اگر من تا به حال هر گونه مواد مخدر. هیچ و هیچ. او معصوم ماشین من. چیزی اما در سمت چپ همه چیزهای من در کنار جاده ها است." سپس پلیس فرستاده او را با "یک شب خوب است."

وجود دارد بدون دلایل منطقی برای جستجو. اما یک مرد سیاه و سفید نمی استدلال می کنند با یک پلیس سفید پوست در جنوب.

"فقط در هفته گذشته من در یک رستوران و وجود این بانوی سفید پارک شده در خارج. به عنوان به زودی به عنوان او را دیدم من او نورد پنجره ها و قفل ماشین."

و در حالی که الفرد گفت: او مواجه نیست نژادپرستی در تورنتو وجود دارد که زمان به عنوان یک جزئی-اتحادیه یک بازی در کلگری: "من فقط نشستن در لابی هتل. مدیر آمد و از من پرسید آنچه که من انجام شده بود. او فکر کرد که من یک فرد بی خانمان بود و خیلی در تلاش برای سوق دادن من خارج است. من به او گفتم من ماندن در اینجا.

"من می خنده در مورد آن را در حال حاضر ندارد اما خنده دار است."

در حالی که به طور کلی یک فرد از قید و خو و قبل از هرگز, ویژه, سیاسی, Alford تا به حال شخصی دگردیسی در ماه های اخیر گالوانیزه با خشم بیش از سیاه و میر در دست اجرای قانون و نژادپرستانه قسمت گرفته شده توسط ملکی تلفن همراه تصویری. او به خصوص ضبط شده توسط این تصویری که رفت و ویروسی از یک زن سفید کانادا (در واقع) تماس با پلیس در مورد یک مرد سیاه پوست, پرنده نگری, که تا به حال از او خواست به دسته سه تایی سگ خود را در شهر نیویورک پارک مرکزی. او ادعا کرد که او در معرض خطر یک "آفریقایی-آمریکایی است." او انجام شده بود هیچ چیز مانند.

این یک منفور توییت توسط شهردار گلبرگ خانم., با این حال — که در آن الفرد بزرگ شده — به خود جلب کرد که او را به یک اعتراض برای اولین بار. شهردار هال مارکس که پیش از آن در زندگی خود شده بود یک معلم در دبیرستان Alford, حضور, در زمان به توییتر برای اهریمن جلوه دادن جورج فلوید که مرده بود با یک پلیس را به زانو در گردن او.

"اگر شما می توانید می گویند شما نمی توانید نفس کشیدن شما در حال تنفس" نوشته مارکس. "به احتمال زیاد است که انسان در اثر مصرف بیش از حد و یا حمله قلبی. تصویری را نشان نمی دهد او مقاومت کردم که او را در آن موقعیت است. پلیس مصلوب کردند."

که الفرد پاسخ از طریق توییتر: "چگونه می تواند شما که #GeorgeFloyd تصویری و ساده لوحانه نظر شبیه به این ؟ به عنوان یک سابق گلبرگ اقامت پیدا کنم این نگران کننده است. این مردم همانند @MayorHalMarx که دیگر Mississippians نگاه بد. من دعا می کنم برای #GeorgeFloyd خانواده است. من دعا می کنم برای عدالت است."

Alford مصمم است که اکثر Mississippians خوب هستند افرادی که دان شهردار views. آن را هنوز هم خانه اش جایی که او و بیلی در حال بالا بردن خود و نوزاد دختر استلا دختر خوشگل زمانی که او توپ بازی.

"من اعتقاد دارم که وجود خواهد داشت تغییر دهید. ما شاهد آن است. من اعتقاد دارم که در یک دنیای بهتر برای دختر من است. من ایمان داشته باشد."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب