روچستر مرد به اتهام آتش سوزی پس از ریختن مایع در مینیاپولیس تماس با فروشگاه و تماشای آن را رایت فدرال اتهامات می گویند

یک روچستر, Minn., مرد دیده می شد در فیلم ریختن مایع از یک ظرف فلزی در سراسر مینیاپولیس فروشگاه هدفمند در طول ش

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

یک روچستر, Minn., مرد دیده می شد در فیلم ریختن مایع از یک ظرف فلزی در سراسر مینیاپولیس فروشگاه هدفمند در طول شورش های اخیر و پس از ایستادن در مقابل آن را به عنوان سوخته مقامات فدرال می گویند.

یک منبع ناشناس ارائه شده در این فیلم از آوریل 28 آتش سوزی حادثه به محققان با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره منجر به Montez Terrill لی دستگیری در روچستر دوشنبه.

لی 25 متهم شد توسط آمریکا وکیل با یک تعداد از آتش سوزی شد و انتظار می رود به اولین حضور خود را در دادگاه فدرال روز سه شنبه.

تظاهرات و شورش شکست در سراسر شهرهای دوقلو پس از جورج فلوید درگذشت در مینیاپولیس بازداشت پلیس در روز یادبود.

افسر درک چوین گرفتار شد در اطرافیان تصویری سنجاق زانو خود را به Floyd گردن برای نزدیک به 9 ساعت به عنوان فلوید التماس برای زندگی خود را. دو تن دیگر از ماموران کمک در برگزاری فلوید پایین در حالی که یک چهارم افسر نگهبانی و نگهداری نگران ساکنان دور از صحنه است.

آنها دستگیر فلوید پس از او گفته تصویب تقلبی $20 bill در یک فروشگاه. تمام چهار ماموران درگیر شد و پس از آن از کار اخراج شده و در حال حاضر با اتهامات جنایی.

از ع و اف بی آی در حال درخواست برای عموم به اطلاعات گزارش مورد مشکوک آتش سوزی حوادث استفاده از مواد منفجره و یا دیگر اعمال خشونت آمیز مربوط به ناآرامی های تماس 1-888-ع-راهنمایی و یا از طریق ایمیل ATFTips@atf.gov. راهنمایی نیز می تواند فرستاده شده به صورت ناشناس از طریق ReportIt.com.

پاداش پول ارائه شده است و به نکاتی که منجر به محکومیت آن درگیر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن