St. Paul سفارشات 4 لورل خیابان درخت نوسانات در نظر گرفته شود. بچه های محله خوشحال نیست.

در سنت پل لورل خیابان آرتور کودکان girded خود را برای بازگشت به عقب نافرمانی های مدنی. اگر و هنگامی که شهر جنگ

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

در سنت پل لورل خیابان آرتور کودکان girded خود را برای بازگشت به عقب نافرمانی های مدنی. اگر و هنگامی که شهر جنگلداری کارگران برای خود درخت نوسانات بچه ها باید متعهد به تکان دادن.

"اگر آنها می گویند که ما باید به آن ما در حال رفتن به آن را قرار داده و بعد از آنها می آیند ما در حال رفتن به نشستن در نوسانات به طوری که آنها نمی تواند آن را گفت:" لوسی آرتور 10 در حالی که نوسانی به عقب و جلو از یک بلوار درخت در مقابل خانه دوست خود را در اجلاس سران-دانشگاه محله.

"این یک اعتراض گفت:" وینستون آرتور 7 که شناسایی خود را به عنوان لوسی "راه کولر و برادر کوچکتر وینستون."

پدر و مادر مایکل و آملیا آرتور ادعا کرده اند جهل از کسانی که قصد دارد, اما آنها به اتفاق نا امیدی به عنوان فرزندان خود. در یک روز صبح اخیر آنها کشف یک اخطار از شهر را اداره جنگلداری نشان می دهد آنها تا به حال سه روز برای حذف درخت از نوسان قابل ملاحظه متعلق به شهرستان درخت افرا در چهار راه در مقابل خانه خود را.

همسایگان دریافت مشابه استفاده نمي نماييد. 900 جلوگیری از لورل خیابان خرس های غیر معمول تمایز در سنت پل از میزبانی یک یا دو یا اما چهار درخت نوسانات حلق آویز از شهر متعلق به بلوار درختان یک نورمن راکول-esque زیبایی است که از لحاظ فنی ممنوع شهر موجب.

بچه ها "مشروع گریه گفت:" آملیا آرتور که می گذراند در نامه ای به رهبران شهر التماس برای بخشش در نور از coronavirus بیماری همه گیر. "این فقط یک تلفیقی از همه احساسات. اگر آنها در حال رفتن به نوسانات ما آن را مانند گذشته نی. نداشتن مدرسه داشتن اردوگاه نداشتن فعالیت های کلیسای. زندگی برای آنها به آن درست شده خانه."

همسایگان و حتی کسانی که در دهه های حذف شده از بی خیال لذت درخت-نوسانی سخن گفته اند تا برای Arthurs و سه خانواده دیگر در بلوک که خود درخت نوسانات حداقل یکی از آن شده است در محل برای 10 سال.

"این بیت از حالت عادی دارای یک مزیت بزرگ برای بچه ها که در برخورد با بسیاری از قوانین جدید و ترسناک هشدار" لورل خیابان ساکن سوزان لاهه نوشت: در نامه ای به شهرستان سالن.

روز پنج شنبه صبح شهر جنگلداری مدیریت عملیات تام هیگل اطلاع Arthurs توسط ایمیل که او را در نظر خود را درخواست کردند.

تحت فرمان شهرستان 176.05 جنگلداری مدیران باید توانایی به اعطای مجوز برای اشیاء باقی می ماند در درختان اگر آنها نمی صدمه زدن به درخت آملیا آرتور اشاره کرد.

"ما قدردانی از نظرات شما و درک که در آن شما در حال آمدن از با توجه به شرایط فعلی," هیگل نوشت.

"من نظارت بر تیم ما از شهر جنگل و می خواهیم شما را به می دانم که آنها انجام آنچه آنها آموزش دیده اند به عنوان بخشی از کار خود را," او گفت:. "فرمان ذکر شده است که در محل به اطمینان از امنیت عمومی و سلامت شهری ما جنگل."

روز جمعه Arthurs و چند تن از همسایگان خود آموخته است که در این بخش آمده بود به آن نتيجه گيری: درخت نوسانات باید پایین آمده است.

پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیر مایک Hahm نشان داد در نامه ای به چهار خانواده است که او تا به حال پرداخت مراجعه به درخت نوسانات خود را.

"در نظر گرفتن نگاه نزدیک, نگرانی در مورد امنیت عمومی و سلامت درخت وجود داشته باشد در این وضعیت" Hahm نوشت.

"آنها به ما دادن تا ژوئن 1" گفت: مدرسه ابتدایی معلم چاک Gunsten که 3 ساله درخت نوسان است و در حال حاضر كانادا به ناامیدی از سه نفر از کودکان سنین 3 و 9 و 12. "به نظر می رسد مانند یک چیز های غیر ضروری به تمرکز در طول این زمان به خصوص زمانی که زمین بازی بسته شده است."

لاهه در موضوع ایمیل به کشورهای همسایه در جمعه شب گفت که در حالی که او خود را ندارد یک درخت نوسان او مانند ذهن با دختر کوچک پایین خیابان.

"گرتا پیشنهاد ما قرار دادن یکی در آمار به عنوان یک اعتراض" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن