نقد و بررسی: 'رادیو اکتیو' fizzles با مهربان توضیحات ماری کوری پیچیده میراث - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

رادیواکتیو: کشف مفهوم کلمه تعریف فرهنگ در قرن 20 در عرصه علوم پزشکی و جنگ و در خود ما وجودی ترس و پاپ ، تهدید

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

رادیواکتیو: کشف مفهوم کلمه تعریف فرهنگ در قرن 20 در عرصه علوم پزشکی و جنگ و در خود ما وجودی ترس و پاپ ، تهدید جنگ هسته ای و هسته ای meltdowns این پیشرفت ها در درمان سرطان و اختراع دستگاه های اشعه ایکس: این تمام شده در همه جا حاضر بخشی از زندگی مدرن است که مهم است به یاد داشته باشید این کشف خود را از یک لهستانی, زن, زندگی در فرانسه در نوبه خود از قرن همسر و مادر که در ضرب و شتم عناصر به ارسال مقاله به دنبال درک چگونه آنها کار کرده است.

ماری کوری نخستین زن برنده جایزه نوبل اولین نفر و تنها به پیروزی در آن دو بار و تنها کسی که به نفع خود آن را در زمینه های مختلف. او زندگی و کار است که موضوع جایزه اسکار-نامزد دریافت جایزه فیلمساز مرجان ساتراپی را پنجمین ویژگی "رادیواکتیو," اقتباس شده توسط Jack Thorne ("خاک موسیقی" "این Aeronauts") از لورن sam d' غیر سنتی بیوگرافی, که او خلاقانه مصور "رادیواکتیو: Marie & Pierre کوری: A Tale of Love و خرید اینترنتی." رزاماند پایک ستاره به عنوان پیشگام دانشمند که کشف رادیوم و پولونیوم با همسرش پیر کوری (سام رایلی) موجب تغییر جهان برای همیشه, برای بهتر یا بدتر.

پیچیده میراث مارکس ساتراپی فیلم که کشتی به شدت با آنچه کوری چپ ما: پرتو درمانی برای سرطان و X-ray ماشین آلات بلکه هیروشیما و چرنوبیل. این فیلم در تثبیت شده به نقطه با وسواس پیچیده میراث اغلب جهش های آینده به حوادث رخ داده است که چند دهه پس از مرگ او در سال 1934 به تاکید است که بله رادیوم است که در واقع فوق العاده اغوا کننده و فوق العاده خطرناک کشف علمی. یک کودک دریافت درمان سرطان; چرنوبیل ذوب پایین.

یادآوری ثابت احساس می کند کمی مهربان به مخاطبان و تساوی تمرکز به دور از کوری خودش. فیلمسازان اضطرارا رسم ارتباط بین کوری و تخریب آن و در نهایت ایجاد اغتشاش در یک شیوه ای است که احساس می کند مانند صحبت کردن به مخاطب به عنوان مثال برش بین Pierre نوبل سخنرانی و Enola Gay یک بمب اتمی در هیروشیما.

ساتراپی به ارمغان می آورد چشمک می زند از خلاق, سینمایی, نوآوری در سورئال لحظه های فانتزی و رئالیسم جادویی فلفلی در سراسر. حتی وجود دارد یک فلش سریع انیمیشن در رسانه ای که ساتراپی اول یافت تحسین با "پرسپولیس" به عنوان ماری و پییر تصور اولین فرزند خود مفهوم خود را ارائه به عنوان یک اتم ترکیدن. دیگر به خصوص قابل توجه در دنباله می یابد ماری در یک رقیق پس از Pierre ناگهانی و مرگ تصادفی. تصاویری از غم و اندوه زده ماری در حال تزیین با radioactively درخشان تصاویری از مدرن رقصنده Loie فولر که انجام استادانه درست شده, صحنه و لباس از پارچه مواج دستکاری مواد به تقلید از آتش خود را. زنانی که جرأت به بازی با آتش: چیزی وجود دارد هر چند "رادیواکتیو" نیست و کاملا آن را به تمام راه را.

این شکوفا به عنوان به خوبی به عنوان برخی از قابل توجه ترکیب شات توسط دنی بویل به طور منظم فیلمبردار, Anthony Dod گوشته نفس زندگی را در این غیر این صورت کاملا موقر بازگویی کوری زندگی. پایک است که قابل پیش بینی فوق العاده به عنوان تعیین تقریبا وسواسی به نقطه خود تخریب کوری. اما با وجود استعداد درگیر و باور نکردنی موضوع تحریک کننده تمایل به overexplain به مخاطبان به معنی کمی وجود دارد جرقه به توان در enervating "رادیواکتیو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب