ما را از 6400 نیروهای نظامی از آلمان حرکت 5,600 بیشتر

توسط لولیتا C. BALDORواشنگتن (AP) — دستور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقاضا برای کشیدن نیروهای نظا

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

توسط لولیتا C. BALDOR

واشنگتن (AP) — دستور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقاضا برای کشیدن نیروهای نظامی از آلمان به ایالات متحده را در مورد 6400 نیروهای اصلی و تغییر مورد 5,600 به کشورهای دیگر در اروپا و آمریکا در دفاع از رهبران گفت: جزئیات پنتاگون طرح که با هزینه میلیاردها دلار و سال برای تکمیل.

تصمیم برآورده مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام کرد تمایل به خروج نیروهای نظامی از آلمان تا حد زیادی به دلیل عدم صرف به اندازه کافی در دفاع. تعدادی از نیروهای خود را به ایتالیا و عمده حرکت خواهد شیفت ایالات متحده در اروپا فرماندهی و فرماندهی عملیات ویژه اروپا از اشتوتگارت, آلمان به بلژیک.

وزیر دفاع علامت Esper گفت که برخی از حرکت آغاز خواهد شد در ماه را ترک خواهد کرد و در مورد 24,000 نیروهای نظامی در آلمان است. او گفت که در حالی که این تصمیم را "شتاب" با مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات حرکت می کند همچنین ترویج بزرگتر اهداف استراتژیک برای جلوگیری از روسیه اطمینان متحدان اروپایی و انتقال نیروهای بیشتر به شرق به دریای سیاه و بالتیک مناطق.

مغلوب ساختن پیشی جستن اما ثابت خود را بسیار باریک دلیل صبح روز چهارشنبه گفتن به خبرنگاران گفت: "ما در حال کاهش نیروی چرا که آنها نمی پرداخت صورتحساب خود را. این بسیار ساده است. آنها متخلف." او اضافه کرد که او ممکن است تجدید نظر تصمیم به کشیدن نیروهای نظامی از آلمان "اگر آنها شروع به پرداخت صورتحساب خود را."

Esper گفت: این حرکت هزینه خواهد شد در "تک رقمی" میلیاردها دلار است.

اعلام ارتباط تنگاتنگی با این طرح به افزایش در ایالات متحده حضور نظامی در لهستان یک شیفت طولانی مورد نظر توسط ورشو و لهستان رئیس جمهور آندره Duda. مقامات گفت: این حرکت نیاز به ساخت و ساز در پایگاه های خود در ایالات متحده به جای نیروهای اضافی. آنها گفتند که در آینده نیروهای دیگر خواهد چرخش در داخل و خارج از اروپا است.

اعضای تهمت سیاسی حزب را مورد انتقاد نیروهای نظامی حرکت می کند به عنوان یک هدیه به روسیه و یک تهدید برای ایالات متحده آمریکا امنیت ملی است. بیست و دو جمهوری خواهان در کمیته نیروهای مسلح مجلس اخراج با نامه ای به ناروا گفت: کاهش تعهد ایالات متحده به اروپا دفاع خواهد تشویق روسی تجاوز و فرصت طلبی.

آن را نیز معلوم نیست اگر این طرح خواهد زنده بماند اگر تهمت است نه رای در نوامبر است.

آلمان یک hub برای ایالات متحده عملیات در خاورمیانه و آفریقا است. تصمیم به نگه داشتن نزدیک به نیمی از نیروهای خود را در اروپا روشن است حرکت توسط پنتاگون برای ارام کردن متحدان با اجتناب از خروج کامل 12,000 نیروهای خارج از منطقه است. و با گسترش نیروهای خود را به شرق آن را می فرستد یک پیام به روسیه که آمریکا نه کاهش تعهد خود را به این منطقه باقی می ماند و آماده برای محافظت از شرق اروپا از هر مسکو پرخاشگری است.

سناتور. جیم Inhofe جمهوریخواه و رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا ابراز حمایت از این طرح نیز در حالی که تصدیق آن را "ماه برای برنامه ریزی و سال به اجرا است." او در جریان این موضوع هفته گذشته و او با صدور بیانیه ای گفت: "مفهوم برای realigning نظامی ایالات متحده استقرار در اروپا" صدا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد در ماه گذشته که او می خواست برای کاهش تعداد فعال وظیفه نیروهای ایالات متحده در آلمان از حدود 36,000 به کمتر از 25,000. انتقال نیروها به خارج از کشور تا به حال مدت طولانی است که شایعه است و در خط با پنتاگون در تلاش برای قرار دادن سربازان بیشتر در اقیانوس هند و آرام. اما مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات حاکی از این حرکت شد و بیشتر به طور مستقیم به خشم خود را بیش از آلمان شکست برای دیدار با هزینه های دفاعی ناتو اهداف است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مارک آلمان "متخلف" برای عدم دیدار با ناتو هدف مجموعه در سال 2014 برای اعضای توقف کاهش بودجه و حرکت به سمت گذراندن حداقل 2 درصد از تولید ناخالص ملی در دفاع توسط 2024. و او اظهار داشت که آلمانی ها طولانی بود shortchanged ایالات متحده در تجارت و دفاع اعلام کرد که "تا زمانی که آنها پرداخت" بیشتر برای دفاع از خود او را کاهش نیروهای ایالات متحده.

در یک باغ گل رز رویداد ماه گذشته با Duda تهمت گفت که برخی از نیروهای نظامی از آلمان به لهستان و برخی را به "مکان های دیگر."

تحت توافق نامه اعلام کرد در سال گذشته در ایالات متحده در حال حاضر گفت: ارسال حدود 1000 نیروهای بیشتر به لهستان و پیشرفت در حال ساخته شده, مقامات گفت: برای ایجاد زمینه های مناسب برای کسانی که حرکت می کند. بر اساس این قرارداد آمریکا اضافه خواهد شد یک بخش ستاد مبارزه با مرکز آموزش یک اسکادران هواپیماهای بدون سرنشین و ساختار برای حمایت از ارتش تیپ است که می تواند چرخش در داخل و خارج از کشور است.

به طور کلی ایالات متحده در مورد 47,000 سربازان و پرسنل غیر نظامی در آلمان گسترش در سراسر تعدادی از پایگاه های ستاد مرکزی و تاسیسات کوچکتر. بسیاری از 36,000 در وظیفه فعال هستند در یک تعداد انگشت شماری از بزرگتر ارتش و نیروی هوایی از جمله پایگاه های Ramstein پایگاه هوایی یک مرکز در منطقه است. نیز وجود دارد 2,600 گارد ملی و نیروهای ذخیره در آلمان و تقریبا 12000 شهروندان برای خدمات و یا وزارت دفاع.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن جلسه با Duda, Esper در اوایل ماه جولای نادر برای سفر در خارج از کشور به ناتو برای یک سفر کوتاه به دنبال اطمینان بخشیدن به متحدان واشنگتن هنوز متعهد به منطقه و او را در مشورت با آنها در نیروهای جنبش. به دلیل coronavirus تهدید مسافرت های بین المللی شده است به طور قابل توجهی محدود شده است.

چندین وزرای دفاع ناتو تا به حال ابراز نگرانی در مورد تصمیم به جلو و هزاران نفر از نیروهای خارج از کشور به خصوص پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است صحبت کردیم و بارها و بارها در مورد آوردن نیروهای خانه و گرفتن آمریکا از "جنگ بی پایان."

____

آسوشیتد پرس نویسنده جیل Colvin کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب