تظاهرات و قرنطينه و مسائل مرزی پر کردن هفتگی کیسه مراسلات پستی

اول:روز مادر مبارک!-من تا به حال احساس ما در سراسر آمده تا حدودی آهسته هفته در اینجا در کیسه مراسلات پستی و ما

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

اول:

روز مادر مبارک!

-

من تا به حال احساس ما در سراسر آمده تا حدودی آهسته هفته در اینجا در کیسه مراسلات پستی و ما باید آمار کمی آرامش.

هنوز هم برخی از چیزهای خوب در اینجا چند تا از آن لذت ببرید و ما را ببینید که چگونه ما از اینجا. از آن آسان است برای رسیدن به ما به عنوان askdoug@thestar.ca بنابراین اگر شما می خواهم.

-

س: سلام داگ

زمان های عجیب و غریب. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم برای ادامه برای سرگرم کردن ما.

من نمی توانم به شما بگویم که چقدر من می خواهم برای دیدن همه چیز به حالت عادی بازگشت اما راستش این واقعیت است که انتاریو هنوز هم از دیدن حدود 400 مورد جدید در هر روز نشان می دهد که ما هنوز خیلی زیادی ندارد از یک دسته بر روی آن.

و نگرانی من برای بازگشت HOTH. من درک می کنم تعداد کمی از کشورهای اروپایی خواهد بود و آوردن فوتبال بازگشت و در مدت کوتاهی و من حدس می زنم که به ما نشانه ای از اینکه بسکتبال یک فرصت از بسته شدن از این فصل است. اگر بازیکنان فوتبال سالم ماندن و تصور می کنم دیگر لیگ را به آن بروید. با این حال اگر بازیکنان فوتبال شروع مبتلا COVID-19 سپس من گمان می کنم هر کس را لغو تعادل مربوطه فصل است.

تمام که می شود گفت و من متاسفم اگر این سوال در حال حاضر خواسته شده است اما چه اتفاقی می افتد در این تابستان زمانی که قراردادهای موجود قرار است به پایان می رسد ؟ این حس که همه چیز را فقط کشیده می شود برای پوشش هر چه می شود از تعادل فصل است که از نظر قانونی امکان پذیر است ؟

ایمن ماندن

استوارت

A: شما می توانید مطمئن شوید که NBA در حال تماشای از نزدیک تحولات در بوندسلیگا و کره و تایوان لیگ بیس بال و دیدن چه چیزی آنها می توانید از آنها یاد بگیرند.

وجود یک مکانیزم استاندارد با بازیکنان قرارداد به گسترش آنها در گذشته هر تاریخ نهایی اگر فصل نشده است در آن زمان. وجود خواهد داشت نه هر گونه توده سردرگمی و یا هرج و مرج در این راستا است.

-

س: سلام داگ

آماده برای امکان برف در این آخر هفته ؟ آه. من به تماشای آخرین رقص چون من من بسکتبال رفع هر کجا که ممکن است این روزها.

اگر شما تا به حال به را انتخاب کنید 3 تیم دیگر در تاریخ NBA به پوشش داده شده در یک شبیه مستند, مد, چه تیم خواهد شما انتخاب می کنید و چرا ؟ من از طرفداران بزرگ از یوتا جاز در استاکتون/مالون عصر و آن را کمی دردناک به بطور منظم احساس آن سال 1998 NBA Finals. با تشکر برای همه شما ما را مطلع!

اندرو

یک: چقدر خوب خواهد بود و به طرز وحشیانه صادقانه بدون نگه می دارد-منع, پشت صحنه فیلم, می گویند دهه گذشته از نیویورک نیکس بود ؟ و در صورتی که بیش از حد طولانی در یک زمان, من می خواهم برای دوره شاید 2010-15.

محرومیت و همه این ها بستگی به دسترسی ما به وضوح نمی خواهد دریافت, Showtime لیکرز با سحر و جادو, Kareem و رایلی ممکن است جالب باشد.

بنابراین بیش از حد خواهد پورتلند دوران شناخته شده به عنوان زندان تریل و کسانی که بزرگ سیاتل تیم که همیشه سقوط کرد.

-

س: سلام داگ

من شده است با بهره گیری از تماشای آخرین رقص. من عاشق مستند, فرم, آن را سخت برای دریافت کاملا غوطه ور در هر قسمت. به عنوان من به تماشای آن من به یاد من باور زمانی برگزار شد که چه نوابغ را در زمین بازی نمی کند ترجمه به مربیگری/مدیریت (اگر آنها را انتخاب کنید به اب شلپ شلپ کردن در آن در تمام). اردن نشده تا به حال موفقیت های زیادی در شارلوت Gretzky تا به حال یک بیت از رفتن در آریزونا به نتایج متوسط (اگر چه من اعتقاد دارم که او موفق به کسب یک طلای المپیک به عنوان یک مدیر اجرایی). تنها مثال من فکر می کنم که Mario Lemieux برنده جام در پیتسبورگ به عنوان یک مالک. من حدس می زنم لری پرنده تا به حال بسیار موفق اجرا در ایندیانا اما تئوری من این است که به موفقیت بیشتر شما در این زمینه کمتر احتمال دارد شما به عنوان یک مربی خوب/مدیر.

من مطمئن هستم که من می توانم حفاری به اینترنت و آمد تا با برخی از آماری متریک برای آزمون فرضیه من, اما من فکر می کنم آن را بسیار سرگرم کننده به عنوان یک نقطه از بحث است. من قضیه این است که کسانی که به عنوان خوب نیست, نشستن روی نیمکت دیگر به طوری که آنها بیشتر از یک تماشاگر از این بازی دیدن آنها بیشتر از دسیسه مربیگری از روی نیمکت. من انتظار نداریم که برای دیدن مربی LeBron James لغو لری O'B یا مایک ماهی قزل آلا پیاده روی به تپه برای تغییر یک پارچ در مسابقات جهانی و یا دو زمان استاد قهرمان با تایگر وودز به عنوان نوسان مربی.

من دیوانه ؟ آیا من نیاز به یک headshake? آیا شما موافق اگر چه در تئوری خود را?

PS اگر کسی در خارج وجود دارد می تواند به من کمک کند لطفا به یاد قدرت است که آن را در اوایل ممکن است نه در اواخر اکتبر. من بسیار خوشحال با روز متوالی از 15C با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم.

Santino

یک: که بسیار جامد فرض و یکی فکر من دیده پیشرفته – و یکی که من تمایل به توافق با – این است که بهترین بازیکنان را در یک هدیه برای بازی است که سخت است برای آنها را به "آموزش" و انتظارات خود را آنقدر بالا بر دیگران چون آنها آمدند تا به طور طبیعی به آنها که آن را غیر ممکن است برای دیگران به زندگی می کنند تا به آنها. که باعث افزایش سرخوردگی و منجر به تماس با آن یک روز است.

و شاید در برخی موارد بسیار خسته شده اند خود را با هل دادن خود را پس از آن غیر ممکن است برای پیدا کردن نگه دارید که انرژی روزانه.

به علاوه آن را فقط لعنتی سخت به مربی و کمی وجود دارد و صعود به آن.

-

س: Doug امیدوارم که شما و شما همچنان امن و خوبی است. من به برخی از سوالات در مورد COVID مرز عبور و قرنطينه. در مقاله اخیر شما به ذکر است که تنها برخی از Raps در شهر هستند. هر ایده چه کسانی و چگونه بسیاری از ؟ هستند و بقیه در ایالات متحده و یا شاید اسپانیا و یا هر چیز دیگری ؟

در حال حاضر در اینجا این است که بخشی از مشکل. بیایید فرض کنیم که این تیم می خواهد برای دریافت بیشتر سازمان در آماده سازی برای از سرگیری. بازیکنان آمدن به کانادا را مجبور به رفتن به قرنطینه برای 14 روز قبل از رفتن به ورزشگاه است. اگر لیگ اعلام کرد که از سرگیری آمدن من فرض در ایالات متحده کل تیم و حمایت دستگاه (و کاتبان?) را به قرنطینه دوباره و از دست دادن 14 روز از دبستان در حالی که هر کس دیگری در حال کار است. خواهد این حس را برای این تیم به جست و خیز تورنتو مرحله و رفتن به طور مستقیم به ما محل - بسیاری از ورزشگاه های موجود وجود دارد و من مطمئن هستم?

همان مشکل وجود دارد برای pucks با تورنتو و ادمونتون بودن پتانسیل هاب برای بازی. بیایید فرض کنیم که تمام بازی فصل برگزار می شود, در برخی از نقطه حتی اگر فقط برای نهایی بازی را به اتفاق می افتد یا در آمریکا و یا کانادا و یکی از تیم ها را به قرنطینه در کشور های دیگر مگر اینکه قوانین تغییر کرده است. کمتر از یک مشکل با تیم راگبی از آنجایی که آنها واقعا یک تیم انگلیسی است که اتفاق می افتد به بازی تعدادی از "خانه" بازی در اینجا. این واقعا یک ظرف غذا است.

بروس

یک: زمانی که ما صحبت کردیم به بابی وبستر در روز جمعه او به ما گفت: "حدود نیمی" از تیم طوفان یا گرداب شدید در شهر است. بقیه در شهرستانها.

و آره مرز موضوع و قرنطینه در حال رفتن به یک موضوع است. هیچ راهی وجود دارد و ورزشکاران باید یا دریافت تقدیر ویژه و آن را باید با رسیدگی می شود.

چگونه ؟ من نمی دانم.

من نمی دانم رپتورز و NBA شده اند در تماس با دولت فدرال است اما ما خیلی دور از که یک زمان واقعی در نظر بسیاری اتفاق می افتد.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اما بابی را به ما بگویید صراحت که آنها به دنبال هر چه قوانین در محل هستند.

-

س: Doug;
با تشکر برای 5 دلخراش در زمان revisits از رپتورز تاریخ است.
تا به حال یک بازی NBA نتیجه آن لغو شد پس از آن به عنوان نتیجه بعد نقد کنید ؟ چرا ؟ من نمی توانم به یاد بیاورید ،

به سلامتی خود سلامتی و "سقوط کتاب" راه اندازی.

بیل (نامنظم)

یک: آخرین بازی که در آن اعتراض تایید شد و بخشی از بازی پخش شد و هنگامی که در سال 2008 در حدود 50 ثانیه از سحر و جادو-شاهین بازی بود دستور داد پخش به دلیل غیر قانونی جایگزینی. اصلی – نتیجه یک شاهین, برنده به پایان رسید تا نتیجه واقعی.

در طول تاریخ لیگ 44 تظاهرات تایید شده است, دو بازی به پایان رسید در نتایج متفاوت از متن اصلی و نتیجه.

-

س: خوب بعد داگ

امیدوارم که شما را ترک نمی هر چیزی حلق آویز کردن - آن را منجمد کردن امشب.

هیچ بسکتبال سوال - اگر چه پس از مایکل جردن ویژه در Netflix بکشد انجام شده است را برای بررسی خود را.

شما ممکن است را دیده اند - اگر نه یکی از بهترین جداسازی آهنگ توسط گروه خوب ol' Doobie Brothers. امیدوارم که شما لذت بردن از.

https://www.youtube.com/watch?v=4ZLY2ht9iBM&fbclid=IwAR1W_qoqeRdbOThRimShkj9jR6jSHr9cPdzeQAyJSyFWpNJ33P35nTeQ-fA

همه بهترین ها

لایحه W

چتم

A: با تشکر.

-

س:من که (در این زمان) منابع کشیده و کسی که مانند بروس آرتور شده است reassigned

به طور کلی موضوعات اما این وضعیت تا من بدونم.

با توجه به کمی اخبار ورزشی در دسترس است را پوشش خواهد ستاره همیشه فکر می کنم دوباره برخی از آنها بزرگ

ورزش نوشتن از گذشته است ؟

آن می تواند برای جذاب خواندن برای دیدن ویرایش ستون ها از آرشیو خود را از مردم مانند لو مارش, آلیسون گوردون, اسپرم Dunnell و روزی DiManno...و یا شاید کسی که می توان به ترکیب نوشتههای متعدد روزنامه نگاران یا مشخصات

تورنتو ورزشکاران از گذشته مانند سیندی Shatto بروس کید روزی MacLennan برایان اسپنسر یا دیو مان,

و یا دیدگاه های مختلف در ورزش مسائل.

من همیلتون

یک: من شما را در عبور از این اما من فکر می کنم واکنش خواهد بود ولرم; ما فقط نیاز به انجام یک کار بهتر پیدا کردن مربوط به زمان داستان را بگویید.

-

تاریخ گفتگو

س:

به اشتراک گذاری افکار خود را در امروز کیسه مراسلات پستی زیر کلیک کنید.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب