رستوران نیوز: در میان closings, سلام به رستوران دهانه در زمان coronavirus

در طول زمان هنگامی که رستوران ها در حال بسته شدن به طور دائم در میان COVID-19 گیر شنوایی از سرمایه گذاری های ج

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

در طول زمان هنگامی که رستوران ها در حال بسته شدن به طور دائم در میان COVID-19 گیر شنوایی از سرمایه گذاری های جدید در رستوران و مواد غذایی در جهان ارائه می دهد و با روشنایی ضعیف تابیدن نور است.

دارون و نیکول, نزدیک, وابسته هستند ACQUA, MIZU و کابین 61در حال حاضر در حال اجرا یکی دیگر از خرس سفید دریاچه نقطه با اسکله views.

اواز یا موسیقی دو نفری گرفته اند بیش از دریاسالار D رامحبوب زیر بشکهای پاسیو نقطه شناخته شده برای آن laidback پرنیان و کرایه است که فقط به عنوان گاه به گاه.

Daron نزدیک گفت: آنها به بازسازی این فضا شامل یک دوم آشپزخانه. بخش دیگری از دریاسالار D عملیات دریاسالار عمومی, قایق تفریحی که کشتی در اطراف خرس سفید دریاچه نیز بازسازی شده است.

"ما به دنبال یک پروژه جدید در لحظه ای که ما مشغول بوده است با ACQUA, MIZU و مدیریت کابین 61. ما باید امیدوار بود با توجه به فرصت برای اجرای این محل زیبا برای سال" گفت: Daron نزدیک است. "با نزدیکی به هر سه ما دیگر رستوران ما قادر به استفاده از پشتیبانی ما شگفت آور با استعداد کارکنان با تجربه."

این پروژه جدا از زن و شوهر مالکیت گروه و همکاری با موشک رستوران که دارای آب و MIZU و مدیریت کابین 61. دریاسالار D خواهد بود موفق توسط نیکول و Daron نزدیک به تنهایی.

صاحبان جدید داده اند دریاسالار D منو یک خانه تکانی با ارائه مانند گوش ماهی و میگو ceviche, غذاهای دریایی, سبد ساندویچ و tacos. آنها همچنین معرفی جدید آشامیدنی برنامه که شامل منجمد ایرلندی قهوه یخ زده مسکو قاطر, Red Bull, Slushies و همچنین ابتدا mojitos و margaritas.

فصلی نقطه در حال حاضر باز برای پاسیو ناهار خوری. منظقه/زیر بشکهای وانت پیاده روی تا takeout, قایق لغزش تحویل و جت اسکی تحویل به قایق و اسکله نیز در دسترس هستند.

دریاسالار D: 4424 Lake Ave. S., خرس سفید دریاچه; 651-426-3444; admiralds.com

بیشتر دهانه

صحبت از مواد غذایی جدید عملیات بقال جدول , بازار, کافه و شراب نوار است که در حال حاضر باز در مرکز شهر Wayzata. خانه رعیتی غذاهای سبک در قالب صبحانه صفحات ساندویچ, سالاد, سوپ, woodfired پیتزا و همچنین گوشت و پنیر تخته در دسترس هستند در مقابله خدمات نقطه.

در علاوه بر این به یک کافه شیرینی و اغذیه فروشی, فضای خانه ها نیز در بازار به فروشگاه سرپرستی انتخاب گوشت و پنیر خوش طعم و غذاهای شیرین. صفحه اصلی موارد نیز در دسترس هستند. اقلام هدیه مانند "سرپرستی جعبهها" از foodie می یابد از این بازار نیز در دسترس هستند.

جعبه از بقال جدول 28 مه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

و فقط در زمان برای صندلی برای شروع دوباره در مینه سوتا وجود دارد پاسیو بنابراین شما می توانید لذت بردن از یک قهوه با یک شیرینی یا شراب را با گوشت و پنیر هیئت مدیره در سایت. در ضمن داخل صندلی (مانند پاسیو صندلی را دنبال خواهد کرد دولت دستورالعمل در زمان COVID-19) این هفته آغاز می شود.

منظقه و زیر بشکهای تحویل نیز در دسترس هستند در این نقطه فقط قدم دور از سواحل دریاچه میننتنکا. ساعت 8.متر تا 8 بعد از ظهر سهشنبه تا یکشنبه.

نقطه ای است که اجرا شده توسط آشپز/صاحب لیندسی Pohlad. و در صورتی که شما نگرانم وجود دارد دوقلوها مینه سوتا خانواده اتصال از طریق ازدواج. لیندسی ازدواج تام Pohlad نوه سابق, دوقلو, صاحب کارل Pohlad.

بقال جدول: 326 Broadway Ave. S. Wayzata; 952-466-6100; thegrocerstablemn.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن