میلان — پرادا با عنوان روز 1 میلان اولین دیجیتال در هفته مد روز سه شنبه با یک سری از منابع ویدئوها و مناسب subtitle "نشان می دهد که هرگز اتفاق افتاده است."
مد لوکس تطبیق coronavirus بیماری همه گیر در حال حرکت در باند فرودگاه را نشان می دهد بر روی سیستم عامل های دیجیتال. آن بود که یا انصراف از فصل انتخاب سختی برای یک صنعت است که در ایتالیا به تنهایی و انتظار می رود که به رنج می برند 20 ٪ -30 ٪ کاهش در درآمد این سال از $76 میلیارد سال گذشته است. بنابراین این کار در حال حاضر به stanch ضرر و زیان و حفظ روابط با مصرف کنندگان و کانون توجه دیجیتال نمایش داده می شود ضرورت حفظ فاصله اجتماعی.
پرادا گفت: داستان خود را از طریق تصویری پنج فصل توسط هنرمند بین المللی شامل یک نگاه اجمالی از مجموعه ای در برابر پس زمینه از Fondazione پرادا را از فضای نمایشگاه در میلان.
"ما در حال استفاده می شود به انجام مد نشان می دهد," Miuccia Prada گفت: در یادداشت ایمیل به روزنامه نگاران. "اما لحظه ای که شما نمی توانید انجام دهید فیزیکی نشان می دهد شما را به اختراع دیگری کار می کنند."
از طریق فیلمسازان چشم تمرکز شیفت از شبح به جزئیات اغلب با عمدا مبهم انتقال. یک گل کت تقابل با یک صف از پرادا سیاه و سفید وینیل خلاقیت با جعبه مانتو بلند بیش از باریک شلوار یا ساق پوش. تاکید بیشتر بر سبک فیلم— خور Fondazione پرادا حمایت از هنر معاصر — از این به نظر می رسد خود را.
به عنوان سبک اویدو بوتا قرار داده و آن را در Instagram: "فیلم بزرگ. اما در جایی که هستند ، که در آن است Prada?" جواب برای هر کسی که به دنبال, در, مد, مجلسی, وب سایت که در آن تمام 30 به نظر می رسد نوشته شده بودند یکی یکی. اما هنوز وزوز و انرژی ایجاد شده توسط نمایش زنده — محدود به عنوان آنها به مهمانان دعوت شده تنها — بود که مهمترین آنها وجود ندارد و در رسانه های اجتماعی.
ماسیمو Giorgetti را MSGM دیجیتال, ارائه, ارائه شده قبل از همه گیر چشم انداز جوانی و سرزندگی با یک زن و شوهر در آغوش در لبه دریاچه در دو تن ژان شلوارک برای او و لباس برای او. در جای دیگر جوان مردم بازی بسکتبال و فرار را از طریق یک پارک بچه ها در لباس پوشیدن در تابستان لایه دختران در گاه به گاه عدالت هستند.
Moschino را پولکا نقطه چین, pop art-الهام بخش به نظر می رسد نشان داد یک فلش از غرور - سه رنگ سبز و سفید و قرمز نشان داد تا در یک سرعت باد برای او و دامن کت و شلوار برای او. فیلیپ Plein بود مدل خود را با یک سری از ورزشی به نظر می رسد از جمله طلای 24 عیار-روکش کفش و تطبیق عقاب -ncrusted قنتد, ژاکت که یک هفته طول می کشد برای ایجاد.
"امروز من در یک نقطه که در آن من مجبور به تجدید نظر آنچه که اتفاق خواهد افتاد در آینده" خارج از منزل گفت: ویدئویی مخاطب است. "من هنوز هم معتقدم در رویاهای من. هیچ کس نمی تواند جلوگیری از این کار حتی ویروس."
تنها دو خانه مد به میزبانی زنده نشان می دهد این هفته در میلان: Dolce&Gabbana و Etro. در علاوه بر این به 40 دیجیتال ارائه بیش از چهار روز, مد, مجلسی, وب سایت میزبانی 10 مارک های بین المللی در یک مد hub بازار و راه اندازی 11 علامت های تجاری.
نه خریداران آورده شده است به میلان از فرانسه و انگلیس و روسیه توسط, ایتالیایی, تجارت و سرمایه گذاری سازمان برای حوادث که آژانس جمهور کارلو ماریا Ferro به نام "نشانه آن است که میلان به کسب و کار."
هفته گذشته در پاریس تمامیت مدل لباس مردانه مجموعه های ارائه شده در سیستم عامل های ویدیویی با پر جنب و جوش غیر از Balmain که با ارسال یک قایق پایین رودخانه سن به لذت از پاریسی از بانک ها و پل ها.
در میلان, صفحه نمایش بزرگ نمایش دیجیتال نشان می دهد در مکان در سراسر شهرستان به نظر می رسد برای به دست آوردن اطلاع کمی در روز 1 با هیچ برای تلفن های موبایل را نشان می دهد آنها چیزی بیش از تبلیغات. و آنها? بیشتر مردم گذشت تصاویر را دیدم در کنار Duomo و بر روی صفحه نمایش در Navigli از متوقف به تماشای.
موفقیت این ایستگاهی سخنرانی در حفظ منافع مصرف کننده باقی مانده است دیده شود که آیا هنوز نامشخص برنامه ریزی برای ماه سپتامبر دور از باند فرودگاه را نشان می دهد که به طور معمول تمرکز بر روی مشخصات بالاتر زنانه خطوط.
Coronavirus زده اروپا در فوریه دور زنانه را نشان می دهد; برای اولین بار در داخل کشور گسترش مورد در ایتالیا تایید شد فقط یک ساعت از میلان ایتالیا پایتخت مد. جورجو آرمانی که نشسته دیجیتال دور اول بود به صدا توجه داشته باشید از احتیاط جریان پایانی خود روز باند نشان می دهد از خالی تئاتر به عنوان تعداد موارد گزارش شده به طور پیوسته افزایش یافت.
"ما باید به دنبال یک جدید نرمال متفاوت نرمال" میلان شهردار جوزپه سالا گفت: در سخنان افتتاحیه به صورت دیجیتال در هفته مد.
این Altagamma association of high-end, ایتالیایی, تولید, همه چیز از مد و مواد غذایی به شراب و اتومبیل های پیش نویس توصیه هایی برای تقویت این بخش است که به تولید نزدیک به 7 درصد از ایتالیا تولید ناخالص داخلی به کارگیری برخی از 400,000 کارگران است. در اروپا صنعت بالا پایان است که ارزش 4 درصد از تولید ناخالص داخلی یا 800 میلیارد یورو با 2 میلیون نفر از کارگران.
این توصیه ها عبارتند از: سرمایه گذاری در آموزش, ترویج, سفر لوکس, سرمایه گذاری در نوآوری با تمرکز بر روی پایداری و ترویج یک بازار به عنوان یک موتور برای راهاندازی اتحادیه اروپا و اقتصاد.
"اهمیت استراتژیک این صنعت بالا پایان است هنوز رتبهدهی نشده است به طور کامل قدردانی ایتالیایی و اروپایی موسسات" Altagamma جمهور Matteo alessandro mancini گفت: در هفته گذشته همچنین با استناد به این بخش اهمیت فرهنگی به نمایندگی از بهترین تولید artisanal.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- دموکرات ها آماده پلیس اصلاحات لوایح پس از فلوید مرگ
- لیفتینگ شقیقه یک عمل مستقل است
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ریو برنده کره زنان باز در بازگشت او به رقابت ارائه می دهد پول جایزه به کروناویروس امداد
- ترمیم های دندانی و انواع آن - دکتر مجید رحمانی
- 'ما در حال تلاش برای انجام بهترین های ما': رستوران ها به نوبه خود به takeout برای روز وعده های غذایی - Fri, 08 May 2020 PST
- آیا میتوان از جی پی اس موبایل به جای ردیاب خودرو استفاده کرد؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- معرفی کربن فعال | سایت تجهیزیار
- جوان TFC جناح صرف وقت با توله سگ جدید و کار بر روی مهارت های آشپزخانه