WSU مدل کمک کرده است بيمارستان آماده شدن برای COVID-19 به صورت محلی و در خارج از کشور - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

تعداد بی شماری از مدلهای آماری استفاده شده است برای پیش بینی که چگونه بسیاری از مردم ممکن است آلوده رمان coron

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

تعداد بی شماری از مدلهای آماری استفاده شده است برای پیش بینی که چگونه بسیاری از مردم ممکن است آلوده رمان coronavirus چگونه بسیاری از ممکن است از آن مرد و چگونه بسیاری از تخت های بیمارستانی و هواکش آن دسته از بیماران ممکن است نیاز به.

یک ابزار پیش بینی از محققان در دانشگاه ایالتی واشنگتن – طراحی و توسعه در همکاری با MultiCare و اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه – استفاده شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان به صورت محلی و در خارج از کشور را به آماده شدن برای موج COVID-19 موارد است.

در حال حاضر در دسترس آنلاین, ابزار اجازه می دهد تا بیمارستان را به برق وصل اعداد بر اساس مشاهدات از جمله تعداد COVID-19 بيمار متوسط طول مدت بستری و آنچه شناخته شده به عنوان "دو برابر شدن نرخ" زمان آن طول می کشد برای تعدادی از موارد به دو برابر در یک جامعه است.

ابزار و سپس محاسبه چگونه بسیاری از دستکش و روپوش و ماسک و هواکش ممکن است مورد نیاز بیش از هفته آینده و یا ماه – و نشان می دهد که آیا یک مرکز ممکن است بر دوش فراتر از ظرفیت.

Ofer Amram و استرلینگ McPherson, اساتید در WSU را السون S. فلوید کالج پزشکی گفت: هدف آنها این بود که برای ارائه به بیمارستان با یک ابزار انعطاف پذیر است که می تواند مورد استفاده برای کوتاه مدت آماده سازی در یک سرعت در حال تحول شیوع سناریو.

"همه چیز کمی آرامتر اما یک ماه پیش از آن بود ، آن بود که بسیاری از عدم قطعیت" Amram گفت. "مردم می خواستند بدانند بینی و چگونه ما می تواند اداره کند که بنابراین ما واقعا سخت کار کرده و واقعا به شدت به ارائه آن است."

Amram و McPherson دیدن ابزار به عنوان مکمل دیگر COVID-19 مدل های پیش بینی مانند ذکر شده به طور گسترده ای پیش بینی از دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی است.

Amram گفت که او با استفاده از محلی مدل هفته پیش به تولید گزارش های منظم برای MultiCare و SRHD. McPherson گفت: آنها همچنین با ارسال گزارش به شهرستان Yakima سلامت منطقه و بیمارستان های زنجیره ای در غرب واشنگتن است.

یک محقق از McPherson آزمایشگاه همچنین معرفی ابزار برای همکاران در دانشگاه فدرال سائو پائولو که در آن برخی از مقامات در حال تلاش برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله گرفته است. McPherson گفت: آنها برنامه ریزی برای نوشتن مقالات دانشگاهی چگونه این ابزار استفاده شده است در برزیل بيمارستان.

Amram و McPherson گفت: این ابزار نیز می توان برای آینده شیوع و انواع دیگر از بحران مراقبت های بهداشتی.

"این یک COVID-مدل خاص" Amram گفت. "این یک ظرفیت-مدل مدیریت."

در حال حاضر که یک موج COVID-19 موارد به نظر می رسد به کاکل در واشنگتن Amram گفت: این ابزار می تواند کمک به مقامات برنامه ریزی برای آینده است.

"در بسیاری از بحث در مورد چگونه ما شروع به باز کردن و کاهش محدودیت های اعمال شده," او گفت:. "در پایان روز آن را واقعا همه چیز در مورد بیمارستان ظرفیت – نگرانی در مورد اگر موج دوم خواهد آمد, خواهد شد که ما قادر به تحمل آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب