پست فالز اداره پلیس می گوید: "هیچ اطلاعات حساس' مصالحه در حمله سایبری - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

پست فالز اداره پلیس بود هدف یک حمله سایبری که اختلال آن سیستم های کامپیوتری اما می گوید: "هیچ اطلاعات حساس به

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

پست فالز اداره پلیس بود هدف یک حمله سایبری که اختلال آن سیستم های کامپیوتری اما می گوید: "هیچ اطلاعات حساس به نظر می رسد به خطر بیافتد."

گروه صادر انتشار اخبار در مورد این حمله یک روز پس از آنکه سخنگوی-نقد و بررسی دریافت یک نکته و پرسش در مورد آن در روز چهارشنبه.

وزارت گفت که در مارس 23, آن را "تجربه امنیت اطلاعات رویداد باعث اختلال در برخی داخلی اداره سیستم ها از جمله رسانه های دیجیتال و ایمیل و دیگران است."

رئیس پت شوالیه گفت که به دلیل حمله او و دیگران در این بخش شده اند قادر به استفاده از رسمی خود را به آدرس ایمیل.

که و اطناب در انتشار اخبار نشان می دهد که هک درگیر استفاده از ransomware. هکرها معمولا استفاده از ransomware به سازش فایل ها و باج گیری سازمان برای پول اغلب در قالب cryptocurrency مانند بیت کوین.

در اکتبر 2019 سی ان ان گزارش داد که 140 دولت های محلی و ایستگاه های پلیس و بیمارستان ها برگزار شده بود به گروگان ransomware در طول قبلی 10 ماه.

یک Spokane-بر اساس عمل پزشکی کلمبیا فولاد متخصصان پرداخت هکرها نزدیک به $15,000 در سال گذشته پس از آنها استفاده می شود ransomware به سازش هزاران نفر از سوابق بیمار.

شوالیه گفت: چندین سازمان از جمله اجرای قانون فدرال آژانس در حال بررسی این حمله که او به عنوان یک "مجبور ورود" به بخش سیستم های کامپیوتری. او گفت که او نمی تواند در مورد وضعیت بیشتر است.

"در هیچ نقطه ای بود که توانایی اداره پلیس برای ارائه حفاظت پلیس به جامعه به خطر بیافتد" این بخش گفت: در انتشار اخبار.

"911 سیستم کاملا کاربردی همراه با ما اعزام گشت و سیستم های. ما در حال کار در سراسر ساعت با کمک از کامپیوتر پزشکی قانونی متخصصان به بررسی ریشه و علت این رویداد و به سیستم های داخلی پشت آنلاین در یک شیوه ای امن و مطمئن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن