پورتلند باقی می ماند تا حد زیادی صلح آمیز منع رفت و آمد برداشته - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

پورتلند – اورگان بزرگترین شهر نیست تحمیل حکومت نظامی در سه شنبه شب برای اولین بار در چهار روز پس از چند هزار ت

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

پورتلند – اورگان بزرگترین شهر نیست تحمیل حکومت نظامی در سه شنبه شب برای اولین بار در چهار روز پس از چند هزار تظاهر کنندگان باقی مانده تا حد زیادی مسالمت آمیز در طول یک مه شب قبل در اعتراض به کشتار جورج فلوید در مینیاپولیس.

شهردار تد ویلر تشکر معترضان و سازمان که نگه داشته hourslong راهپیمایی و تجمع مسالمت آمیز و گفت: او را دیدم "جامعه آماده برای شفا و آشتی."

اعتراض نقطه عطفی برای اورگان بزرگترین شهر پس از تظاهرات قبلی سه شب چرخید به خشونت است. جمعیت, تنظیم, آتش سوزی در هم شکسته و پنجره های شکست را به مقر پلیس و یک اصلاحات مرکز در طول تظاهرات قتل فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در برابر گردن خود را.

"من می دانم که اگر ما واقعا می خواهید عدالت برای جورج فلوید ما یک راه طولانی برای رفتن. من می دانم که اما شب گذشته من تو را دیدم یک جامعه است که آماده است برای شفا و آشتی. من تو را دیدم مترقی و آگاه اداره پلیس است که عمیقا به انجام مراقبت که کار" ویلر گفت.

شب بود بدون خشونت ،

پس از اعتراض منحل اواخر روز دوشنبه حدود 100 نفر مواجه ماموران پلیس امنیت در مرکز شهر مرکز عدالت و پرتاب پرتابه در آنها رئیس پلیس جامی Resch گفت.

دوازده نفر دستگیر شدند و دو اسلحه کشف و ضبط شد از معترضان او گفت:.

روز یکشنبه هزاران نفر از مردم مسالمت آمیز راهپیمایی و اعتراض در سراسر پرتلند از جمله پیشگام در دادگاه مربع است. در حدود 7:25 بعد از ظهر, Burnside پل در شهر پر شده بود با معترضان در سکوت دراز کشیده و با دست خود پشت سر خود را.

در حدود 9 p. m., اخبار فیلم نشان داد آنچه به نظر می رسد flash-انفجار نارنجک پرتاب شده توسط پورتلند پلیس در منطقه ای خارج از آن بزرگ تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه داد. پلیس گفت: از طریق توییتر است که مردم در آن منطقه بودند پرتاب چیزهایی در پلیس است که یک فرد دستگیر شده بود که این گروه ربطی به بزرگتر کردند. پلیس در توییت خود اشاره نمی کند خود را با استفاده از گاز و یا دستگاه های دیگر.

در طول قبلی چهار روز تظاهرات در پورتلند حدود 100 نفر دستگیر شدند و یا ذکر شده, Multnomah County District وکیل راد Underhill روز سه شنبه گفت. دفتر دادستان منطقه تا کنون ثبت شده است اتهامات در 28 از آن موارد است.

بسیاری از مردم متهم شده اند تداخل با یک افسر پلیس, یک تخطی از قانون با توجه به اظهارات پلیس و دادگاه اسناد gray industries/OregonLive گزارش شده است.

یک مشخصه عصبانی ویلر شدت انتقاد کرد در رژیم صهیونیستی. کیت براون برای آنچه که او به نام "mischaracterization" از او درخواست اولیه برای اعضای گارد ملی برای کمک به پلیس. او درخواست کرده بود نگهبان در نقش کمک کننده برای محافظت از بحرانی ساختمان و نه برای کنترل جمعیت و یا به دستگیری او گفت:. قهوه ای تا به حال به خبرنگاران گفت که چرخ از او خواست به استقرار گارد در خیابان.

"شهردار ویلر از من خواست بیش از آخر هفته به بسیج گارد ملی و قرار دادن آنها در رویارویی مستقیم با معترضان" براون گفت: در طول یک شنبه در کنفرانس خبری.

ویلر گفت: او به نام فرماندار پس از سخنان روز شنبه و با ابراز زنگ.

"در یک مسئله به عنوان حساس به این, ما باید به, عنوان رهبران, دریافت حقایق مستقیم" شهردار روز سه شنبه گفت. "و این ایده که من بپرسید (فرماندار) برای گارد ملی با هدف رویارویی مستقیم با تظاهرکنندگان در همان روز که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ارتش باید اعزام به کشورهای له حتی تظاهرات مسالمت آمیز آتش زا است."

قهوه ای را بلافاصله پاسخ به یک ایمیل و یا تماس تلفنی به دنبال نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب