ایالات بیمارستان E. R. کارگران اعتراض برای تازه بیمارستان صادر شده scrubs

به عنوان یک اورژانس تکنسین در ایالات بیمارستان St. Paul, Michelle Visnovec مجموعه اسپلینت و اجرا می شود EKG ما

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

به عنوان یک اورژانس تکنسین در ایالات بیمارستان St. Paul, Michelle Visnovec مجموعه اسپلینت و اجرا می شود EKG ماشین آلات در میان دیگر وظایف است که او را در تماس مستقیم با بیماران که ممکن است coronavirus.

جای او را مالش صفحه اصلی Visnovec زندگی می کند که با ایمنی سرکوب برادرزاده انتخاب به خندق فیروزه ای رنگی مالش او صاحب به نفع تازه laundered آبی بیمارستان مالش که به راحتی در دسترس هستند در رختکن به پزشکان و پزشک دستیاران.

که برای او نوشته شده است تا دو برابر درآمد خود را یک سطح II در پنج نقطه انضباطی مقیاس است که به پایان می رسد با تعلیق و احتمالا ختم. مگر اینکه خود لباس است که مشخصه خاکی و آلوده به او گفت: آبی مالش محدودیت E. R. پرستاران و فناوری اطلاعات techs.

حداقل پنج E. R. کارگران می گویند آنها در شبیه تنگه. روز دوشنبه E. R. پرستار صخره Willmeng پیوست یک کارگر در اعتراض به ایالات بیمارستان لحظات پس از دریافت آخرین نوشته هشدار حداقل پنجم اقدام انضباطی پس از مارس.

Willmeng استفاده می شود که به خندق کار خود را در گاراژ خود را برای روز دون را متمرکز آبی مالش زمانی که او می تواند.

در یک نوشته بیانیه Allina Health مقامات بهداشت و درمان گفت: تمام سیستم های مدیریت منابع محدود در برابر این بیماری همه گیر. شیوه های خود را در تراز وسط قرار دارد با دیگر بیمارستان های محلی در حال آماده شدن برای یک بیمار افزایش است.

"ما سیاست های اولویت بندی ایمنی کارکنان و بیماران در حالی که ما را قادر می سازد به تخصیص مناسب منابع به صورت روزانه مراقبت از بیمار و به صورت سنبله در COVID-19 موارد کردند."

Allina اشاره کرد آن است منظم هر کارمند برای بالا بردن نگرانی های ایمنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن