LeVar Burton می خواهد به عنوان خوانده شده به شما یک داستان از طریق توییتر livestreaming - Sun, 10 May 2020 PST

LeVar Burton شده است خواندن به کودکان برای نزدیک به 40 سال اما امشب داستان خود را برای رشد یو پی اس. در یک شب

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

LeVar Burton شده است خواندن به کودکان برای نزدیک به 40 سال اما امشب داستان خود را برای رشد یو پی اس.

در یک شب جمعه در ماه آوریل ده ها هزار نفر از برتون طرفداران – آنهایی که هنوز هم می تواند آواز خواندن هر کلمه از آهنگ تم از مورد علاقه خود را تلویزیون عمومی برنامه "خواندن رنگین کمان" – در حال پایان دادن به دیگر خسته هفته از بیماری همه گیر انزوا. آنها کودکان خود را به تخت و آنها در حال بیرون کشیدن خود گوشی یا لپ تاپ, پیچش یا حلقه زنی بر روی نیمکتها یا خزنده به بستر آماده برای صدای کودکی خود را به آنها را در جای دیگر برای در حالی که کمی.

"با عرض پوزش برای تاخیر" برتون می گوید زمانی که توییتر خود livestream آغاز می شود 20 دقیقه گذشته اعلام کرد زمان شروع. آن است که خود را برای اولین بار در پخش این پلت فرم و افتتاحیه تلاش glitchy است. "اما در اینجا ما هستند! و در اینجا ما بروید."

از اواسط ماه مارس زمانی که آشنا ریتم زندگی آمریکایی بودند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر کوروناویروس برتون احساس مصمم به انجام کاری برای کمک به "برای پر کردن در برخی از زمان در حالی که همه ما در حال تعطیل در اینجا در خانه" او توضیح می دهد که به توییتر خود مخاطب است. او اعلام کرد خواندن جدید سری livestreaming سه بار در هر هفته – یکی برای کودکان و نوجوانان یکی از خوانندگان جوان و یکی برای بزرگسالان است. در حال حاضر او در یک وعده: او این کار را انجام دهند "تا زمانی که ما در این نکته با هم."

به صورت تمام وقت برتون صرف شده در مجموعه و مرحله به مرحله مدیر صندلی و ضبط و غرفه های آن به خوبی ممکن است در اینجا و در حال حاضر در خانه و خانواده خود را در بالای تپه های لس آنجلس در میان یک فاجعه تاریخی – که زندگی خود را به طور ناگهانی شده است به آب مقطر اساسی آن ذات است. او همیشه به حال یک عشق ساده عمل خواندن با صدای بلند او می گوید: یک شکل از ارتباط انسانی وی به عنوان حیاتی به خصوص در زمان هایی از این. محدود به ما بی قراری که ما احساس وقتی است که حس امکان transportive قدرت برای احساس بیشتر لازم است ؟

او شروع می شود با "ما می توانیم آنها را برای شما, عمده فروشی" یک کار تاریک نظری, داستان توسط نویسنده انگلیسی Neil Gaiman. برتون ارائه داستان با لهستانی و دقت رسا اما هرگز distractingly پس مراقب باشید به صدای شخصیت های احساس متمایز نه بیش از بالا.

اما پس از آن livestream shudders و یخ. ("فن آوری فاجعه" برتون می گوید بعد اگر باز-شب سکسکه شد و به سرعت حل و فصل شود.) اشتباه بینندگان را ضربه بزنید و نگران پیام: "آیا LeVar شکستن توییتر از آنجا که بسیاری از مردم او را دوست دارم؟"

زمانی که صفحه نمایش زنده می آید دوباره چند دقیقه بعد برتون مخاطبان است ناگهان بازگشت به خواندن است که هرگز متوقف شد. وجود دارد موجی از سردرگمی – احساس تبدیل شده است که همه بیش از حد آشنا از اواخر: جایی که ما در این داستان ؟ چگونه ما از اینجا دریافت کنید و چگونه می خواهد این پایان ؟

اما در حال حاضر این سوالات آرام توسط برتون آرام و مداوم صدای هنوز هدایت ما را از طریق هر اتفاقی می افتد بعدی.

برتون نشسته است در زرشکی-جداره دفتر خانه اتاق که در آن او شده است میزبانی بسیاری از livestreams. یکی از 13 Emmys او برنده برای "خواندن رنگین کمان" میدرخشید بر روی یک میز کوچک پشت سر او در زیر قاب کاور خود را از سال 1997 اولین sci-fi رمان "پس." برتون می پوشد یک تی شرت سیاه و سفید با یک نقره آویز در اطراف گردن خود نگاه خود را از انتخاب اخیر خود حاضر حضور هر چند در این خاص بعد از ظهر او صحبت کردن فقط به یک خبرنگار در طرف دیگر از صفحه نمایش.

"این یکی از راه های مورد علاقه من از قصه گویی و خواندن با صدای بلند. من آن را دوست دارم. من آگاه هستم که این چیزی است که من نمی خورد, در," او می گوید. او خنده غنی آهسته-ساختمان اوج. "این من به ارمغان می آورد شادی را به می دانم که من هستم هدف من است."

"خواندن رنگین کمان" به پایان رسید آن 26 سال اجرا در سال 2009 اما طرفداران که در حال تماشای بزرگ را از رنگی به برتون محبوب پادکست "LeVar Burton می خواند" که او راه اندازی در سال 2017. در سال های اخیر او را شنیده و از بسیاری از کسانی که شده اند گوش دادن به او برای چندین دهه و او را به درک "چقدر قدرتمند است که به نظر می رسد برای مردم," او می گوید. "آنها عاشق شنیدن صدای من. آن را به ارمغان می آورد آنها را آرام. و من فکر می کنم در این زمان بیش از هر زمان دیگر من احساس مسئولیت به گام به گام به لحظه از آنجا که من می توانم."

برتون جدید livestream سری شده و مفید برای او بیش از حد او می گوید: او به عنوان تنظیم برای خود تبدیل شیوه زندگی است. اشاره او به خود به عنوان یک "گرد قصه گو" ثابت مسافر است که به طور معمول تنها در خانه برای یک هفته یا دو در یک زمان زمانی که او ممکن است از ناهار خوردن با دوستان و یا خیس کردن در مورد علاقه خود را محلی چشمه.

در حال حاضر او است که خانه نشین همراه با همسر خود را از 27 سال استفانی Cozart برتون خود را 25-year-old daughter, Michaela برتون و مادر خود را در قانون است. در غیاب او روال معمول برتون پیدا کرده است ساختار و معنا در خود هفتگی توییتر خوانش که به طور منظم به منظور جلب مخاطبان بین المللی از بیش از 1 میلیون بیننده.

"داستان آنقدر ذاتی بخشی از شرایط انسانی" او می گوید. "و داستان مانند موسیقی باید قدرت ما را با هم و من فکر می کنم آن است که magnetizing ملک است که واقعا مهم است در حال حاضر به خصوص در این وضعیت که در آن جداسازی بخش زیادی از چگونه ما نیاز به زندگی می کنند."

تا زمانی که او می تواند به یاد داشته باشید برتون شناخته شده است که او می خواست به کسی کمک می کند که دیگران فکر می کنم در مورد سوالات عمیق تر: ما که هستیم ؟ آنچه که هدف ما در اینجا ؟ چه خواهد شد ما در این زمان داریم ؟ او اعتبار خود را از مادر و ژن های Erma, مسیحی, یک معلم مدرسه, اجتماعی, کارگر و خواننده حریص با القای حس روشنی از هدف در او سه فرزند. "من بزرگ شده در یک خانواده که در آن زندگی خود را به معنای مورد خدمات" برتون می گوید.

در 13 او تصمیم گرفت او می خواست برای تبدیل شدن به یک کشیش و او وارد یک کاتولیک جوانان حوزه علميه در نزدیکی آن در ساکرامنتو. او مورد مطالعه وجود دارد برای چهار سال خواندن آثار Soren Kierkegaard, Lao Tzu و فرانتس کافکا. "این کتاب که من در خواندن است که مرا از این تصمیم به یک کشیش" برتون می گوید. "ناگهان همه جهان شد بسیار بزرگتر و بسیار بزرگ تر از کاتولیک محدود از نقطه نظر من بود 'ایست, ایست, ایست بزرگ وجود دارد, جهان گسترده ای از ایده ها وجود دارد که من احساس می کنم نیاز به اکتشاف.' "

او برنده بورس تحصیلی برای تحصیل درام در USC و برای اولین بار در مقطع کارشناسی به عنوان او ساخته شده یک نام خانگی فرود او نقش بازیگران از Kunta Kinte در TV miniseries بر اساس الکس هیلی "ریشه." زمان برتون ساخته شده خود را در سال 1987 به عنوان اولین رئیس مهندسی Geordi La Forge در "پیشتازان فضا: نسل بعدی" او معروف ترین نشان می دهد اعضای بازیگران, در حال حاضر تاسیس به عنوان نمادین میزبان PBS' "خواندن رنگین کمان" و و در راه برای تبدیل شدن به یک سازنده مدل نقش برای یک نسل کامل از کودکان است.

کسانی که اولین طرفداران در حال حاضر در 30s و 40s خود را, بسیاری از آنها پدر و مادر خود را و آنها نوشتن به برتون تمام وقت در رسانه های اجتماعی. او شده است فکر کردن در مورد پیام های کسانی که به تازگی و آنچه در آن به معنی رسیدن به یک multigenerational مخاطبان – که به نوبه خود باعث می شود او فکر می کنم او را که تدریس او را به زبان عشق که چنین تعریف نقش در داستان خود را دارد.

"شما می دانید, من فکر می کنم مادر من واقعا دوست دارم –" او متوقف می شود و با فشار دادن کف دست خود را مقابل قفسه سینه خود را. چشم خود را با اشک پر. او منتظر یک لحظه قبل از او ادامه می دهد: "– جهت که زندگی حرفه ای من است. می دانیم که آموزش و پرورش و ادبیات از طریق ارث از مادر من که یک هدیه ماندگار; آن را مادام العمر چیز است."

این اولین بار نیست او خودش را در بر داشت عاطفی میان این همه گیر برتون می گوید. به عنوان او آماده برای یک شب جمعه خواندن فانتزی نویسنده گربه رمبو را "با شکوه خوک" او تمرین عملکرد با صدای بلند – به تنهایی. هنگامی که او به پایان دادن به – زیبایی حقیقی روده-پانچ – او غلبه کند. این تاثیر نوشتن او می گوید: اما این احساس تلفظ در برابر پس زمینه از وجود ما در حال حاضر ثابت آگاهی از خود ما شکنندگی در یک وضعیت ما نمی تواند کنترل کند.

داستان ما را فراتر از خود ما زندگی می کند اما آنها همچنین بازگشت ما به خودمان. بنابراین زمانی که او به عنوان خوانده شده که داستان خود را برای مخاطب چند ساعت بعد برتون می گوید او می خواست برای تحویل در همین فرصت برای انتشار عاطفی.

"ما خیلی شلوغ ما خیلی پریشان از این حقایق در مورد خودمان بیشتر از زمان, اما ما نمی توانیم پنهان در حال حاضر," او می گوید. "ما مجبور شده اند به این دولت آسیب پذیری با شرایط ما که چیز بدی نیست. من در تلاش برای آن را در آغوش. ما بی قراری و آینده نامشخص است; آن را مناسب است که ما احساس می کنیم در این راه."

به عنوان یک مجرا برای اتصال دیگران به کسانی که حقایق عمیق تر – که اساسا آنچه که او همیشه می خواست به او می گوید.

"من شروع به زندگی من مایل به یک کشیش و آنچه که به معنای من – پس من قادر به دریافت برخی از راه دور از آن و شکستن آن را – من می خواستم به نفوذ در زندگی مردم است که به آنها معنوی یاری" او می گوید. "و من احساس می کنم مثل من زمانی که از طریق حرفه ای که من در واقع انجام آنچه که من پس از تفسیر به یک روحانی وظیفه است."

برتون می خواند به کودکان هر دوشنبه صبح در توییتر معرفی و مورد علاقه های شما – "گریس شگفت انگیز" توسط مریم هافمن "چگونه به یک دزد دریایی" توسط اسحاق فیتزجرالد. تقریبا همیشه برتون به پایان می رسد با "کرگدن که بلعیده طوفان" کتاب نوشت و با همکاری نویسنده سوزان شافر برنارد و تصویرگر Courtenay فلچر.

این یک داستان در یک داستان در مورد یک موش کوچک است که می ترسم از طوفان خارج پس پدر او تسلی او با گفتن او داستان یک کرگدن که جان سالم به در برد مواج طوفان: طوفان سقوط از طریق جهان خود را و آن را پاره پاره و در زمان دور از همه چیز عزیز را به قلب خود را. کرگدن سفید طوفان خود را سرکوب قدرت های مخرب درون تا زمانی که بازیگران عاقلانه دوستان جدید به او می آموزد که او باید بیان خود را به زخم التیام یابد.

"من فکر می کنم این کتاب مناسب برای این زمان" برتون می گوید, معرفی داستان در طول های اخیر livestream. "این واقعا نشان می دهد ما چگونه همه ما رفتن را از طریق بار دشوار بود و ما در حال حاضر و چگونه همه ما نیاز به کمک گرفتن از کسانی که از طریق بار دشوار است."

این داستان برای بچه ها, اما پدر و مادر در حال تماشای بیش از حد. پیام های خود را افزایش رنگارنگ جعبه متن در سراسر صفحه نمایش به عنوان برتون نوشته شده: با سلام و قدردانی ریختن از خانواده ها مشاهده با هم در سان فرانسیسکو و کلگری در گرجستان و آلمان:

"صدای شما بود که دوران کودکی من است."

"شما ساخته شده, بسیاری از ما در عشق سقوط با کتاب و خواندن!"

"جهان نیاز به LeVar بیشتر از همیشه."

زمانی که برتون می رسد در پایان کتاب خود او آن را نگه می دارد با دقت به سمت دوربین تا کودکان, مشاهده در صفحه اصلی می توانید به وضوح ببینید صفحه. برجسته ترین خط در داستان تحویل داده شده توسط یک موش, اما زمانی که برتون می خواند کلمات او نیز ممکن است به صحبت کردن به طور مستقیم به هر یک از شنوندگان خود را:

"شما واقعا هرگز به تنهایی هنگامی که چیزهای بد اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب