تجربی COVID-19 واکسن قرار داده است به بزرگترین آزمون

توسط LAURAN NEERGAARD مایکل هیل و JOCELYN NOVECKبزرگترین آزمون در عین حال از تجربی COVID-19 واکسن رو در جریان

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

توسط LAURAN NEERGAARD مایکل هیل و JOCELYN NOVECK

بزرگترین آزمون در عین حال از تجربی COVID-19 واکسن رو در جریان روز دوشنبه برای اولین بار از برخی از 30,000 آمریکایی نورد تا آستین خود را برای دریافت عکس های ایجاد شده توسط دولت ایالات متحده به عنوان بخشی از تمام کردن مسابقه های جهانی برای متوقف کردن بیماری همه گیر.

روشنایی ضعیف تابیدن از امید آمد و حتی به عنوان گوگل در یکی از تاریکی محزون ؟ gloomiest ارزیابی coronavirus را قدرت ماندن از عمده کارفرما مقرر شده است که بسیاری از آن 200,000 کارکنان و پیمانکاران باید کار از خانه از طریق ژوئن آینده — تصمیم گیری است که می تواند تاثیر دیگر شرکت های بزرگ.

نهایی مرحله آزمایش واکسن تهیه شده توسط موسسه ملی بهداشت و مدرن, Inc., شروع با داوطلبان در سایت های متعدد در سراسر آمریکا داده یا یک دوز یا ساختگی بدون اینکه گفته شود که.

"من هیجان زده می شود بخشی از چیزی شبیه به این. این بزرگ است" گفت: ملیسا Harting یک زن 36 ساله پرستار که تزريق در بینگهمتون نیویورک. به خصوص با اعضای خانواده در خط مقدم مشاغل است که می تواند آنها را در معرض ویروس "وی افزود:" انجام بخشی از ما را برای ریشه کن کردن آن برای من بسیار مهم است."

یکی دیگر از شرکت Pfizer Inc., اعلام کرد اواخر روز دوشنبه که آن را به حال خود را آغاز مطالعه خود از آن کانديد واکسن در آمریکا و جاهای دیگر. این مطالعه نیز با هدف جذب 30000 نفر.

از آن خواهد شد ماه قبل از نتایج قطره ای در, و هیچ تضمینی وجود ندارد واکسن در نهایت کار در برابر این معضل که به کشته شدن بیش از 650.000 نفر در سراسر جهان از جمله تقریبا 150,000 در آمریکا

"ما نشسته است در حاشیه منفعلانه اقدام به پوشیدن ما ماسک و فاصله اجتماعی و نه هنگامی که آن را لازم نیست. این اولین مرحله از فعال شدن در برابر این" گفت: دکتر فرانک Eder از نصف النهار تحقیقات بالینی این شرکت اجرا می شود که بینگهمتون آزمایشی سایت. "واقعا وجود دارد هیچ راه دیگری به گذشته این است."

به عنوان اگر به زیر خط چقدر بالا ریسک وجود دارد بیشتر موانع در تلاش برای جلوگیری از coronavirus.

در واشنگتن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فاش کرد که مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین است که ویروس — بالاترین-رتبه بندی مقام آمریکایی به تست مثبت است. کاخ سفید گفت که او دارای علائم خفیف و "شده است خود منزوی و کار از یک مکان امن کردن سایت."

حرکت به راه اندازی مجدد تفریح و سرگرمی ملی زد به مشکل فقط پنج روز به طولانی تاخیر نجومی: دو لیگ اصلی بیس بال بازی ها, برنامه ریزی برای دوشنبه شب خاموش نامیده می شدند به عنوان Miami Marlins مقابله با شیوع — مارلین "خانه بازکن در برابر Baltimore Orioles و نیویورک یانکیز' بازی در فیلادلفیا که در آن Marlins استفاده clubhouse بیش از آخر هفته.

همانطور که برای رهایی از آسیب های اقتصادی انجام شده توسط ویروس, جمهوری خواهان در کاپیتول هیل نورد $1 تریلیون دلار بسته است که شامل دور دیگری از $1,200 مستقیم پرداخت اما کاهش اضافی 600 دلار در هفته در فدرال مزایای بیکاری که منقضی برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها در روز جمعه. جمهوری خواهان پیشنهاد 200 دلار در یک هفته اعلام کرد و گفت سخاوتمندانه دست انداز و مانع مردم از بازگشت به کار. دموکرات ها تماس بگیرید مزایای اضافه تاسیسات برای کسانی که شغل خود را از دست.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع مشغول به کار از طریق آخر هفته در ایران با پیشنهاد و توافق کرده اند که برای مذاکره با مجلس نانسی پلوسی و دموکرات سنا رهبر چاک شومر. خانه دموکرات گذشت 3 تریلیون دلار بسته امداد یک زن و شوهر از سال پیش.

در اروپا رو به افزایش عفونت در اسپانیا و کشورهای دیگر باعث زنگ تنها چند هفته پس از سازمان ملل بازگشایی مرزهای خود را به امید احیای گردشگری است. بیش از آخر هفته بریتانیا تحمیل 14 روز قرنطینه در ورود مسافران از اسپانیا و نروژ دستور داد 10 روز قرنطینه برای مردم بازگشت از کل شبه جزیره ایبری و فرانسه خواست شهروندان خود را به بازدید از اسپانیا در کاتالونیا منطقه است.

دانشمندان مجموعه ای از رکوردهای سرعت گرفتن واکسن به عظیم تست تنها چند ماه پس از coronavirus پدید آمده است. اما آنها تاکید کرد که نباید ترس از این که کسی برش گوشه ها.

"این یک نقطه عطف مهم," NIH مدیر فرانسیس کالینز گفت: پس از اولین تست تزریق مدرن را واکسن داده شد در 6:45 صبح در ساوانا ، "بله, ما در حال رفتن سریع اما نه ما قصد سازش" در اثبات این که آیا این واکسن ایمن و موثر است.

"ما با تمرکز بر سرعت چون هر روز مسائل" اضافه شده استفان Bancel مدیر عامل شرکت ماساچوست بر اساس مدرن.

پس از داوطلبان دریافت دو دوز یک ماه از هم جدا دانشمندان را از نزدیک پیگیری که تجارب عفونت بیشتر به عنوان آنها در مورد روال زندگی روزانه خود را به خصوص در مناطقی که این ویروس در حال گسترش بدون کنترل.

پاسخ احتمالا نمی خواهد آمد تا ماه نوامبر یا دسامبر هشدار داد دکتر Anthony Fauci, NIH های عفونی-بیماری های رئیس.

در میان بسیاری از سوالات در این مطالعه ممکن است پاسخ: چقدر حمایت می کند فقط یک دوز پیشنهاد در مقایسه با دو دانشمندان فکر می کنند مورد نیاز هستند ؟ اگر این کار را محافظت در برابر بیماری شدید و یا جلوگیری از عفونت به طور کامل ؟

انتظار نداریم که یک واکسن به عنوان قوی به عنوان واکسن سرخک که مانع از حدود 97 درصد از سرخک و عفونت Fauci گفت او خواهد بود خوشحال با یک COVID-19 واکسن که 60 درصد موثر است.

چندین واکسن ساخته شده توسط چین و بریتانیا دانشگاه آکسفورد شروع کوچکتر نهایی مرحله آزمون در برزیل و دیگر سخت-آمار کشور در اوایل این ماه. اما ایالات متحده نیاز خود را از آزمون از هر واکسن که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در کشور است.

هر ماه از طریق سقوط دولت بودجه COVID-19 پیشگیری از شبکه را رول از یک مطالعه جدید از پیشرو نامزد هر 30000 داوطلب.

نهایی تحصیل در آکسفورد شات قرار است به زودی در ماه اوت به دنبال یک نامزد از جانسون و جانسون در ماه سپتامبر و یکی از Novavax در ماه اکتبر.

که خیره کننده تعداد زیادی از مردم نیاز به رول تا آستین خود را برای علم است. در هفته های اخیر بیش از 150 ، 000 آمریکایی ها پر آنلاین رجیستری سیگنالینگ علاقه کالینز گفت. اما در بسیاری از مورد نیاز است.

NIH است که کار را به مطمئن شوید که مطالعه نیست, فقط با, سالم, جوان, داوطلبان, اما شامل جمعیت در سخت ترین ضربه COVID-19 از جمله افراد مسن و کسانی که در سلامت فقیر و آفریقایی-آمریکایی ها و Latinos.

"ما واقعا در حال رفتن به بستگی دارد که حس های داوطلبانه برای افراد مختلف هر گوشه ای از جامعه اگر ما در حال رفتن به واقعا پیدا کردن چگونه این واکسن و پتانسیل خود را برای پایان دادن به این وحشتناک همه گیر است که رفتن به محل کار در هر یک از این گروه" کالینز گفت.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب