چرا Chicago Blackhawks هیچ برنامه ای برای تغییر نام خود را

شیکاگو—Chicago Blackhawks می گویند آنها ادامه خواهد داد به استفاده از نام تیم به دلیل آن افتخارات یک بومی آمری

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

شیکاگو—Chicago Blackhawks می گویند آنها ادامه خواهد داد به استفاده از نام تیم به دلیل آن افتخارات یک بومی آمریکایی رهبر است که الهام بخش نسل.

"Chicago Blackhawks نام و لوگو نماد مهم و تاریخی فرد, Black Hawk, ایلینوی,' Sac & Fox کشور که رهبری و زندگی الهام بخش نسل از آمریکایی های بومی جانبازان و عموم" NHL تیم گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.

"ما جشن Black Hawk میراث با ارائه مداوم احترام نمونه هایی از فرهنگ بومی آمریکا, سنت ها و کمک های ارائه یک پلت فرم برای واقعی گفت و گو با, محلی و ملی گروه های بومی آمریکا. به عنوان تیم محبوبیت رشد بیش از دهه گذشته به طوری که پلت فرم و کار ما با این مهم سازمان است.

"ما می دانیم وجود دارد یک خط خوب بین احترام و بی احترامی و ما ستایش تیم های دیگر برای تمایل خود را برای شرکت در این گفتگو. حرکت رو به جلو ما متعهد به بالا بردن نوار حتی بالاتر برای گسترش آگاهی از Black Hawk و سهم مهم از همه بومی مردم آمریکا."

تحت تمدید فشار برای تغییر نام خود NFL را ردسکینز واشنگتن اعلام کرد که "بررسی دقیق" از موضوع است. در بیس بال از سرخپوستان کلیولند نیز به دنبال آن در حالی که Atlanta Braves کاهش یافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن