آلوده وودبری چاه نیروی ممکن است ممنوعیت آبیاری چمن

وودبری در حال آماده شدن برای یک قهوه ای تابستان است.چشم انداز از سراسر شهر بود آبیاری بان بلندی است بزرگتر به

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

وودبری در حال آماده شدن برای یک قهوه ای تابستان است.

چشم انداز از سراسر شهر بود آبیاری بان بلندی است بزرگتر به عنوان کارگران نژاد برای تکمیل اورژانس کارخانه آب.

کارت پستال که وارد سهشنبه شهروندان هشدار داد که اگر این کارخانه انجام می شود قبل از آب, بازدید, ممنوعیت چمن آبیاری به اجرا گذاشته خواهد شد.

"ما می خواستیم مردم را به توجه داشته باشید که افزایش محدودیت امکان پذیر است و برای آماده سازی" شهر گفت: سخنگوی Jason Egerstrom.

مقامات باید یک جدول زمانی برای تکمیل این نیروگاه اما ظاهرا نمی توان آن را عملیاتی تا ماه ژوئن در اولین.

"اگر ما سرد و مرطوب آب و هوا ممکن است ما نیاز به افزایش محدودیت در همه," گفت: Egerstrom. "ما فقط نمی دانم تا زمانی که ما می بینیم تغییرات در استفاده از آب است."

اگر این ممنوعیت رخ می دهد صاحب خانه سرزنش می 3M برای خشک چمن.

3M اصل ساخته شده PFCs یا perfluorochemicals و از نظر قانونی از دفع آنها را در محلی به محل های دفن زباله. آزادسازی به پایان رسید در 1970s اما اثری از PFCs چشمانداز به چاه در خیلی از شهرستان واشنگتن.

در ماه ژانویه این شهرستان اعلام کرد اضطراری هنگامی که مواد شیمیایی مورد یافت شد: در شش آن چاه. شهرستان بلافاصله شروع به ساخت و ساز از 7 میلیون دلار اضطراری کارخانه تصفیه.

هفتم خوبی بود توقیف و در ماه فوریه به دلیل آلودگی است.

بسته شدن هفت آلوده چاه نبوده است مشکل تا کنون به دلیل باقی مانده چاه نشست دستياران نیاز برای شستشو و حمام و سایر لوازم استفاده کنید.

اما تقاضا برای آب سه برابر در تابستان هنگامی که تشنه چمن و باغ خیس کردن میلیون ها گالن. که اوج تقاضا بیش از این باقی مانده در چاه می توانید مسئولیت رسیدگی به.

آلودگی به راه اندازی یک مسابقه بین خدمه ساخت و ساز و آب و هوا.

اگر آن را به سرعت به پایان رسید این کارخانه در دره نهر جاده و برج درایو را فیلتر آب به اندازه کافی برای نگه داشتن وودبری را چمن سبز. اما اگر آب و حملات در ماه مه گفت Egerstrom ممنوعیت ممکن است مورد نیاز است.

وودبری مقامات نمی گویند زمانی که فیلترینگ کارخانه برنامه ریزی شده است به پایان خواهد رسید اما شورای شهر در دستور کار آیتم برای مارس 22 جلسه گفت: ساخت و ساز ادامه خواهد داد "طریق ممکن است."

کاتیج گرو اعمال آبیاری بان در سال 2017 زمانی که 3M آلودگی زدم برخی از آن چاه.

بسیاری از هزینه های مرتبط با آب از جمله ولز و فیلتر کردن گیاهان تحت پوشش $40 میلیون صندوق 3M راه اندازی برای راه حل های کوتاه مدت.

هزینه در وودبری و کاتیج گرو هستند که تحت پوشش $850 میلیون دلار حل و فصل رسیده و به عنوان یک نتیجه از یک سال 2018 دولت طرح دعوی در دادگاه در برابر 3متر. که پول ناشی از یک ادعا می کنند که این مواد شیمیایی آسیب دیده و محیط زیست تعیین شد برای راه حل های دراز مدت.

دو مشورتی گروه شده اند جلسه به طور مداوم از این توافق رسیده بود. آنها انتظار می رود به توصیه های نهایی در ماه های آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن