Pac-12 به حرکت به جلو با کنفرانس-تنها برنامه برای, فوتبال, دیگر سقوط ورزشی - Thu, 10 Jul 2020 PST

یک روز پس از ده بزرگ اعلام کرد و آن را حرکت رو به جلو با کنفرانس-تنها برنامه برای سقوط تیم های ورزشی Pac-12 تص

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

یک روز پس از ده بزرگ اعلام کرد و آن را حرکت رو به جلو با کنفرانس-تنها برنامه برای سقوط تیم های ورزشی Pac-12 تصمیم گرفته است به دنبال کت و شلوار, ایجاد عدم اطمینان بیشتر در اطراف کالج فوتبال وجود در سال 2020 است.

ورزشی برای اولین بار بود به گزارش Pac-12 تصمیم گیری و پس از مدت کوتاهی این کنفرانس ساخته شده یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد انتشار "فصل پاییز برای چند Pac-12 ورزش از جمله فوتبال مردان و زنان فوتبال و والیبال زنان" را به حرکت کنفرانس-تنها برنامه است.

در آزادی مطبوعات لیگ همچنین نشان داد آن خواهد بود "به تأخیر انداختن شروع اجباری فعالیت های ورزشی تا زمانی که یک سری از سلامت و شاخص های ایمنی که به تازگی trended در جهت منفی ارائه شده کافی مثبت داده برای فعال کردن یک حرکت به مرحله دوم بازگشت-به-بازی بازی های فعالیت است."

برای واشنگتن انشعابات Pac-12 تصمیم بر سه بازی اول فصل است. این خانمها بالغ شد و در ابتدا برنامه ریزی شده برای باز کردن 2020 فصل اول تحت مربی جدید نیک Rolovich برابر یوتا ایالتی در لوگان در پنج شنبه, سپتامبر. 3. صفحه اصلی بازی در برابر هوستون (Sept. 12) و آیداهو (Sept. 19) نیز حذف شده از سال 2020 تخته سنگ.

اگر کالج مقامات فوتبال و کسانی که در Pac-12 تصمیم می گیرید آن را هنوز هم امن برای حرکت رو به جلو با فصل پاییز, WSU خواهد باز در سپتامبر. 26 برابر ایالتی اورگان در Corvallis, اورگان و بازی در آن, صفحه اصلی, درب بازکن, در اکتبر. 3 برابر کالیفرنیا.

"سلامت و ایمنی ما دانشجو-ورزشکاران و همه کسانی که متصل به Pac-12 ورزش همچنان به عنوان اولویت شماره یک ما," Pac-12 کمیسر لری اسکات گفت: در این کنفرانس بیانیه. "ما تصمیم گیری خواهد شد و هدایت علم و اطلاعات و بر روند و شاخص گذشته روز روشن شده است که ما نیاز به ارائه خود را با حداکثر انعطاف پذیری به برنامه و برای به تاخیر انداختن هر حرکت به مرحله بعدی از بازگشت به بازی و فعالیت."

داوطلبانه تمرینات در WSU شده اند پس از 15 ژوئن و مدرسه برنامه ریزی شده بود برای شروع اجباری فعالیت های ورزشی در روز شنبه با سقوط اردوگاه باز حدود دو هفته بعد در اوت. 3 – یک ماه قبل از آنچه بوده ام فصل بازکن در ایالتی یوتا.

بر خلاف دیگر مدارس خانمها بالغ نشده اعلام کرد COVID-19 نتایج آزمون آنجایی که آنها به ارمغان آورد در حدود 60 ورزشکاران در ماه گذشته با هیچ اولیه آزمون مثبت.

NCAA به تازگی تمدید آن مهلت قانونی برای استخدام ممنوع است که آینده نگر ورزشکاران از مصرف بازدیدکننده داشته است به دانشگاه و محدود مربیان از بازدید ورزشکاران – تا Aug. 31.

با توجه به این کنفرانس بیانیه دانشجو-ورزشکاران که انتخاب کردن از شرکت در رویدادهای ورزشی در طول 2020-21 سال تحصیلی با توجه به coronavirus نگرانی خود را بورسیه افتخار و "باقی خواهد ماند در ایستاده خوب با تیم خود است."

یک مدرسه رسمی به تایید کردند-نقد و بررسی WSU مدیر ورزشی پت چون رسیده به هر یک از Cougars سه nonconference فوتبال, مخالفان هر چند هیچ تصمیم گیری در پتانسیل reschedule تاریخ ساخته شده اند به این نقطه است.

WSU را بازکن در ایالتی یوتا بود که بخش اول از یک خانه-و-خانه سری که برنامه ریزی شده را به کوه غرب Aggies به پولمن در سپتامبر. 4, 2021. WSU شده خواهد بود در پایان یک خانه-و-خانه برابر هوستون پس از ضرب و شتم دانا Holgorsen را در Cougars 31-24 فصل گذشته در تگزاس Advocare کیکآف در NRG ورزشگاه در هوستون. در ضمن این هفته سه بازی در برابر آیداهو ام را مشخص 92 نسخه از نبرد Palouse و Pac-12 ساله بوده ام پرداخت آسمان بزرگ خرابکاری $550,000 به هفت مایل سفر از مسکو. WSU و آیداهو که قبلا توافق شده را به یکی دیگر از بازی در سال 2025 است که در آن خانمها بالغ خواهد پرداخت خرابکاری $625,000.

در هفته های آینده باید وجود داشته باشد وضوح بیشتر اطراف فوتبال کالج در سال 2020 و اینکه آیا Pac-12 مدارس اجازه خواهد داد که تیم های اضافی برای اضافه کردن بازی های کنفرانس به نه بازی برنامه های آنها در حال حاضر چهره – چیزی که امکان پذیر کمک به آنها را تا درآمد حاصل از ضبط با پرش nonconference بازی حتی اگر بازی ها را با محدود و یا بدون فن.

اگر آن را در نهایت تلقی ناامن به بازی فوتبال کالج در پاییز امسال برخی از بمب مفهوم بهار مدل. در اوایل این هفته لیگ آیوی یک FCS کنفرانس در فوتبال اعلام کرد که نمی خواهد نگه داشتن هر گونه فعالیت های ورزشی این سقوط اما در آن تعیین شد و خیلی زود به حکم را در زمستان یا بهار ورزشی و یا اینکه آیا سقوط ورزش می تواند نقل مکان کرد و به بهار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن