المپیک تنیس لکه های مبتنی بر پست-فرانسه رتبه بندی در سال 2021

لندن—تنیس رتبه بندی آمده است که پس از 2021 باز فرانسوی استفاده می شود برای تعیین اینکه چه کسی واجد شرایط برای

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

لندن—تنیس رتبه بندی آمده است که پس از 2021 باز فرانسوی استفاده می شود برای تعیین اینکه چه کسی واجد شرایط برای به تعویق افتاد توکیو بازی های المپیک است.

فدراسیون بین المللی تنیس گفت: با واجد شرایط بودن آن قوانین خواهد شد همان است که در اصل برای توکیو با الزامات مربوط به حداقل مشارکت در تغذیه فنجان یا جام دیویس — و یک روند تجدید نظر برای بازیکنان که نه دیدار با آن استانداردها.

برش به صورت ATP و WTA نقاط رتبه بندی برای سال 2020 بازی در اصل بوده است پنج روز پس از این سال باز فرانسوی قرار بود برای پایان دادن به.

اما به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس بازی های المپیک بودند عقب رانده از یک سال و از ماه آینده به جولای 2021. 2020, فرانسوی, باز هم به تعویق افتاد و در حال حاضر برنامه ریزی برای شروع در ماه سپتامبر.

سال آینده باز فرانسوی به پایان خواهد رسید در ژوئن 6, بنابراین WTA و ATP رتبه بندی ژوئن 7 استفاده خواهد شد برای کمک به تعیین این که چه کسی واجد شرایط برای بازی های المپیک است.

برای پارالمپیک تنیس روی ویلچر رویداد ITF گفت که همه ورزشکاران که می شده اند واجد شرایط در سال 2020 باقی خواهد ماند واجد شرایط در سال آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن