نوح فلدمن: دیوان عالی کشور حکم تجاوز به حقوق یک بازی قدرت توسط نیل Gorsuch

در یکی از مهم ترین تصمیمات در سال دادگاه عالی تفسیر کرده است فدرال قانون ضد تبعیض به منع تبعیض بر اساس گرایش ج

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

در یکی از مهم ترین تصمیمات در سال دادگاه عالی تفسیر کرده است فدرال قانون ضد تبعیض به منع تبعیض بر اساس گرایش جنسی و یا فراجنسیتی وضعیت. در یک شگفتی برای بسیاری از ناظران این تصمیم بود 6 به 3 و نوشته شده توسط عدالت نیل Gorsuch یکی از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب.

تصمیم علائم Gorsuch مهم ترین حرکت تا کنون را در گوشته مرحوم قاضی آنتونین اسکالیا به عنوان فکری رهبر جناح محافظه کار از دادگاه. که ممکن است صدای عجیب و غریب و متضاد با منطق: بعد از همه Scalia به شدت مخالف برجسته تصمیم گیری در حال گسترش حقوق همجنسگرایان و آن را دشوار است به تصور او پیوست Gorsuch نظر.

و در واقع عدالت ساموئل Alito به صراحت ساخته شده Scalia رکن اصلی مخالفت خود اصرار (و نه غیرقابل توجیهی از رقم) که Scalia احتمالا نمی شده است در هیئت مدیره با تصمیم شبیه به این یکی. "دادگاه نظر است که مانند یک کشتی دزدان دریایی" Alito فراموش نشدنی نوشت. "آن بادبان زیر (Scalia را) پرچم, اما آنچه در آن در واقع نشان دهنده این است که یک نظریه تفسیر قانونی که Scalia excoriated."

Gorsuch را شگرد ممکن است به خوبی کار می کنند. محافظه کاران ممکن است به طور خلاصه نا امید نتیجه این مورد. اما از آن است که لیبرال ها — عمدتا لیبرال استادان حقوق — که باعث شکستن و یا قضایی شهرت. و لیبرال دانشمندان حقوقی که نه دوست Gorsuch زیادی تا کنون در حال رفتن به او را نگه دارید تا به عنوان یک مدل از قضایی صداقت. او اعمال روش خود را برای تولید یک نتیجه در برابر خود فرض تنظیمات سیاسی است. که باعث می شود او یک قهرمان حقوقی اصل حداقل برای لحظه ای.

مسلح با این شهرت Gorsuch می تواند مورد خود را به عنوان یک پیشرو قضایی فکری. آن کار می کرد (به درجه) برای Scalia که تحت درمان با لیبرال ها به عنوان جدی فقهی رقم با وجود اختلاف نظر عمیق با محل خود و نتیجه گیری خود را.

زمین که در آن Gorsuch در حال مبارزه است نظریه تفسیر قانونی شناخته شده به عنوان "textualism." ایده اساسی این است که هنگامی که تفسیر قانون فدرال قضات نباید از آنچه که نویسندگان این قانون به معنای گفتن و یا سعی کنید به تشریعى قصد از کنگره ثبت و یا زمینه سیاسی. بلکه textualism می گوید که قریب به اتفاق تمرکز قانونی تفسیر باید کلمات از قانون خود: متن.

هل دادن این نظریه یکی از Scalia اصلی سهم حقوقی معاصر فکر می کردم. در ذهن خود textualism دلسرد قضات با استفاده از تفسیر به قانون می گویند چیزی متفاوت از آنچه قانون در واقع گفت.

به عنوان اعمال می شود به عنوان هفتم کلاسیک 1964 ضد تبعیض قانون textualist ایده بسیار ساده است. قانون منع تبعیض "بر اساس جنسیت." به تبعیض علیه کسی به دلیل گرایش جنسی لزوما مستلزم تبعیض آمیز بر اساس جنسیت. پس از همه, اگر شما در حال تبعیض آمیز در برابر یک مرد به خاطر او جذب مردان, شما نمی خواهد تبعیض آمیز علیه او اگر او یک زن است که برای جذب مردان.

همان درست است برای فراجنسیتی وضعیت. اگر شما در حال تبعیض آمیز علیه کسی برای شناسایی با یک جنس است که متفاوت از خود بیولوژیکی جنسی در هنگام تولد شما لزوما تبعیض آمیز بر اساس جنسیت — از آنجا که شما نمی خواهد بود تبعیض آمیز علیه شخص اگر آنها تا به حال در مقابل بیولوژیکی ،

Gorsuch نظر زیر این textualist منطق است. او نه تنها همه لیبرالها به او بپیوندند اما همچنین قاضی جان رابرتز که دوست دارد به جهان نشان می دهد که دادگاه تصمیم گیری نیست دقت حزبی در نتیجه تحکیم نهاد مشروعیت (و cynics می گویند ساختمان تا سرمایه او می تواند بعد از صرف معکوس لیبرال سوابق).

Alito را نگران پاسخ به نقل قول Scalia عنوان کرد و گفت که قوانین باید درک "به معنی آنچه آنها منتقل به مردم معقول و منطقی در آنها نوشته شده بود." Alito اشاره کرد که در سال 1964 هیچ کس تصور می کردند که ممنوعیت تبعیض بر اساس جنسیت را شامل ممنوعیت ضد همجنس و یا transphobic تبعیض است.

Gorsuch, Alito حفظ شد "به روز رسانی" یک اساسنامه برای آن مناسب جدید اخلاق — دقیقا همان چیزی Scalia در تلاش بود برای جلوگیری از ایجاد textualism در وهله اول. از این رو کشتی دزدان دریایی استعاره.

مشکل با Alito این اعتراض را نه تنها که هیچ کس فکر می کند Gorsuch در تلاش بود برای به دست آوردن یک لیبرال نتیجه. این است که اگر Alito را اعتراض معتبر بودند آن را تضعیف textualism خود را با تبدیل آن به یک نظریه قانونی قصد پرسیدن نه قانون چه می گوید, اما آنچه در آن بود به می گویند. وجود دارد هیچ چیز جدید در معنای کلمه "sex" را به عنوان تفسیر Gorsuch در مقایسه با معنای آن در سال 1964.

نتیجه این است که Gorsuch انجام داده است چیزی که تنها استادان حقوق love (و ما آن را خیلی دوست دارم): او اعمال نظریه خود را همواره — حتی زمانی که خود را سیاسی تیم نمی خواهد مانند. در حال حاضر او باید با اعتبار آن است. این تصمیم نقطه عطفی است. و آن معنی خواهد بود که لیبرالها باید درمان Gorsuch به عنوان جدی عدالت نه فقط یک مغلوب ساختن پیشی جستن شخص یا جانور سوگلی. این به نوبه خود کمک خواهد کرد Gorsuch پیشنهاد برای تبدیل شدن به جدید Scalia.

در طول زمان قضایی محافظه کاران را ببخشد Gorsuch — در دراز مدت همجنسگرا ستیزی و تراجنسی نمی برد باعث می شود. و لیبرال ها را به یاد داشته باشید که Gorsuch داد و این کشور یک پیروزی قابل توجهی برای برابری انسان. شما می توانید را ندارد که از او دور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب