دیابت و COVID-19: آنچه شما باید بدانید - چهارشنبه 20 مارس سال 2020 PST

افراد مبتلا به دیابت در معرض خطر بالاتری از بیماری شدید یا مرگ اگر آنها COVID-19. اما مطالعات جدید نشان می ده

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

افراد مبتلا به دیابت در معرض خطر بالاتری از بیماری شدید یا مرگ اگر آنها COVID-19. اما مطالعات جدید نشان می دهند که بیماران مبتلا به خوبی مدیریت دیابت دارند کمتر اثرات جانبی از بیماری اسپوکن استاد گفت.

به طور کلی بیماران دیابتی هستند احتمال بیشتری برای توسعه جدی علائم هنگامی که شما با هر ویروس از جمله coronavirus گفت جاش Neumiller استاد در دانشگاه, دانشکده داروسازی و علوم دارویی.

"ما می دانیم که فقط در داشتن دیابت, آن را کمی سخت تر برای آنها را هنگامی که آنها قرارداد یک بیماری به دریافت بیش از یک عفونت به طور کلی می توان آنها را بدتر نتایج با بیماری های عفونی گفت: Neumiller همچنین یک متخصص برای انجمن دیابت آمریکا.

"آنچه که در حال صحبت با COVID است که نه تنها افراد مبتلا به دیابت داشتن خطر از نتایج بدتر اما همچنین بسیاری از مردم با چاقی با داشتن مسائل را به عنوان به خوبی. التهاب به نظر می رسد نقش مهمی در COVID."

با COVID-19 ویروسی و دیگر عفونت دیابت بیمار توانایی برای مبارزه با عفونت است به خطر بیافتد. این خطر را افزایش می دهد اگر یک ثانویه بیماری مانند بیماری های قلبی.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تشریح که مردم در تمام سنین به نظر می رسد در معرض خطر شدید COVID-19 علائم اگر آنها را جدی زمینه ای مزمن شرایط پزشکی مانند بیماری های ریوی و یا ضعف سیستم ایمنی است.

که به ویژه درست است اگر زمینه ای شرایط جدی پزشکی به خوبی کنترل نمی شود ، CDC می گوید از جمله برای دیابت متوسط تا شدید آسم شدید چاقی و بیماری مزمن کلیه.

دیابت و ظهور نیوز

CDC می گوید بیش از 30 میلیون نفر در سراسر کشور زندگی می کنند مبتلا به دیابت یک بیماری است که هنگامی رخ میدهد که بدن نمی کند به درستی پردازش مواد غذایی برای استفاده به عنوان انرژی است.

در حالی که اطلاعات به سرعت در حال تحول مورد COVID-19 و دیابت مطالعات اخیر در حال حمایت از آنچه که کارشناسان مشکوک اند – بهتر-مدیریت دیابت در نتیجه در بهبود نتایج Neumiller گفت. حتی زمانی که او یک ADA پادکست بیش از یک ماه پیش بود که هنوز روشن است.

"که در آن نقطه (پادکست) آن استدلال که داشتن بهتر دیابت کنترل خواهد بیان نتایج بهتر اما اطلاعات به دنبال نتایج در افراد با COVID-19 هنوز در دسترس" Neumiller گفت. "در طول چند هفته گذشته مطالعات منتشر شده است به دنبال تاثیر قند خون کنترل در COVID نتایج.

"افرادی که به کنترل بهتر قند خون خود را قبل از انقباض COVID تا به حال کمتر فشرده مداخلات برای مدیریت COVID کمتر مرگ و کمتر نیاز به ونتیلاتور درمان," او گفت:.

به ویژه در یک مطالعه در چین نگاه تفاوت در نتایج در افراد بستری با COVID-19 و دیابت بر اساس خود هموگلوبین A1C سه ماه به طور متوسط قند خون در, کنترل Neumiller اضافه شده است.

"این گروه با کنترل خوب بود که یک A1C راست حدود 7 درصد خیلی نتایج بهتری در مقایسه با زمانی که با یک گروه با میانگین هموگلوبین A1C در حدود 8 درصد. اگر مردم می تواند در کنترل بهتر دیابت اگر آنها قرارداد COVID آن را بهبود می بخشد شانس خود را برای بیرون آمدن از آن را به خوبی."

Neumiller گفت او صحبت به افراد مبتلا به دیابت در ماه های اخیر بسیاری که اصلا COVID-19 اما آنها نگران در مورد در حال اجرا از منابع برای مراقبت از. آنها همچنین از آنها بخواهید اگر آنها باید به طور منظم نظارت بر قند خون. او به آنها می گوید بله و او آگاه از هر گونه کمبود عرضه.

او یک گواهی دیابت مربی و یک شخص از جامعه آمریکا از مشاور داروسازان. با یک دکترای داروسازی خود را از منافع پژوهش و تمرکز بر روی مسائل در مدیریت بیماری های مزمن مانند دیابت و بیماری های کلیوی. تحقیقات دیگر را احاطه کرده و ایمنی دارو در دوران انتقال از مراقبت.

اگر شما مبتلا به دیابت

Neumiller گفت: برخی از افراد مبتلا به دیابت که COVID-19 به طور بالقوه می تواند باقی می ماند خانه را به بهبود می یابند در صورتی که یک فرم خفیف تر از بیماری و اقامت در تماس با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. همچنین کلید این است که آنها نمی شدید علائم تنفسی و یا داشتن مشکل مدیریت سطح قند خون.

"اگر کسی می شود قرنطینه در خانه مهم است که آنها در ارتباط نزدیک با اولیه خود را ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد ادامه و یا تغییر استفاده از داروهای دیابت خود را و مطمئن شوید که آنها عرضه کافی از داروهای قند و تست لوازم," او گفت:.

به طور کلی او ecourages تمام بيماران مبتلا به ديابت به کافی بودن عرضه داروها و تست لوازم در خانه است. که محدودیت سفر به داروخانه و کاهش خطر قرار گرفتن در معرض او گفت: فراهم می کند و برای هر قرنطینه نیاز دارد.

درایو از طریق داروخانه ها و همچنین کمک به محدود کردن قرار گرفتن در معرض. "بسیاری از داروخانه ها اجازه می دهد در 90 روز پر کردن مجدد است."

آیا جلوگیری از هر گونه داروها به دلیل نگرانی شما ممکن است در مورد گوش او اضافه شده و مردم با هر گونه سوال و باید آن را اجرا کنید با پزشک خود مانند استفاده مداوم متفورمین اگر آنها بیمار یا دچار کم آبی.

متفورمین یک دهان و دندان دیابت دارو است که کمک می کند تا کنترل سطح قند خون گاهی اوقات استفاده می شود همراه با انسولین یا داروهای دیگر.

در ضمن این ادا و Neumiller نیز استناد عدم پاک کردن اطلاعات در مورد پتانسیل تعاملات بین COVID-19 و ایبوپروفن به عنوان به خوبی به عنوان یک کلاس از مواد مخدر به نام مهارکننده های ACE گاهی اوقات توصیه می شود برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2.

"وجود دارد یک کاغذ که بیرون آمد و فرضهای این می تواند به بدتر شدن بیماری و یا قرار دادن شما در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به COVID یا شدید تر COVID او گفت:" در حالی که اضافه کردن که مطالعات دیگر نشان می دهد منافع بالقوه از استفاده از آنها.

"اکثر سازمان هایی مانند انجمن قلب آمریکا و کالج آمریکایی قلب و عروق وجود دارد که می گویند هیچ توجیهی برای جلوگیری از این داروها اگر مردم آنها را به عنوان تجویز شده برای تسکین درد و یا فشار خون و یا بیماری قلبی است.

"من مردم را تشویق نمی افتاد."

Neumiller همچنین توصیه می کند که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دقیق مثال یک بیمار دیابتی داروها اگر آنها بستری در بیمارستان برای COVID-19 علائم. در این وضعیت داروهایی مانند متفورمین و SGLT2 بازدارنده می تواند تاثیر بيماران تحت زجر تنفسی, او گفت:.

Neumiller گفت: به طور کلی نظرات در مورد دیابت است که به طور عمده صحبت کردن در مورد دیابت نوع 2 است.

نوع 1 نیز نیاز به فشرده مدیریت و زمانی که مردم با وضعیت بیمار شدن و تجربه استرس "دیابت می شود بسیار پیچیده است و نیاز به کنترل" Neumiller اضافه شده است.

او گفت: برای تمام افراد مبتلا به دیابت آن را حتی بیشتر مهم است در طول بیماری همه گیر برای ادامه نظارت همراه با عادات سالم.

"چیزی که من از صحبت کردن با افراد زیادی در مورد که ما چند ماه به اجتماعی فاصله است که با دیابت و برخی از بهترین چیزهایی که می توانید انجام دهید این است که غذا خوردن سالم و مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن در فعالیت های فیزیکی" Neumiller گفت.

"که ممکن است سخت تر از ماندن در منزل, اما من آنها را تشویق به خارج و گرفتن برخی از فعالیت فیزیکی است. آن را مهم تر از همیشه به ادامه عادات زندگی سالم است که نه تنها کمک به با سطح قند خون اما کمک خواهد کرد که با نتایج به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب