گرگور Chisholm: بوفالو Blue Jays? این امکان وجود دارد اما این ورزشگاه نیاز به مقدار زیادی از کار را در یک زمان کوتاه

آن را بازگشت به تخته رسم برای Blue Jays جمهور مارک شاپیرو و همکارانش در لیگ اصلی بیس بال پس از تورنتو رد شد در

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

آن را بازگشت به تخته رسم برای Blue Jays جمهور مارک شاپیرو و همکارانش در لیگ اصلی بیس بال پس از تورنتو رد شد درخواست خود را برای دریافت منافع ملی معافیت مرزی سفر می کند.

جیز دریافت اجازه از تمام سطوح دولت برای برگزاری یک هفته دو اردوگاه های آموزشی در Rogers Centre. همان تایید داده نمی شد برای این فصل به طور منظم پس از آژانس بهداشت عمومی کانادا و دولت فدرال اعلام کرد تصمیم خود را بعد از ظهر روز شنبه با استناد به نگرانی در مورد سفر مکرر از و در درون ایالات متحده است.

این بدان معناست که کمتر از دو هفته قبل از اولین "خانه" بازی جیز نمی دانم چه شهر یا حتی چه دولت خود را به ورزشگاه خواهد بود در واقع. بوفالو و Dunedin, Fla. باقی می ماند بالا نامزدهای اما شاپیرو همچنین در سمت چپ درب باز به در نظر گرفتن گزینه های دیگر نیز هست.

"ما باید جایگزین است که ما روی آن کار کرده ایم برای مدتی" شاپیرو گفت: از طریق زوم مدت کوتاهی پس از باشگاه خود درخواست رد شد. "بدیهی است که ما صرف بخش بیشتری از زمان در تورنتو جایگزین آن شده است در یک فرایند طولانی و برخی از کسانی که در حال بدیهی است که به خوبی مستند شده است.

"سپس ما باید گزینه های دیگر که واقعی هستند که ما را به ادامه کار از طریق که ممکن است بهتر است برای ما که ما فکر می کنم در مورد متغیرهایی که ممکن است وجود داشته باشد که ما قاب است که در تصمیم گیری است. و آنچه که ما در حال استفاده از قاب است که تصمیم گیری بازیکن سلامت رقابت و زیرساخت است که به ما اجازه می دهد به کار در یک محیط امن و یک محیط است که به عمده-لیگ استانداردهای."

شاپیرو به آسانی پذیرفته شده وجود دارد این است که هیچ سناریو کامل از چپ به اکتشاف. Dunedin, تنها جایی است که آماده استقبال از جیز بدون نیاز به کشت و بازسازی قبل از باز کردن درب. مشکل این است که فلوریدا نابود شده است coronavirus روزانه به طور متوسط از تست مثبت اغلب بیش از 10 ، 000.

بوفالو یک جایگزین امن تر به دلیل تعداد COVID-19 موارد بسیار پایین تر وجود دارد. Ballpark خود را هر چند در تامین MLB استاندارد. چراغ های جدید را باید نصب شده در Sahlen زمینه صفحه اصلی سه گانه-A Bisons به "مکمل های غذایی" آنهایی که در حال حاضر در محل. یک ویدیو پخش غرفه را که باید ساخته شود و فاصله در ورزشگاه را باید reimagined برای دیدار با MLB ایمنی و سلامت پروتکل های اجتماعی فاصله.

برخی از مسائل به احتمال زیاد نمی تواند به حل و فصل در همه مانند bullpens پایین خطوط در خاک ناپاک به جای پشت یک دیوار. سوال نیز باقی می ماند در مورد اینکه آیا وجود دارد به اندازه کافی زیرساخت در محل به درستی پخش بازی ها. وجود دارد بسیاری از مناطق به آدرس و زمان زیادی برای انجام آن است.

"تاریخ ما همه ما بدیهی است که می خواهید به آماده شدن برای بازی اول ما خانه بازی ها" شاپیرو گفت: در اشاره به یک سری در برابر واشنگتن در ژوئیه 29 و 30. "اما ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که ما قرار داده جیز آبی در بهترین موقعیت ممکن است و من فکر می کنم همه ما با اعتماد به نفس است که می تواند اتفاق می افتد. من نمی خواهم به نقطه را به یک تاریخ خاص و ... اما به وضوح وجود دارد یک حس فوریت و یک سطح اعتماد به نفس است که ما در حال رفتن به در یک نقطه خوب در زمان ما شروع به بازی بازی."

فراتر از یک خانه در ورزشگاه جیز همچنین باید پیدا کردن مکانی دیگر برای خود ثانویه اردوگاه های آموزشی برای بازیکنان و نه در فعال roster. طرح اصلی نامیده می شود که به جای در بوفالو در درجه اول به دلیل نزدیکی آن به تورنتو. که در حال حاضر برای تغییر.

شاپیرو گفت که محل بستگی دارد که در تورنتو مجموعه تا یک پایگاه. جیز رئیس جمهور اشاره جزئی-لیگ تسهیلات می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سایت آموزش اما اگر جیز در نهایت در بوفالو آنها ممکن است نیاز به کمک از یک تیم دیگر به دلیل دو-A New Hampshire محل است که بیش از هفت ساعت رانندگی دور.

"راستش من نمی خواهد می گویند این همان نوع از محیط زیست اگر ما تا پایان بازی در یک جزئی-لیگ ورزشگاه" جیز شروع پارچ Hyun-Jin ریو گفت: از طریق یک مترجم. "اما درک من این است که ما نمی دانیم که هنوز هیچ چیز قطعی است. بسته به اینکه چگونه آن را می رود ما باید به وفق دهند."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

از کجا باید جیز بازی بازی های خانگی خود را?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب