نیومن ساحل دریاچه به هفته آینده برای درمان علف کش - Thu, 19 Jun 2020 PST

Spokane County درخواست boaters و شناگران به اقامت در خارج از نیومن دریاچه هفته آینده به عنوان دریاچه درمان با

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

Spokane County درخواست boaters و شناگران به اقامت در خارج از نیومن دریاچه هفته آینده به عنوان دریاچه درمان با علف کش برای کنترل مهاجم آبزی و علف های هرز.

حدود 60 از 1200 هکتار از نیومن دریاچه است که از 20 مایلی شمال شرقی اسپوکن و دو مایلی غرب آیداهو, مرز برخورد خواهد شد با یک علف کش برای کشتن علف های هرز در ژوئن 24. شناگران باید اقامت در خارج از آب به مدت حداقل 48 ساعت بعد از درمان.

مارتا لو Wheatley-Billeter اسپوکن County Public Works اطلاعات و توسعه مدیریت گفت: این مواد شیمیایی باعث سوزش پوست و چشم و اگر مصرف, علل استفراغ گرفتگی معده و اسهال.

Wheatley-Billeter گفت: قایقرانی نیز دلسرد طول درمان به دلیل آن می تواند هم بزنید تا آب و پاشیدن مواد شیمیایی ساخت سالانه درمان به مراتب کمتر موثر است.

علف های هرز آبزی راه حل های این شرکت نیومن دریاچه کنترل سیلاب منطقه منطقه استخدام برای درمان این دریاچه استفاده خواهد کرد 2-4-D آمین است که dichlorophenoxyacetic acid و dimethylamine نمک. درمان را بکشند اوراسیا کمک به محافظت از این علف های هرز مهاجم گیاه در طبقه بندی به عنوان یک علف هرز مضر توسط دولت رفتارهاي کنترل علف های هرز هیئت مدیره. آن است که یک گیاه زینتی است که فرار را کشت که می تواند به شکل متراکم تشک و تنزل کیفیت آب.

علاوه بر شنا و قایقرانی بودن دلسرد واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش دسترسی عمومی منطقه در سمت شرق دریاچه بسته خواهد شد ژوئن 24 و 25. گیتس به آن منطقه خواهد بود دوباره باز جمعه, ژوئن 26.

کسانی که استفاده از نیومن آب دریاچه برای آبیاری و استفاده خانواده باید صبر کنید تا مدت هفت روز پس از 24 ژوئن درمان به استفاده از آب دوباره. از طریق پست اطلاعیه فرستاده شده به خط ساحلی ساکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن