بیشتر متحده اجازه می دهد telehealth مشورت برای شاهدانه مجوز - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

تا زمانی که به تازگی به اصطلاح "telehealth" شناخته شده بود در جامعه پزشکی, اما نه شاهدانه جامعه است. از آنجا ک

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

تا زمانی که به تازگی به اصطلاح "telehealth" شناخته شده بود در جامعه پزشکی, اما نه شاهدانه جامعه است.

از آنجا که COVID-19 شیوع فرستاده این کشور به مستند کاربران ماری جوانا پزشکی در بسیاری از کشورهای در حال حاضر می توانید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی توسط تصویری برای مجوز به جای یک جلسه در شخص.

با توجه به MPP.org, 31 متحده در حال حاضر اجازه می دهد تا از راه دور برای بیماران شاهدانه – 11 که به طور موقت تغییر قوانین خود را به عنوان یک نتیجه از این زمان بیماری همه گیر کوروناویروس.

زیر 11 متحده همچنین اجازه می دهد تا بیماران برای دریافت مجازی advisement برای ماری جوانا پزشکی نسخه تحت stay-در-خانه/امن تر-در-خانه سفارشات را در محل در سراسر کشور: Colorado, کانکتیکات, فلوریدا, لوئیزیانا, مریلند, ماساچوست, میشیگان, مینه سوتا, New Hampshire, اوهایو و رود آیلند.

هر دولت کمی متفاوت است در پروتکل خود را برای telehealth مجوز. برخی ممکن است اجازه می دهد مجازی خواستار تمدید از ماری جوانا پزشکی, مجوز, اما نیاز به یک فرد در مراجعه به پزشک تجویز برای بیماران جدید. کشورهای دیگر ممکن است انجام آن راه دیگری در اطراف. واشنگتن و ورمونت اجازه تمدید توزیع شده از طریق پزشکی از راه دور, اما بیماران جدید را باید با تجویز پزشک.

واشنگتن واقع شده است پیش از ملی منحنی وقتی که می آید به پزشکی از راه دور به طور کلی و با شاهدانه. سنا لایحه 5175 که فعال telehealth برای استفاده از ماری جوانا پزشکی تصویب شد در جلسه 2015. پزشکی از راه دور در اینجا شامل نمی شود فقط صوتی یا ایمیل-فقط مشاوره; ارائه دهنده خدمات پزشکی باید ملاقات با بیمار از طریق کامل صوتی و تصویری تکنولوژی.

اما چه اتفاقی می افتد زمانی که این کشور به طور کامل دوباره باز می شود?

بسیاری از مشروب و حشیش قوانین شده اند به طور موقت آرام در سراسر کشور با توجه به COVID-19 همه گیر از جمله توانایی برای انتخاب کنید تا سفارشات از یک وسیله نقلیه پس از قرار دادن سفارش آنلاین.

اگر این اصلاح قوانین ادامه خواهد telehealth حضورها و مجوز در دسترس باقی می ماند برای شاهدانه و به طور کلی ؟

سازمان هایی مانند بهداشت عمومی موسسه (PHI) را ایجاد کرده اند برنامه هایی که ارائه رهبران دولتی و با ابزار به اتخاذ و پیاده سازی نامحدود تغییر سیاست. آن را کار کرده است به تغییر قوانین ماری جوانا پزشکی برای چندین سال.

در مارس 20 مقاله فی کاوش امکانات پست-COVID-19 telehealth به عنوان آن مربوط به ماری جوانا. در حالی که به نظر می رسد احتمال وجود دارد که برخی از کشورها خواهد شد بازگشت به قبل از COVID روز به عنوان آنجا که ممکن است آن را نیز به نظر می رسد محتمل است که برخی از ایالت ها این را به عنوان فشار آنها مورد نیاز برای حرکت خود را از ماری جوانا دارویی تلاش برای بیشتر فن آوری های مبتنی بر رابط.

این بهداشت و درمان اضطراری نیز درخشید نور در شکاف دیجیتال در راه است که نیست قبلا روشن شده است. این امکان وجود دارد که ایالات مانند واشنگتن ممکن است اجازه صوتی مشاوره به عنوان برخی از بخش از جمعیت ممکن است دسترسی به ابزار لازم و فن آوری برای تماس های ویدئویی.

در واقع بخش زیادی از شهروندان ممکن است احساس ناراحت کننده از سرگیری قبلی هنجارهای تا واکسن در دسترس است و می خواهید به ادامه با استفاده از پزشکی از راه دور چک در جلسات حضوری و غیر اورژانس خدمات پزشکی.

کریستین براندنبورگ دنور مبتنی بر تو رفتگی در دیوار کابل, صنعت, nerd شده است که نوشتن برای هفت سال پوشش انواع صنایع و موضوعات است که تفاوت را به خوانندگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن