بیشتر هادسون رستوران بازگشایی, کمپین برای کمک به بازسازی Midtown

پس از ویسکانسین حکم دادگاه عالی در اواسط ماه مه است که لغو این دولت را "امن تر در خانه" سفارش هادسون رستوران ا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

پس از ویسکانسین حکم دادگاه عالی در اواسط ماه مه است که لغو این دولت را "امن تر در خانه" سفارش هادسون رستوران ادامه به بازگشایی خود را به اتاق ناهار خوری.


مرتبط با: Hudson کافه ها و رستوران ها به آرامی بازگشایی برای ناهار خوردن-در موارد زیر حکم دادگاه


برخی از آخرین بازگشایی:

بارکر و سن پدرو صاحب کافه پیت پرورش گفت: او هم مانند چندین مرکز شهر هادسون رستوران ها به دنبال دستورالعمل های توصیه شده از CDC, St. Croix County وزارت بهداشت و ویسکانسین انجمن رستوران. که شامل جداول فاصله شش پا و یا بیشتر از هم جدا کاهش ظرفیت.

"در حالی که وجود دارد هیچ محدودیت ظرفیت (در ویسکانسین در حال حاضر) با اجتماعی فاصله ما را به 50 تا 60 درصد است."

فاستر گفت: در حالی که ناهار خوردن در سرویس را آغاز کرده است تا دوباره از او انتظار وجود دارد هنوز هم قوی وانت و تحویل عملیات که amped تا در طول coronavirus بیماری همه گیر.

بازسازی MIDTOWN

یک pop-up جمع آوری مواد غذایی و مواد غذایی قفسه برای تغذیه جامعه برگزار می شود در روز شنبه, مه 30 سال 2020 در Midtown بازار جهانی است. دریاچه خیابان بازار و کسب و کار منطقه دچار خسارت در میان ناآرامی های پس از جورج فلوید مرگ است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از محله های مرکز توسعه)

یک GoFundMe صفحه تنظیم شده است تا برای Midtown بازار جهانی برای تعمیر خسارت زیر ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید. وجوه را نسبت به تعمیر و بازسازی دریاچه خیابان بازار و مرکز فرهنگی مسکن 45 به طور مستقل متعلق به رستوران ها و خرده فروشان و دیگر کسب و کارهای کوچک. به کمک و یا برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید "Midtown بازار جهانی Mend" در gofundme.com/f/midtown-global-market.

بسته شدن

انجیر + Farroگیاهی رستوران در بالای شهر مینیاپولیس با محیط زیست آگاه ماموریت بسته مارس 31.

"آن را با غم و اندوه عمیق است که ما اعلام خواهیم بود بسته شدن رستوران ما به طور دائم. با عدم اطمینان از که ما می توانیم بازگشایی اتاق ناهار خوری با خیال راحت ما تصمیم گرفته اند به نوبه خود ماموریت ما از غذا و آب و هوا به بنیاد" "انجیر + Farro بنیانگذار میشل Courtright اظهار داشت: در انتشار اخبار. "بیشتر به آمده بر این در هفته های آینده...با تشکر از حمایت شما در طول سال است."

انجیر + Farro در Calhoun میدان شناخته شده بود برای کارخانه خود را مبتنی بر مواد غذایی راحتی با جهانی را تحت تاثیر قرار. در 2019, مجله فوربس نام نقطه یکی از آن "بالا 50 رستوران های گیاهی در امریکا است." علاوه بر سرو غذاهای گیاهی به عنوان بخشی از ماموریت خود را برای مبارزه با تغییر آب و هوا انجیر + Farro اهدا یک درخت برای هر مشتری. از دسامبر سال 2018 بیش از 71,000 درختان کاشته شده اند از طریق رستوران ها و برنامه های خود را شریک درختان برای آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن