جوکوویچ دفاع بسته بندی شده می ایستد در تنیس خیریه تور رویداد

بلگراد, صربستان—وجود نداشت اجتماعی فاصله و چند در میان هزاران نفر از طرفداران عینک ماسک صورت — و نواک جوکوویچ

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

بلگراد, صربستان—وجود نداشت اجتماعی فاصله و چند در میان هزاران نفر از طرفداران عینک ماسک صورت — و نواک جوکوویچ تایید شده است.

طرفداران پر موقت می ایستد در روز جمعه در جوکوویچ در بلگراد باشگاه تنیس در بانک ها از رودخانه دانوب برای باز کردن بعد از خیریه تنیس تور سازماندهی شده توسط او و خانواده اش. دیگر بازیکنان برتر در حضور و غیاب شامل الکساندر Zverev دومینیک Thiem, گریگور دیمیترو و Jelena Jankovic.

دولت صربستان به تازگی برداشته مستند محدودیت در coronavirus همه گیر تنها توصیه مردم به ماندن یک متر از هم جدا. در روز چهارشنبه وجود دارد 20,000-قوی جمعیت برای یک فوتبال جام, نیمه نهایی در بلگراد.

در تنیس جوکوویچ در دفاع از آزادی از جمعیت است.

"ما در شرایط مختلف و اقدامات پس از آن را بسیار دشوار است به فکر می کنم از استانداردهای بین المللی," او گفت: قبل از مراسم افتتاحیه خود را آدریا تور.

او گفت: صربستان است "بهتر اعداد" در مقایسه با کشورهای دیگر در مورد عفونت کروناویروس. صربستان به ثبت نام بیش از 12,000 COVID-19 موارد و 252, مرگ و میر, اگر چه تعداد در حال افزایش است دوباره از دولت برداشته بسیاری از مستندات و محدودیت های اعمال شده در ماه گذشته.

"شما همچنین می توانید به ما انتقاد و می گویند این است که شاید خطرناک اما آن را تا به من برای تماس در مورد آنچه درست یا غلط برای سلامت" جوکوویچ گفت. "ما در حال انجام آنچه که دولت صربستان به ما گفتن و امیدوارم که ما به زودی دوباره روی تور دسته جمعی.

"البته زندگی از دست داده اند و این وحشتناک برای دیدن, در منطقه و در سراسر جهان. اما زندگی در می رود و ما به عنوان ورزشکاران به دنبال به جلو به رقابت."

اما این هفته, برتر جوکوویچ گفت که او فکر پرش ایالات متحده باز اگر آن را ایفا کرده است — زیرا او در توصیف اقدامات احتیاطی قرار داده بر روی بازیکنان به عنوان "افراطی" و "پایدار است."

این شامل 14 روز در قرنطینه برای بازیکنان خارجی; حد یک فرد در هر رقیب در مسابقات; محدود توانایی به حرکت در اطراف نیویورک; و اجباری محل سکونت در نزدیکی مسابقات سایت در کوئینز.

جوکوویچ در آدریا تور برنامه ریزی شده است برای حرکت به همسایه کرواسی و بوسنی و هرزگوین.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب